Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hier hetzelfde. Zit te denken aan een CBR 600 RR.
AVB in de pocket nu. :)

dat heb je snel gedaan, ik heb de eerstvolgende les pas eind vd maand gepland staan.

cbr vind ik ook mooi, mijn vader raad mij ook een cbr aan. een cbr 'vergeeft' je als je een foutje maakt
 
ooit nog een dergelijke gehad grootste lol meegehad ook
 
Veruit de meesten beginnen met een 600cc supersport (ik ook), maar het is eigenlijk helemaal geen fijne (beginners)motor, als je perse een supersport wilt hebben zou ik nog eerder met een 1000cc 4 cilinder beginnnen. Zeker van de laatste 10-15 jaar zijn dit motoren die hoog in de toeren extreem veel vermogen hebben waar je echt ontzag voor moet hebben, maar als je een beetje gezond verstand hebt is daar ook als beginner prima mee om te gaan. Doordat zo’n 1000cc blok laag in de toeren beduidend meer koppel heeft dan een 600cc blok is er wat relaxter mee te rijden en vind ik hem daardoor ook vergevingsgezinder.

Maar een supersport is helemaal niet leuk op de openbare weg, op bochtige binnendoor wegen zijn de bochten eigenlijk te krap voor zo’n machine en op rechte stukken heb je pas iets van snelheids beleving als het ver boven legale snelheden gaat. Een naked bike, enduro, supermotard, of retro classic zijn eigenlijk veel leukere keuzes waarvan naked bikes als de Kawa Z1000 aan de sportieve kant van het spectrum zitten en buiten een circuit echt niet onderdoen voor een supersport.
 
zeg dat wel, en dagen dat je er ontzettend plat uit ziet. volgende zomer is het weer feest..even doorbijten. welk schema volg je nu?

Ben nu bezig met candito.
Week 3
Wel lekker.
Alleen zwaar dl na zwaar swuat ben ik dus totaal niet gewend en zijn mijn hams al naar de tufys lol.
Maar ben ook laag gestart.
Alles haal ik wel.
 
Ben nu bezig met candito.
Week 3
Wel lekker.
Alleen zwaar dl na zwaar swuat ben ik dus totaal niet gewend en zijn mijn hams al naar de tufys lol.
Maar ben ook laag gestart.
Alles haal ik wel.

Wat vond je van die triples met een minuut rust?
 
Wat vond je van die triples met een minuut rust?

De eerste keer waren het 5 sets.
Ging prima.
2e keer waren het 10 sets.
Toen was het wel bikkelen vanaf set 7/8

Ik heb meer moeite met de dl.

Hams zijn mijn zwakste sipergroep by far.
Als ik dan al behoorlijk pittig heb geswuat wordt de dl echt een hams sloper.

Heb ze liever op aparte dagen :D
 
Is dat de strenght/hyper variant dat jullie doen? Beetje lui om het op te zoeken:p
 
Squats
8x60
5x80
3x100
3x120
1x140
1x150
1x155
1x160
1x165
4x170

Deadlift
3x60
3x80
3x100
1x120
1x140
1x160
1x170
3x180
3x180

Sldl (kettlebelt
Aantal sets

Calves in smith
Aantal sets
 
Tussen 3600-3800 heb lang niet meer zoveel nodig en dat merk ik aan mijn eetlust. Vanmorgen gewogen: 84,9 dat is 1,3 sinds de laatste weging op 13 aug, beetje uitkijken...

On topic: BMW s1000 vind ik ook een prachtig ding. Kwa lage aanschafkosten heb je bij de racers meer keus vind ik, een oude gsxr heb je al voor 2000. Enduro lijkt mij ook heel leuk rijden, alleen zijn ze vaak wat hoog...


Heb zelf een gsxr 750 uit 1999 gekocht als eerste motor. Betaalbaar en alsje hem een x dropt dan benje niet meteen een duizend of wat kwijt.
 
Heb zelf een gsxr 750 uit 1999 gekocht als eerste motor. Betaalbaar en alsje hem een x dropt dan benje niet meteen een duizend of wat kwijt.

Ja een srad oid zijn zeker niet duur.
 
Incline chestpress
12x40
10x80

Benchpress
3x60
3x80
3x100
3x105
3x110
3x115
3x120
2x122,5
1x125
2x127,5
9x100 waarvan aantal gepauzeerd

Single arm machine row
10x40
8x60
6x70
6x80 zwaar
10x60

Seated dumbbell ohp
10x22
12x32
12x32
10x32

Seated side raise, leuning iets naar achteren
4 sets

Side raise single arm hangend
3 sets

Nog wat rear delts, bicep en triceps met het cablestation.
 
De eerste keer waren het 5 sets.
Ging prima.
2e keer waren het 10 sets.
Toen was het wel bikkelen vanaf set 7/8

Ik heb meer moeite met de dl.

Hams zijn mijn zwakste sipergroep by far.
Als ik dan al behoorlijk pittig heb geswuat wordt de dl echt een hams sloper.

Heb ze liever op aparte dagen :D

Had eignlijk niet verwacht dat je op candito zou overstappen vanwege de low rep dagen op een hoge percentage van je 1rm, ivm je blessure ‘gevoeligheid’
 
Had eignlijk niet verwacht dat je op candito zou overstappen vanwege de low rep dagen op een hoge percentage van je 1rm, ivm je blessure ‘gevoeligheid’

Ja dat is zeker zo.
Maar ben rustig begonnen bij invullen met 1rm
Dus volgende candito cycle zal het wel meer oppassen zijn.
Dan vooral voor de oude mannen kwaaltjes.
Pijnlijke schouders/elllebogen.

Sinds ik ben geswitched naar low bar swuat nooit meer last van mijn knieën.
Maar kan altijd nog komen natuurlijk lol
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven