MuscleMeat

Forum Challenge N°22: One arm landmine press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.221
Waardering
65.247
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Ook deze keer keren we weer terug naar een pareltje dat voor velen in de vergetelheid is geraakt, namelijk de one arm landmine press.
Time cap van 90 seconden, maak zoveel mogelijk reps met de helft van je lichaamsgewicht (ja, er mag weer gebuffeld worden), weeg je bv. 80kg, dan doe je de challenge met 40kg. Edit, een oly barbell van 20kg + 20kg schijf.
Links en rechts mogen afgewisseld worden maar dat kost je alleen maar tijd, de reps mogen ook met dezelfde arm gemaakt worden.

Deelnemen kan tot 15 oktober, dan zal de winnaar bekend gemaakt worden.

- 1/2de lichaamsgewicht
- 90 seconden time cap
- Zoveel mogelijk reps
- Strict press dus geen movement vanuit de benen of de heup
- Er mag een beetje in geleund worden (een beetje!)
- De benen mogen zowel naast elkaar als met 1 been vooruit
- Filmpje als bewijs
- Bij misbruik of fraude zal er streng opgetreden worden

psycomantje 85 reps

Bulck 58 reps

Webby 38 reps

Kristel* 20 reps
--------------------------------------------------------------------

Veel succes!
Het moderatorteam

[RSVP=417252]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]

natty87 - 1 - Hoppaaaa in!

Totaal: 1
 
Gewicht inschrijven aan een 20kg stang neem ik aan?
 
Gewicht inschrijven aan een 20kg stang neem ik aan?
Yep, en dan verzwaren tot de helft van je lichaamsgewicht. Een kleinere barbell geeft een andere rom.
 
Yep, en dan verzwaren tot de helft van je lichaamsgewicht. Een kleinere barbell geeft een andere rom.
Ja dus 20 stang + 12.5 schijven voor 65kg bw
 
Dus 52,5 kg total hier.
Heb totaal geen idee hiervan. Ga aankomend vrijdag eens proberen. Gore reps maken, nice !
 
Dus 52,5 kg total hier.
Heb totaal geen idee hiervan. Ga aankomend vrijdag eens proberen. Gore reps maken, nice !
Press king komt hier ook weer hoor xD
 
Ik heb net tussen men goodmornings door eens getest of ik wel 1 rep kon doen xD ging behoorlijk vlot eigenlijk. We zijn weer in. Barbell +21.5. Denk dat bulck wel zal losgaan hier xd als ik zijn vorige challenge 57 reps met 30kg one arm dumbell press herinner xD daar kon ik niet eens een rep mee toen
 
Gewicht was 71,8, beetje moeilijk te zien, had 16,25 aan schijven op de rambar. Deed maar wat, had geen timer, zo'n 38 in de tijd. Heb ook niet de illusie deze te winnen met mijn magere press strength, maar ik bijt wel even de spits af :)

 
38 :huilen::huilen::huilen:


Ik had voor mezelf ergens midden 20 reps in gedachten. Fok fattys :janken:
 
Speciaal voor Sanca :kiss:

Was om te proberen dus heb niet heel hard m'n best gedaan. Maar zelfs als ik er vol voor ga, 90sec vol maak en geen pijn heb van gedonder in m'n linker pols na breuk/operatie (duwen werd te pijnlijk..) ga ik niet in de buurt komen van Bulck! (maar dat had ik ook niet verwacht :cool:)

 
:heart:
 
Ik wil wel 10 reps doneren voor de legging hoor
 
Back
Naar boven