AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Incline chestpress
12x40
10x80

Benchpress
3x60
3x80
3x100
3x105
3x110
3x115
3x120
2x122,5
1x125
2x127,5
9x100 waarvan aantal gepauzeerd

Single arm machine row
10x40
8x60
6x70
6x80 zwaar
10x60

Seated dumbbell ohp
10x22
12x32
12x32
10x32

Seated side raise, leuning iets naar achteren
4 sets

Side raise single arm hangend
3 sets

Nog wat rear delts, bicep en triceps met het cablestation.

Veel kleine stapjes op de benchpress, zo deed ik ze een tijdje geleden ook wel eens.
 
En sommige zijn qua kleur ook nog wel te doen:p

Het wordt waarschijnlijk ook gsxr, model van 2003 ziet er goed genoeg uit en ze zitten in mijn prijsklasse. Ik zat aan een 750 cc te denken, groter aanbod ten opzichte van de 600 cc uitvoering en met het verhaal van Steks in mijn achterhoofd wellicht een betere keus.
 
Mediumday, fullbody

Benchpress
15x40
5x50
5x60
3x80
10x100
9x110 en ruimte over, niet verkeerd.

Fullsquats
5x60
3x80
3x100
3x120
3x130
3x140

Double Paused deadlift
10x60
5x80
5x100
4x120

Pendlay row, zo explosief mogelijk
5x60
5x60
5x60

Rear delts machine fly
5 sets

Cable ext reverse grip ss overhands grip
5 sets

Cable curl
5 sets

Wat zwaarder gegaan op de bench dan op de overige compounds omdat ub een dag meer rust krijgt.
 
Lekker hoor
 
Damn best volume. Mijn cns zou goed gefrituurd zijn. Haha
 
Damn best volume. Mijn cns zou goed gefrituurd zijn. Haha

Lijkt zo maar de gewichten zijn laag voor mijn doen, bench wel een laatste pittige set maar uiteindelijk maar twee setjes die er toe doen.
 
k zeg bistrotje , glas wijn ^^:P
 
Nee daar let ik bewust op. Met 60 kg blijf ik mooi stil staan.

Een seal row is ook wel lekker. Maar goed, dan moet je al een bench hebben die hoog genoeg is.
 
Momenteel zit ik in de wachtruimte bij de huisarts. Al een lange tijd kan ik niet niezen, dit wordt tegengehouden door pijn in mijn borst. Zo nu en dan kan ik ook niet uit bed overeind komen door drukkende pijn in mijn borstkast.. vannacht weer meegemaakt, lukte vanmorgen niet om bij de wekker te komen..uiteindelijk trekt het wel weg maar kan er gedurende de dag nog last van hebben. Toch maar eens laten checken...dat niezen is van de laatste tijd maar dat drukkende gevoel heb ik al jaren, alleen komt het nu steeds vaker voor..
 
Momenteel zit ik in de wachtruimte bij de huisarts. Al een lange tijd kan ik niet niezen, dit wordt tegengehouden door pijn in mijn borst. Zo nu en dan kan ik ook niet uit bed overeind komen door drukkende pijn in mijn borstkast.. vannacht weer meegemaakt, lukte vanmorgen niet om bij de wekker te komen..uiteindelijk trekt het wel weg maar kan er gedurende de dag nog last van hebben. Toch maar eens laten checken...dat niezen is van de laatste tijd maar dat drukkende gevoel heb ik al jaren, alleen komt het nu steeds vaker voor..

Klinkt als een stressfractuur...
 
Momenteel zit ik in de wachtruimte bij de huisarts. Al een lange tijd kan ik niet niezen, dit wordt tegengehouden door pijn in mijn borst. Zo nu en dan kan ik ook niet uit bed overeind komen door drukkende pijn in mijn borstkast.. vannacht weer meegemaakt, lukte vanmorgen niet om bij de wekker te komen..uiteindelijk trekt het wel weg maar kan er gedurende de dag nog last van hebben. Toch maar eens laten checken...dat niezen is van de laatste tijd maar dat drukkende gevoel heb ik al jaren, alleen komt het nu steeds vaker voor..
Klinkt niet best
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven