MuscleMeat

De bijwerkingen van 1 keer kuren ? Test 500

Bezoekers in dit topic

MSSV

Cool Novice
Lid geworden
28 okt 2012
Berichten
56
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Beste BBers,

Ik zit al een flinke tijd te overwegen om een kuur te doen om zo hopelijk ongeveer 8 - 10 kilo aan te komen.
en vanuit daar verder gaan zonder anabolen. (ik snap dat dit psychologisch lastig is maar even los daar van)

Dit zou waarschijnlijk de kuur worden :


Week 1 - 12 Test 500
Week 14 - 18 Nolvadex

Sups : Visolie, Multivitamine, Creatine tijdens nakuur


Ik ben niet bang voor een beetje acne oid, wel ben ik bang om voor andere effecten zoals, orgaan schade , zichtproblemen of onvruchtbaarheid etc, de blijvende effecten dus.

Mijn vraag is: de bovenstaande bijwerkingen, zullen die al met 1 kuur kunnen ontstaan of zijn dat bijwerkingen die met langdurig en/of overdadig gebruik zullen optreden ?


Ik begrijp dat dit niet met een Ja of Nee te beantwoorden is maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....
 
Over de bijwerkingen die jij schrijft hoef je je niet druk te maken

En blijft nooit bij 1 kuur
 
Mijn vraag is: de bovenstaande bijwerkingen, zullen die al met 1 kuur kunnen ontstaan of zijn dat bijwerkingen die met langdurig en/of overdadig gebruik zullen optreden ?

Het juiste antwoord op beide vragen is: Ja, dat kan.

Je kan beter de vraag iets anders formuleren: Hoe groot is de kans dat zulke bijwerkingen optreden en ik daar levenslange schade aan overhoud? Als het bij één kuurtje blijft (en over het algemeen is dit niet het geval) dan is de kans relatief klein dat je hier levenslang letsel aan zal overhouden. Maar de kans is altijd aanwezig.
Daarbij hebben we veel te weinig informatie over je om hier een antwoord op te kunnen geven.

Zorg dat je veel kennis over AAS, en het gebruik ervan, vergaard en maak dat de beslissing voor jezelf of je het de mogelijke risico's waard vind.
 
Testosteron tot 600 mg zijn de schades zeer beperkt voor een groot deel.
Wel kun je genetisch problemen hebben denk aan een zwak hart of haarverlies. Dan zal aas dit process alleen maar versnellen.

Onvruchtbaar door aas is redelijk overtrokken dit gebeurd ook zeer zelden tot wel niet. Wat wel gebeurd is dat je tijdelijk onvruchtbaar word door de de onderdrukking van test dit kun je dan weer voorkomen met hcg.

Je enigste kuur word dit zeker niet
 
  • Like
Waarderingen: MSSV
Beetje googlen en je vind antwoord op die vragen.
 
Zou naast de 500mg test ook 2 x per week 500iu hcg mee laten lopen, en 25 a 50mg clomit als na kuur doen ipv nolvadex
 
  • Like
Waarderingen: MSSV
Testosteron tot 600 mg zijn de schades zeer beperkt voor een groot deel.
Wel kun je genetisch problemen hebben denk aan een zwak hart of haarverlies. Dan zal aas dit process alleen maar versnellen.

Onvruchtbaar door aas is redelijk overtrokken dit gebeurd ook zeer zelden tot wel niet. Wat wel gebeurd is dat je tijdelijk onvruchtbaar word door de de onderdrukking van test dit kun je dan weer voorkomen met hcg.

Je enigste kuur word dit zeker niet

Bedankt voor je inbreng !
 
Zou naast de 500mg test ook 2 x per week 500iu hcg mee laten lopen, en 25 a 50mg clomit als na kuur doen ipv nolvadex
Oke Bedankt, Ik ga er naar kijken !
Wat vindt jij de voordelen clomit boven nolvadex ?
 
Beste BBers,

Ik zit al een flinke tijd te overwegen om een kuur te doen om zo hopelijk ongeveer 8 - 10 kilo aan te komen.
en vanuit daar verder gaan zonder anabolen. (ik snap dat dit psychologisch lastig is maar even los daar van)

Dit zou waarschijnlijk de kuur worden :


Week 1 - 12 Test 500
Week 14 - 18 Nolvadex

Sups : Visolie, Multivitamine, Creatine tijdens nakuur


Ik ben niet bang voor een beetje acne oid, wel ben ik bang om voor andere effecten zoals, orgaan schade , zichtproblemen of onvruchtbaarheid etc, de blijvende effecten dus.

Mijn vraag is: de bovenstaande bijwerkingen, zullen die al met 1 kuur kunnen ontstaan of zijn dat bijwerkingen die met langdurig en/of overdadig gebruik zullen optreden ?


Ik begrijp dat dit niet met een Ja of Nee te beantwoorden is maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....
8-10 kg? Vergeet dat fabeltje. 3-4 kg overhouden na je kuur zou al zeer mooi zijn. 't Is tenslotte maar 500mg test enanthaat.
 
8-10 kg? Vergeet dat fabeltje. 3-4 kg overhouden na je kuur zou al zeer mooi zijn. 't Is tenslotte maar 500mg test enanthaat.

Is dat zo ja ? Ik dacht te zien dat in het resultaten forum de meeste mensen toch wel tussen de 7 - 11 kilo pakte...
 
Is dat zo ja ? Ik dacht te zien dat in het resultaten forum de meeste mensen toch wel tussen de 7 - 11 kilo pakte...
Het zou nogal wat zijn, moest dit het geval zijn.
 
Nou nou een kilo of 6 tot 8 moet je makkelijker kunnen aankomen de eerste kuur wat je overhoud durf ik niet te zeggen maar de eerste kuur kwam ik op 500 test toch wel 6 kilo aan en hield er 5 over.
 
  • Like
Waarderingen: MSSV
Zou naast de 500mg test ook 2 x per week 500iu hcg mee laten lopen, en 25 a 50mg clomit als na kuur doen ipv nolvadex

Persoonlijk zou ik ook winstrol erbij doen. Mooi kuurtje dan
 
  • Like
Waarderingen: MSSV
Jouw beeld en verwachtingen zijn totaal onrealistisch.

Dat kan, daarom zoek ik ook naar de juiste informatie, wat vind jij dan realistisch ?
 
Dat kan, daarom zoek ik ook naar de juiste informatie, wat vind jij dan realistisch ?

Mits je niet als een varken gaat vreten en je probeert vochtretentie te reguleren zul je na de kuur op +5-6kg staan. Dan 2 maanden verder zul je 3kg ongeveer eraan overhouden, maar dat ligt volledig aan je levenstijl en je natuurlijke genetische potentie.

En je moet een beetje geluk hebben met de bijwerkingen. Ik neem aan dat een sexy body je doel is. En hoe sexy is een rug vol puisten?
 
  • Like
Waarderingen: MSSV
Mits je niet als een varken gaat vreten en je probeert vochtretentie te reguleren zul je na de kuur op +5-6kg staan. Dan 2 maanden verder zul je 3kg ongeveer eraan overhouden, maar dat ligt volledig aan je levenstijl en je natuurlijke genetische potentie.

En je moet een beetje geluk hebben met de bijwerkingen. Ik neem aan dat een sexy body je doel is. En hoe sexy is een rug vol puisten?

Thanx, ik snap je punt.

Nou is sexy niet perse het doel voor mij, liever groot. Maar idd het moet er wel goed uitzien.
 
Back
Naar boven