MuscleMeat

Shocking Mijn jaar transformatie met de ziekte van crohn. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hulp nodig

Novice
Lid geworden
18 dec 2017
Berichten
20
Waardering
6
Hey!

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop op veel reactie. Ik ga jullie hier laten zien hoe ik ben veranderen en begonnen ben..

Ik heb op mijn 16de echt begonnen met fitness. Naar dat de ziekte van crohn geconstateerd werd en onder controle was. Ik begon met een percentage van 20 procent. Ervoor was ik erg mager, doordat ik ziek werd, maar daarna begon ik enorm veel eetbuien te krijgen..

Ik wist dat er verandering moest komen.. dis ik begon met hulp.. schema's.. voeding vonden ze niet belangrijk.. Ik werkte hard.. at minder ongezond alleen en viel zo'n 10 kilo af. Dat was erg Nice,maar ik was toen best mager en wou spiermassa aanzetten. Ik begon op YouTube te kijken. Beetje op dit forum over voeding en had heel veel informatie gevonden. Ik begon op mijn voeding te letten en zag al snel dat ik gespierder werd.

Net voor de zomer.. Mijn eerste echte cut.. te laat begonnen, maar het resultaat was voor mij amazing..

Ik heb mijn hoofd eruit gehaald, omdat ik liever niet mezelf laat zien. Hoop dat jullie het begrijpen. Verder is dit kort uitlegt en heb ik erg hard gewerkt..

Ik heb helaas geen foto van mij bicep en tricep en benen gemaakt, maar die maak ik soon.

20180906_213719.jpg


20180906_213646.jpg


20180906_214020.jpg


20180906_213938.jpg


20180906_213837.jpg


20180906_213801.jpg


20180906_213919.jpg
 
Lekker bezig , nu eten en massa gaan pakken !!
 
Ziet er goed uit man! Keurig
 
Thanks allemaal! Mijn gewicht is 60 kilo en ben 1.63 trouwens. Mijn bodyfat zit op 8 procent.
 
Je ziet niet op 8 procent. Verder wel enorm goeie progressie!
 
Je ziet niet op 8 procent. Verder wel enorm goeie progressie!
3 x huidplooi meting gedaan op 3 verschillende dagen. 8 is het gemiddeld ervan. Foto's zijn trouwens ook van wat langer geleden. Naar mijn cut. Is ondertussen best lang geleden. Ben nu wat droger haha en verder is t op foto's naar mijn mening en vele andere ook minder te zien. Geen idee hoezo. Maar weet zeker dat ik op 8 zit ongeveer haha. Elke meting gaf rond de 8 aan.
 
Laatst bewerkt:
:eek: goed bezig ;)
 
Denk t ook nog niet , maar buiten dat heb je gewoon een prima VP. staar je niet zo op een getal!
 
Denk t ook nog niet , maar buiten dat heb je gewoon een prima VP. staar je niet zo op een getal!
Haha, tis zelfs gedaald naar 7.3 procent. Ik meet altijd voor het trainen, rond de zelfde tijd. Dus het moet wel kloppen en nee doe ik ook niet hoor, was gewoon benieuwd Of je dit wel vond :)
 
met wat meet je het dan?
 
Ik wil zulke belichting in huis
 
Haha, tis zelfs gedaald naar 7.3 procent. Ik meet altijd voor het trainen, rond de zelfde tijd. Dus het moet wel kloppen en nee doe ik ook niet hoor, was gewoon benieuwd Of je dit wel vond :)
Huidplooimetingen onderschatten je Vp vaak met een paar %. Het is inderdaad geen 8 of 7.3% oid. Doet er ook niet toe, want gaat prima toch?
 
Huidplooimetingen onderschatten je Vp vaak met een paar %. Het is inderdaad geen 8 of 7.3% oid. Doet er ook niet toe, want gaat prima toch?
Hmm, Ik denk dat ik wel op dit moment op omg 8 zit. Bij elk persoon is t anders. Kijk mijn laatste foto en tis nu nog wat droger, kan geen toeval zijn Als ik op elke manier heb gemeten en niet hoger kwam dan 8.7, maar t maakt niet uit. Zo is het meer dan prima. Ik bheb meer een atletische bouw, dus dat is ook fijn
 
Hey!

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop op veel reactie. Ik ga jullie hier laten zien hoe ik ben veranderen en begonnen ben..

Ik heb op mijn 16de echt begonnen met fitness. Naar dat de ziekte van crohn geconstateerd werd en onder controle was. Ik begon met een percentage van 20 procent. Ervoor was ik erg mager, doordat ik ziek werd, maar daarna begon ik enorm veel eetbuien te krijgen..

Ik wist dat er verandering moest komen.. dis ik begon met hulp.. schema's.. voeding vonden ze niet belangrijk.. Ik werkte hard.. at minder ongezond alleen en viel zo'n 10 kilo af. Dat was erg Nice,maar ik was toen best mager en wou spiermassa aanzetten. Ik begon op YouTube te kijken. Beetje op dit forum over voeding en had heel veel informatie gevonden. Ik begon op mijn voeding te letten en zag al snel dat ik gespierder werd.

Net voor de zomer.. Mijn eerste echte cut.. te laat begonnen, maar het resultaat was voor mij amazing..

Ik heb mijn hoofd eruit gehaald, omdat ik liever niet mezelf laat zien. Hoop dat jullie het begrijpen. Verder is dit kort uitlegt en heb ik erg hard gewerkt..

Ik heb helaas geen foto van mij bicep en tricep en benen gemaakt, maar die maak ik soon.

Bekijk bijlage 434783

Bekijk bijlage 434784

Bekijk bijlage 434785

Bekijk bijlage 434786

Bekijk bijlage 434787

Bekijk bijlage 434788

Bekijk bijlage 434789

Heb ook crohn maar heb maar 1.30m dunne darm, heb jij alles nog. En vraag 2 hoe reageer jij op caseïne eiwitten?
 
Huidplooimetingen onderschatten je Vp vaak met een paar %. Het is inderdaad geen 8 of 7.3% oid. Doet er ook niet toe, want gaat prima toch?
Jay, ik dacht dat huidplooimetingen juist heel accuraat waren. Niet zo accuraat als een dexascan natuurlijk, maar een afwijking van een paar %? Is dat niet wat teveel van het goede?
 
Hey,

Ik kwam dit toevallig tegen. Hoe is het ondertussen met je?
 
Back
Naar boven