AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • komt vast een goed overwogen reactie met waarom hij ze gratis kan aanbieden ?:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:
    Verkoopt voor geen meter, kan ik het net zo goed op internet zetten zodat misschien nog een paar mensen er wat aan heeft.
     
    Verkoopt voor geen meter, kan ik het net zo goed op internet zetten zodat misschien nog een paar mensen er wat aan hebben.
    geen slechte instelling
     
    Verkoopt voor geen meter, kan ik het net zo goed op internet zetten zodat misschien nog een paar mensen er wat aan hebben.
    Komt je anabowlenboek ook op internet?
     
    Dat geldt toch voor een hele hoop mensen die gaat studeren?

    200.gif
     
    ingeschreven bij fit 4 free en eerste dag al aangesproken door 2 meiden dat ik groot ben en grote armen heb
     
    De 'instructeur' in de hotelgym gelooft niet dat ik natty ben. Ben helemaal niet buff, maar hij zei: 'zonder testosteron kun je nooit zo droog worden'. Haha, droog worden door Test. :roflol:
     
    De 'instructeur' in de hotelgym gelooft niet dat ik natty ben. Ben helemaal niet buff, maar hij zei: 'zonder testosteron kun je nooit zo droog worden'. Haha, droog worden door Test. :roflol:

    Ehm dat kan gewoon hoor, test in een cutkuur.:o
    Ik zou het als compliment opvatten.
     
    cutten gaat zelfs goed op prop
     
    Back
    Naar boven