AndroidHealthClinic

Spierpijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeldaza

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2018
Berichten
147
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
75kg
Hallo, ik ben een beginner, ik ben nu een aantal weekjes bezig.
De spierpijn is vrij heftig nog. Ik kan bijvoorbeeld mijn armen niet eens meer strekken.

Wordt dit langzaam beter? Ik bedoel een beetje spierpijn is alleen maar goed, dan weet je dat je een goede trainen hebt gedaan.

Echter houdt ook van een pijltje gooien (darten). Momenteel is de spierpijn zo heftig dat dit absoluut niet mogelijk is. Wordt het later beter zodat je (eventueel na een kleine warming up) gewoon wat pijltjes naar het bord kan gooien zonder pijn te hebben? =p

Beetje spierpijn is gezond, maar deze burn kan volgens mij altijd zo zijn =p

Vooral omdat bij een goede darttechniek de arm volledig wordt gestrekt. Dit kan dus niet nu.. dus deze dagen dan ook maar even niet darten

Ik hoor het graag !
 
Ik train nu een jaartje..Spierpijn en vermoeidheid was in t begin zwaar..Op n gegeven moment went je lichaam aan de oefeningen.Zodra je nieuwe oefeningen sets of reps toevoegt. >>dan krijg je weer te maken spierpijn..Anders moet je voor je gaat darten niet je armen trainen bv alleen je benen..
Ik train bijv geen benen 2 dagen voor ik ga voetballen... iig succes spierpijn hoort er bij ...
 
Als je na een aantal weken trainen nog steeds zoveel spierpijn hebt dat je je armen niet kan strekken, doe je waarschijnlijk veel te veel. Hoe ziet je trainingsschema eruit?
 
Ik train nu een jaartje..Spierpijn en vermoeidheid was in t begin zwaar..Op n gegeven moment went je lichaam aan de oefeningen.Zodra je nieuwe oefeningen sets of reps toevoegt. >>dan krijg je weer te maken spierpijn..Anders moet je voor je gaat darten niet je armen trainen bv alleen je benen..
Ik train bijv geen benen 2 dagen voor ik ga voetballen... iig succes spierpijn hoort er bij ...
Ik sport altijd 's sochtend 9 uur, e nga darten pas 's avonds rond 6 uur.. Zal ik dan normaal gewoon moeten kunnen bewegen of ?
 
Meestal treedt de spierpijn pas volgende dag of de dag erop bij mij.. Raar dat jij dat zelfde dag hebt..
Ik zou na het trainen anders goed rekken.. Heb je dan echt spierpijn of pijn aan je aanhechtingen..ivm strekken arm
 
Is de spierpijn dan ook zo heftig?
Of kan jij door middel wat rekken en strekken toch bijvoorbeeld iets doen zoals darten ?
Tuurlijk zullen de spieren bij iedereen wel wat stijfjes zijn, maar je meot toch gewoon je dingen kunnen doen die je anders ook deed?
 
Lager volume pakken met meer gewicht en genoeg water drinken, voor de rest kan je omega-3 nemen tegen enige inflammatie.

Als het echt niet kan, kan je vlak voor het darten een NSAID nemen, dat zou in principe de pijn tijdelijk weg moeten nemen, maar in theorie verlaag je dan wel je gains
 
Je hebt constant spierpijn omdat je traint met een ondermaats schema, maar eigenlijk wist je dat al volgens mij...
 
Lager volume pakken met meer gewicht en genoeg water drinken, voor de rest kan je omega-3 nemen tegen enige inflammatie.

Als het echt niet kan, kan je vlak voor het darten een NSAID nemen, dat zou in principe de pijn tijdelijk weg moeten nemen, maar in theorie verlaag je dan wel je gains

Je moet je vooral afvragen of je NSAID's wil nemen, als je ook gewoon je schema kunt aanpassen. Die NSAID's zijn doorgaans namelijk ook niet al te chill voor je maag. Je wil ze iig niet structureel nemen.
 
Jezus wat is dit, meuk nemen tegen spierpijn? Grow some balls bro! Kijk goed naar je schema, zowel voeding als training.
 
Volgens mij is dit geval van een bro split gone wrong....
 
Waarschijnlijk te enthousiast / te zwaar begonnen waardoor je pezen + aanhechtingen nu een opdonder hebben gehad
 
Back
Naar boven