AndroidHealthClinic

Spierpijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeldaza

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2018
Berichten
147
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
75kg
Hallo, ik ben een beginner, ik ben nu een aantal weekjes bezig.
De spierpijn is vrij heftig nog. Ik kan bijvoorbeeld mijn armen niet eens meer strekken.

Wordt dit langzaam beter? Ik bedoel een beetje spierpijn is alleen maar goed, dan weet je dat je een goede trainen hebt gedaan.

Echter houdt ook van een pijltje gooien (darten). Momenteel is de spierpijn zo heftig dat dit absoluut niet mogelijk is. Wordt het later beter zodat je (eventueel na een kleine warming up) gewoon wat pijltjes naar het bord kan gooien zonder pijn te hebben? =p

Beetje spierpijn is gezond, maar deze burn kan volgens mij altijd zo zijn =p

Vooral omdat bij een goede darttechniek de arm volledig wordt gestrekt. Dit kan dus niet nu.. dus deze dagen dan ook maar even niet darten

Ik hoor het graag !
 
Ik train nu een jaartje..Spierpijn en vermoeidheid was in t begin zwaar..Op n gegeven moment went je lichaam aan de oefeningen.Zodra je nieuwe oefeningen sets of reps toevoegt. >>dan krijg je weer te maken spierpijn..Anders moet je voor je gaat darten niet je armen trainen bv alleen je benen..
Ik train bijv geen benen 2 dagen voor ik ga voetballen... iig succes spierpijn hoort er bij ...
 
Als je na een aantal weken trainen nog steeds zoveel spierpijn hebt dat je je armen niet kan strekken, doe je waarschijnlijk veel te veel. Hoe ziet je trainingsschema eruit?
 
Ik train nu een jaartje..Spierpijn en vermoeidheid was in t begin zwaar..Op n gegeven moment went je lichaam aan de oefeningen.Zodra je nieuwe oefeningen sets of reps toevoegt. >>dan krijg je weer te maken spierpijn..Anders moet je voor je gaat darten niet je armen trainen bv alleen je benen..
Ik train bijv geen benen 2 dagen voor ik ga voetballen... iig succes spierpijn hoort er bij ...