Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

ScumbagAnnie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
14 mei 2018
Berichten
2.097
Waardering
6.421
Lengte
1m67
Massa
70kg
Vetpercentage
> 50%
yoyooo :cool:

Na lang anoniem te hebben meegelezen, heb ik me deze week aangemeld op dit forum. Even de algemene zaken: 24 jaar, 167 cm lang (of kort :rolleyes:), woont in the dirty south van NL en is trotse bazin van 3 konijnen.

Ik ben een dikzak en ik wil een mindere dikzak zijn. :D Even alle gekheid op een stokje: in 2015 ben ik begonnen met krachttraining met als doel wat spekkies te verliezen. En dat lukte. 20 kilo lichter en een lach op mijn gezicht rijker.

Na een periode van sporadisch trainen en minder op mijn voeding te hebben gelet, is Annie weer back on track. Ik train zes keer per week en volg een PPL-schema.
volgt later!

Waarom ik me hier heb aangemeld?
- Overzicht training --> vooruitgang controleren
- Feedback ontvangen van forumbezoekers
- Motivatie

Momenteel hanteer ik een caloriebudget van 1500 kcal: Eiwitten 149g, Khd 94g, Vetten 56g.
Maaltijd 1. 30 gram cashewnoten
Maaltijd 2. 250 gram magere kwark, 5 gram bloemenhoning, 150 gram aardbeien
Maaltijd 3. 200 gram courgette, 100 gram vegetarische hamburger
Maaltijd 4. 60 gram whey [pre work out]
Maaltijd 5. 20 gram havermout, 30 gram rozijnen en 20 gram whey [post work out]
Maaltijd 6. 3 eieren, 50 gram feta, 200 gram champignons, 25 gram ui, 100 gram tomaat

Zoals jullie zien probeer ik vlees te vermijden, omdat mijn lichaam dat moeilijk verteerd krijgt. Verder hebben jullie wellicht mijn eerdere topic van deze week gezien; sinds een kleine week heb ik een vreemde reactie op whey-eiwit en in mindere mate bij kwark. Het lijkt een reactie op lactosebevattende voedingsmiddelen te zijn, maar dit zal in juni worden getest in het ziekenhuis. :o

Hier alvast mijn training van vandaag:
Ik vind het altijd chill om rug te trainen, maar vandaag ben ik in mijn enthousiasme een beetje uitgeschoten met de hoeveelheid rug-oefeningen :emo:

mood pre work out: 4/10

Close grip cable row
12x20kg
6x25kg oeps iets te zwaar:bang:
12x20kg

Vertical traction ss close grip pulldown
12x25kg ss 12x25
12x30kg ss 12x30
8x35 ss 8x35

Plate loaded row machine
4x10x10kg

Face pulls
12x10kg
3x10x12kg

Straight arm pulldown
12x7,5kg
3x10x10kg

Standing low row
12x10kg
3x10x12,5kg

Dumbbell bicep curl
10x4kg
8x6kg
10x4kg

Cable hammer curl
3x6x2,5kg [what can I say; ik heb puddingarmen:eyes:]

mood post work out: 9/10


oké daag!:flexgrin:
 
Welkom en succes!

Mocht je wel lactose intolerant blijken dan kan ik je nog we wat tips geven als mede intolerantje.. :o (hier ook gluten en pinda allergie.. )

Weet je wat je onderhoud is? Want anders is er weinig te zeggen over je voeding.
 
Hoe gaat het hier?
 
Jajaaaaaaa Annie is er weer.

Ik heb een tijdje onder een steen geleefd. [Lees: teen gebroken, week daarna van de trap gedonderd en mijn andere voet gekneusd. GOED BEZIG ANNIEEEE:D]
Enfin, nu ik hier toch ben.

Mijn schema voor deze week

Maaltijd 1. 30 gram pistachenoten, 20 gram whey, 200 gram komkommer
Maaltijd 2. 150 gram magere kwark, 150 gram aardbeien
Maaltijd 3. Blikje John West tonijn in olijfolie, 100 gram veldsla, 100 gram cherrytomaten, 100 gram paprika
Maaltijd 4. 20 gram whey, [pre work out]
Maaltijd 5. Nakd Bakewell Tart bar, 2 Wasa crackers, 50 gram feta [post work out]
Maaltijd 6. 200 gram garnalen, 125 gram nasigroente, 100 gram champignons, 31 gram woknoedels, 1/2 bouillonblokje

Excuses, mijn trouwe vazallen. Ik beloof bij deze plechtig dat ik minder ga werken en meer ga loggen. :p

Oneluv enzo, [en tot morgen!]
 
  • Like
Waarderingen: 040B
ps. sinds die tijd 5 kilo lichter. YAAAAAS:cool:
 
Joehai,

Zoals beloofd: ik ben er weer, met een legday achter de kiezen. :flexgrin: Door mijn twee ongelukjes was het weer een tijdje geleden dat ik mijn benen trainde en dat heb ik geweten. [Ik wandel nu al als een pasgeboren hertje.] Helaas moet ik nog een beetje rustig aan doen, want beide voeten zijn nog niet hersteld.

Ik heb er zelf ook geen woorden voor hoe achterlijk ik ben om beide voeten te bezeren, don't worry.:headbang:

mood pre work out: 5/10

Leg extension
20x25kg (2s hold)
3x15x30kg (2s hold)

Lunges
4x8x6kg (right/left interchangeably)

Leg press wide stance
3x20x40kg

Hip abduction
4x20x30kg

Hip adduction
3x15x25kg

Cable squats
3x15x15kg

Seated leg curl
2x20x10kg
2x20x20kg

SLDL
4x12x20kg

Calf extension
20x10kg
2x15x20kg

mood post work out: 7/10


outta here, joejoeee. :wave2:
 
Alloooo, Annie hier!
Met een nieuwe baan sinds augustus! Dicht bij huis, dus ik ben sinds die tijd volop bezig met trainen. Na 2 jaar elke dag 3 uur per dag kwijt te zijn geweest aan reizen (als het verkeer meezat), spendeer ik sinds kort maximaal 25 minuten per dag aan woon-werkverkeer.
En dat is te merken aan alles! Alles lijkt tegenwoordig mee te zitten: ik zit lekkerder in mijn vel, ik ben niet meer vermoeid, trainen gaat moeiteloos en mijn eetschema ook. Call me one happy camper!
Nu ik meer tijd heb, wil ik FOR THE REAL, ook echt eens fatsoenlijk gaan loggen. Dus bij dezen weer een poging. Ze zeggen dat drie keer scheepsrecht is, toch? Vergeven jullie me mijn afwezigheid?

Today's training: Push Day 1/2 week 39

Dumbbell press

1x15x8kg
3x12x10kg

Dumbbell flyes
1x20x6kg
3x8x8kg

Hex press
3x10x8kg
1x8x8kg

Dumbbell shoulder press

4x10x6kg

Upright dumbbell row
1x20x4kg
3x10x6kg

Dumbbell front raises - single arm
5x15x3kg (interchangeably)

Dumbbell lateral raises - single arm
5x15x3kg (interchangeably)

Single arm tate press - single arm
4x10x4kg (interchangeably)

Cable tricep extension
1x15x10kg
3x10x13kg
 
Laatst bewerkt:
In voor logje!

Succes. En wel doorzetten nu.
 
In, hoe staan je stats (training en lichaamssamenstelling) gewicht er nu voor?
 
In, hoe staan je stats (training en lichaamssamenstelling) gewicht er nu voor?
Welkom! :D
Ik volg een push-pull-legs schema, waarbij ik zes keer per week train en het schema dus twee keer volg. Bij pull heb ik twee verschillende trainingen, waarbij er eentje de nadruk heeft op row-bewegingen en de andere op de deadlift. Deadliften was altijd mijn ding, maar door een blessure aan mijn bekken en hamstrings heb ik het een jaar niet kunnen doen. Nu dus weer opbouwen. :)
Ook bij benen heb ik een verdeling gemaakt, waarbij op dag 1 vooral de quads en glutes worden aangepakt en op dag 2 zijn hamstrings en kuiten aan de beurt. Op dag 2 doe ik ook standaard buikspieren, gewoon omdat ik dat een chille dag vind om dat te doen. Daarnaast doe ik 5 keer per week 45 minuten cardio, want ik ben momenteel aan het cutten en wil gewoon ook een goede conditie houden. Meestal trap ik dan gewoon lekker door op de fiets in de sportschool. Maar ik heb ook een racefiets, die ik eigenlijk wel weer graag wil gaan gebruiken. Iets voor volgend seizoen.

Ik woog ooit 92 kilo en heb het toen omlaag gekregen tot 68,5. Ik viel dus toen ruim 23 kilo af. Daarna ging ik verder van huis werken. Het reizen in combinatie met de hoge werkdruk en weinig vrije tijd leidde tot overspanning. Geen energie / puf om echt door te zetten en 6 keer pw te blijven trainen, laat staan cardio. Ik zat niet lekker in mijn vel en ook het eten was niet altijd even on point. Ik kwam weer flink wat aan en begon op 12 maart 2018 op 87 kilo. Vanochtend woog ik 78 dus ben alweer 9 kilo lichter.

Het leuke is wel dat ik een heel stuk droger ben dan de 'vorige keer' dat ik 78 woog, hehe. Tussen al het gevreet en matig getraind door heb ik dus toch spiermassa weten op te bouwen en te behouden. :lifter:
 
Zo, gisteren na de push training nog 30 km strafcardio op de fiets gedaan om de schade van de chocolaatjes op werk ongedaan te maken. :D

En terwijl ik mijn logje update, zit ik alweer op het fietsje te trappen. 30 minuten deze keer, want druk. Ik moet nog boodschappen doen en preppen voor morgen. Toch iets te lang met mijn bunnies gechilled voor ik ging sporten. :cheer:

Enfin, Today's training: Pull Day 1/2 week 39

Lat pulldown
1x30x40kg
1x20x50kg
2x12x55kg

Close grip row
4x12x25kg

Barbell bent over row
1x20x20kg
3x15x25kg (laatste set kwam uit mijn tenen)

Back extension
5x10x5kg (halterschijf)

Straight arm pulldown
1x30x20kg
1x15x25kg
2x10x30kg

Face pulls
1x20x20kg
3x12x25kg

Cable curls
4x20x7kg

Bicep curls ss hammer curl (single arm, interchangeably)
5x10x4kg ss 5x10x4kg

Ik zal straks het eetschema van deze maand ook even posten. :)
 
Zoals beloofd: mijn huidige eetschema. Ik doe tegenwoordig aan carb cycling. Ik weet dat er hier veel mensen zijn die er een mening over hebben. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Voor mij werkt het heel goed, omdat ik het chill vind dat ik niet elke dag hetzelfde eet. Ik heb nu een schema dat ik elke maand hier en daar wat aanpas voor de afwisseling. Ik heb mijn schema als volgt ingedeeld:

Ma/Di/Wo - medium carb days: 140 gr eiwit/120 gr khd/51 gr vet
Do/Za - low carb days: 140 gr eiwit/20 gr khd/62 gr vet
Vr/Zo - high carb days: 140 gr eiwit/250 gr khd/27 gr vet

Maaltijd 1. 1 snee volkoren brood/20 gr appelstroop
Maaltijd 2. shake met 30 gr aardbeienwhey
Maaltijd 3. 30 gr notenrijst/50 gr feta/200 gr cherrytomaten/200 gr pangasiusfilet citroen-knoflook/0,5 eetlepel olijfolie
Maaltijd 4. 2 kiwi's
Maaltijd 5. shake met 30 gr bananenwhey
Maaltijd 6. 200 gr Chinese wokgroente/87,5 gr vegetarisch gehakt/1 ei/40 gr mie

Maaltijd 1. 10 gr psyllium husks/shake met 30 gr aardbeienwhey
Maaltijd 2. 30 gr pindakaas [Ja, dit lepel ik dus gewoon uit een bakje hahaha]
Maaltijd 3. 100 gr koolvis/0,5 visbouillonblokje/150 gr tuinkruiden soepgroente
Maaltijd 4. 10 gr psyllium husks/shake met 30 gr bananenwhey
Maaltijd 5. 100 gr soepgroente/1 blikje tonijn op water
Maaltijd 6. 3 eieren/50 gr feta/100 gr cherrytomaten/1 eetlepel olijfolie

Maaltijd 1. Snelle jelle rozijnenpeperkoek
Maaltijd 2. shake met 25 gr bananenwhey/15 gr havermout/125 gr perzikpartjes
Maaltijd 3. 212 gr patatas bravas/160 gr gemarineerde saté kipfiletblokjes/150 gr wortel uit de oven
Maaltijd 4. 2 Bolletje Waldkorn crackers/0,5 eetlepel mayonaise/0,5 blikje tonijn in water
Maaltijd 5. shake met 25 gr aardbeienwhey/15 gr havermout/125 gr bosbessen/frambozen
Maaltijd 6. 200 gr Chinese wokgroente/87,5 gr vegetarisch gehakt/60 gr mie

Dit schema zal ik waarschijnlijk blijven volgen tot en met half oktober.
 
Howdy partners!:cool:
What a day, what a day. Kennen jullie dat? Dat je je bed uitkomt en dat het gewoon allemaal niet zo smooth gaat als je zou willen. Dat was vanochtend het geval bij yours truly. WAT. EEN. ELLENDE, ik kon wel door een muur rennen van ergernis. :headbang:
Gelukkig bewoog ik me vrij gemakkelijk door de rest van de dag heen. En toen was daar de gym: de plaats om dan in ieder geval deze dag mooi te eindigen. :heart: En dat lukte, met onderstaande oefeningen en cardio. Ik zit een kwartiertje langer op de fiets vandaag, omdat mijn gym partner er iets langer over deed om zijn schema af te werken. Oh well, wat extra calorietjes verbranden kan niet zoveel kwaad. :)

Today's training
Single leg - leg curl

1x20x15kg, 3x12x20kg

DB stiff leg deadlift
1x20x20kg
4x12x28 kg

Crunches
5x15

Russian twist
5x20x3kg

Calf extension
1x20x35kg
4x20x45kg

Standing calf raises
5x20x20kg

Joehaaaai:clown:

 
Goeeeeeedemorgen! :banana:Het is tijd voor mijn logje van gisteren, na een drukke dag werken en vergaderen. Ik ging gisteren echt vet vroeg naar bed en dat vond ik eigenlijk wel chill. Om 22.15 lag oma Annie ko in bed. Dat ga ik dus vaker doen. Nadeel was dan wel weer dat ik vanochtend om 6.00 uur wakker werd. Uitslapen zit er niet echt in bij mij.

Oké, dus. Push day 2 deze week en die ging wel oké. Matig enthousiast, omdat mijn schouders er gewoon echt geen zin in hadden gisteren. Achjaaaa, een tegenvaller in mijn training heb ik al heel lang niet meer gehad, dus dat mag ook wel een keertje. :rocker2: Enfin, hier een overzichtje:

Dumbbell press
1x15x10kg
3x8x12kg [yayyyy, vooruitgang!]

Dumbbell flyes
1x15x6kg
3x10x8kg

Hex press
4x10x8kg

Dumbbell shoulder press

1x10x6kg
3x8x6 [hier begon de ellende dus:(]

Upright dumbbell row
4x12x6kg

Dumbbell front raises - single arm
5x15x3kg (interchangeably)

Dumbbell lateral raises - single arm
5x15x3kg (interchangeably)

Single arm tate press - single arm
4x12x4kg (interchangeably)

Cable tricep extension
4x10x13kg

+++ En natuurlijk weer 45 minuten low intensity cardio op de fiets. Dag 5/5 gisteren, maar wellicht dat ik vandaag in een gekke bui ben en toch nog eens op dat fietsje klim. Nu staat er straks eigenlijk pull day 2 op het programma. Vet leuk, want deadliften. Maar ik heb weer behoorlijk veel last van mijn hamstrings nadat ik ze op donderdag trainde. Straks even stretchen, foamrollen en voorzichtig opwarmen. Hopelijk komt het dan goed. Ik hoop echt heel erg dat het niet weer mijn blessure is die opspeelt, want dat zou echt een rotte grap zijn. Deadliften was altijd mijn ding en ik wil echt weer omhoog gaan in gewicht. Anywhoooo, we shall see. To be continued, dus!
 
Ok not to be continued want ik maakte er een rustdag van. Was nodig na weinig nachtrust.

Morgen weer lekker aan de slag! :rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven