Fitness Seller

Vraag. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Negan

Cool Novice
Lid geworden
25 feb 2018
Berichten
54
Waardering
10
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
hallo beste forum leden.

Ik had een vraag waar ik zelf nog niet echt een antwoord op heb.

Ik heb nu mijn 2de injectie test gehad.(nog nooit eerder gekuurd) 2ml. Alleen krijg ik na een dag behoorlijk wat pijn en een flink opgezette bil (lijkt me vocht) waardoor ik haast niks meer kan. We volgen wel alle regels van het injecteren! Jullie mening en visie is meer dan welkom. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

Met vriendelijke groet
 
Dit heeft iedereen de eerste paar injecties, vanwege een vreemde stof in je lijf. Het zal na verloop van tijd wel minder worden.
 
zelfde voor gehad ging vanzelf weg
toch geen infectie opgelopen?
 
trekt van zelf weg bij pijn ubrofen nemen
 
google eens op post injection pain
 
Heb ik ook gehad maar dan met een wat minder merk 12 uur na een injectie stijf pijn rood en duurde 5 tot 7 dagen
Dat 5 weken vol gehouden en elke keer dit
Na 5 weken geswitcht van merk en nergens last van

Maar als het niet rood is is het waarschijnlijk post injection pain wat normaal is
 
Iedereen natuurlijk bedankt voor jullie antwoorden. Oké want ik zat al te twijfelen om de huisarts te raadplegen. Mijn bil lijkt zowaar een bil van kim kardsian haha. Verder ontsmet ik alles wat ik gebruik. Dus vocht is normaal tijdens je eerste paar injecties? Door de zwelling is de huid wel wat roder maar dat lijkt te komen omdat de huid behoorlijk strak staat .
 
Iedereen natuurlijk bedankt voor jullie antwoorden. Oké want ik zat al te twijfelen om de huisarts te raadplegen. Mijn bil lijkt zowaar een bil van kim kardsian haha. Verder ontsmet ik alles wat ik gebruik. Dus vocht is normaal tijdens je eerste paar injecties? Door de zwelling is de huid wel wat roder maar dat lijkt te komen omdat de huid behoorlijk strak staat .


Rood n strak, kerel als je er in duwd en je blijft een deuk houden dan is het geen vocht, eerder een onsteking die aan het groeien is. Hou dat ff in de gaten,
 
Iedereen natuurlijk bedankt voor jullie antwoorden. Oké want ik zat al te twijfelen om de huisarts te raadplegen. Mijn bil lijkt zowaar een bil van kim kardsian haha. Verder ontsmet ik alles wat ik gebruik. Dus vocht is normaal tijdens je eerste paar injecties? Door de zwelling is de huid wel wat roder maar dat lijkt te komen omdat de huid behoorlijk strak staat .

Zou het toch even in de gaten houden, als je bil flink groter is dan is het waarschijnlijk wat anders. Maatje van me had het onlangs met zijn been, mri scan gehad en resultaat was een vochtophoping tussen de spieren.
 
Zou het toch even in de gaten houden, als je bil flink groter is dan is het waarschijnlijk wat anders. Maatje van me had het onlangs met zijn been, mri scan gehad en resultaat was een vochtophoping tussen de spieren.

Dank voor uw reactie. Het wordt wel binnen enkele dagen minder 4 a 5.
 
Rood n strak, kerel als je er in duwd en je blijft een deuk houden dan is het geen vocht, eerder een onsteking die aan het groeien is. Hou dat ff in de gaten,

Ja ik houd het in de gaten. Het is wel balen want je training lijd er ook aardig onder zo.
 
Ja ik houd het in de gaten. Het is wel balen want je training lijd er ook aardig onder zo.

gewoon trainen wat je wel kan trainen zonder dat je last hebt ervan
 
gewoon trainen wat je wel kan trainen zonder dat je last hebt ervan

Thanks voor je reactie bovenlichaam gaat opzich wel oké. Benen iets moeilijker
 
Wissel je wel van injectieplekken?
w1 Ma linker bil, do rechter bil
w2 Ma linker quad, do rechter quad
 
Jij gaat hem aanraden om in zijn quad te zetten?
Zou dat absoluut niet doen! Als je nu al pip in je glute hebt en daardoor moeite hebt met trainen dan kan je dat na een quad injectie al helemaal niet meer
 
Jij gaat hem aanraden om in zijn quad te zetten?
Zou dat absoluut niet doen! Als je nu al pip in je glute hebt en daardoor moeite hebt met trainen dan kan je dat na een quad injectie al helemaal niet meer
Voor velen is het makkelijker om aan de quad te kunnen. Kan zijn dat hij in glute zodanig heeft zitten roeren in de spier dat die daardoor ontstoken is?
 
Voor velen is het makkelijker om aan de quad te kunnen. Kan zijn dat hij in glute zodanig heeft zitten roeren in de spier dat die daardoor ontstoken is?

Roeren gebeurd niet echt lijkt me.. het is ook pas mijn 2de injectie
 
Roeren gebeurd niet echt lijkt me.. het is ook pas mijn 2de injectie
Je kan het alleszins eens proberen. Kan aan de gear liggen, mss eens een dunnere naald gebruiken, warme douche nemen voor en na... kan allemaal een beetje helpen maar je kan nog steeds pech hebben
 
Hmm een dunnere naald. Lever je dan ook niet op de lengte in? Want je moet natuurlijk wel je spier kunnen raken
 
Back
Naar boven