MuscleMeat

Abces of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thales

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
399
Waardering
122
Hola,

Paar dagen geleden een DHB injectie gezet in glute. Daarbij heb ik (waarschijnlijk) een ader geraakt of iets dergelijks. Ik kan het me niet zeker herinneren maar volgens mijn idee lijkt dat aannemelijker dan een abces.

Op de plek van de injectie heb ik het volgende: plek is niet warmer voor mijn gevoel dan andere plaatsen op me lichaam, wel is de plek wat roder -> kan ook komen doordat ik er meermaals aan heb lopen voelen/duwen om te kijken of er een verharding zit.

Nu heb ik zojuist, goed of niet, een naald erin gezet en er kwam de nodige hoeveelheid bloed in de spuit (0.3-0.5ml) -> kwam zelfs met wat druk wat bloed uitgespoten toen ik de naald eruit haalde. De diepte daarbij is echt heel oppervlakkig. Geprobeerd dieper te komen om te kijken of daar weer hetzelfde gebeurde maar dat was niet het geval.

Het lijkt dus echt een 'bol' bloed te zijn die SQ lijkt te zitten. De plekken waar ik heb geprikt blijven ook redelijk lang doorbloeden en met het eruit trekken van de naald komt er pas bloed in op het punt dat ik bijna uit de huid ben.

De plek zelf is niet bijzonder pijnlijk, niet bijzonder warm, niet bijzonder rood en ik voel me niet ziek. Heb eerder een ontsteking gehad en dat was echt totaal verschillend met hoe het nu is. Misschien nog belangrijk is dat ik de gele naald heb gebruikt en bloed liep er op zich zo in, pus heb ik nergens gezien.

Mijn vraag: wat kan het zijn en wat moet ik ermee doen?
 
Vooral lekker met rust laten,je lichaam ruimt het wel op. Niet lopen klooien. Een abces open maken is super gevaarlijk
 
Wat is dat toch met die dhb? Wou t zelf ook proberen maar mijn zin is over tbh
 
Met rust laten en niet aan blijven drukken en in gaan prikken met naalden. Je veroorzaakt alleen maar meer schade op die manier.
 
Wat is dat toch met die dhb? Wou t zelf ook proberen maar mijn zin is over tbh

Ben nu toch idd wat huiverig geworden over DHB. Mijn symptomen zijn tot nu toe steeds vergelijkbaar: injectiespot is wat verhard en heb het 'normale' pip gevoel, echter komt dit steeds pas 2 dagen na injectie opspelen. Daarover weet ik niet of ik er gerust over kan zijn of niet. Dit houdt tot dag 4 of 5 ongeveer aan. Ik ga nog even door met een kleinere concentratie dhb om te kijken of het dan nog hetzelfde is. Ik doe nu 1:1 maar wil eerst nog even 1:2 proberen.

De vraag in de beginpost lijkt op zich ook vergelijkbaar -> eerst een verharding na 2 dagen maar deze gaat niet weg plus de rest van wat ik boven heb geschreven. Lijkt in dit geval wel iets anders te zijn dan enkel de DHB pip.
 
Vooral lekker met rust laten,je lichaam ruimt het wel op. Niet lopen klooien. Een abces open maken is super gevaarlijk

Met rust laten en niet aan blijven drukken en in gaan prikken met naalden. Je veroorzaakt alleen maar meer schade op die manier.

Lijkt mij idd verstandig om er even niet meer aan te komen/prikken etc. Mocht dat nodig zijn zorg ik dat een dokter het doet en niet ik zelf meer.

Voor nu lijkt het wel wat minder geworden waardoor ik nog steeds het idee heb dat het geen abces is maar een bult bloed onder de huid. Kan hierover ook niet echt specifiek informatie vinden wat het nu is en hoe het komt. Mogelijk door een beschadiging van een ader + de DHB die het heeft verergerd.
 
Ben nu toch idd wat huiverig geworden over DHB. Mijn symptomen zijn tot nu toe steeds vergelijkbaar: injectiespot is wat verhard en heb het 'normale' pip gevoel, echter komt dit steeds pas 2 dagen na injectie opspelen. Daarover weet ik niet of ik er gerust over kan zijn of niet. Dit houdt tot dag 4 of 5 ongeveer aan. Ik ga nog even door met een kleinere concentratie dhb om te kijken of het dan nog hetzelfde is. Ik doe nu 1:1 maar wil eerst nog even 1:2 proberen.

De vraag in de beginpost lijkt op zich ook vergelijkbaar -> eerst een verharding na 2 dagen maar deze gaat niet weg plus de rest van wat ik boven heb geschreven. Lijkt in dit geval wel iets anders te zijn dan enkel de DHB pip.

Als de oplossing niet helemaal lekker is crystaliseert het en dat kan serieus pijn doen
 
Waarom zou je in godsnaam met een naald daarin gaan lopen prikken. Ongelooflijk.
Ga je lekker, gregg valentino?
 
Als de oplossing niet helemaal lekker is crystaliseert het en dat kan serieus pijn doen

Hmm dat is mooi klote want voor zover bekend zou deze olie juist ervoor moeten zorgen dat de pip beperkt blijft. Lijkt te mooi om waar te zijn wederom.

Waarom zou je in godsnaam met een naald daarin gaan lopen prikken. Ongelooflijk.
Ga je lekker, gregg valentino?

Wie gregg is weet ik niet maar lijkt me niet al te positief gezien je reactie.

Waarom ik erin heb lopen prikken is omdat voor zover mij bekend de inhoud eruit moet en er kwam idd wat uit.
 
Nog iemand een aanrader wat ik ermee kan doen.

-verwarmen of juist koelen?
-wandelen ja/nee?
 
Afwachten, hoeveel ml heb je gezet? En wat is de concentratie?
 
Met rust laten een ibu's nemen. Een abces ga je overigens echt wel merken en andere klachten bij ontwikkelen vaak.

DHB is geen middel om zonder het te mengen (met een ratio van 1:1 minimaal) met een ander middel alvorens je het injecteert.
 
niet meer injecteren de komende 4/6 weken op dat plek gewoon laten rusten ergens anders injecteren trekt van zelf weg. Trust me been there.
 
Wat is dat toch met die dhb? Wou t zelf ook proberen maar mijn zin is over tbh
8 vials staan heb het zelfde probleem , maatje van me word er dood nerveus van ( heeft hij op de reguliere bold niet )
 
8 vials staan heb het zelfde probleem , maatje van me word er dood nerveus van ( heeft hij op de reguliere bold niet )
Ik sta op het punt om er te halen maar ik twijfel fucking hard:o
 
Ik sta op het punt om er te halen maar ik twijfel fucking hard:o
als je twijfelt niet doen , simpel toch .Ben zelf aan het overwegen om de dhb te ruilen voor bold bij mijn "contact"
 
als je twijfelt niet doen , simpel toch .Ben zelf aan het overwegen om de dhb te ruilen voor bold bij mijn "contact"
True. Lijkt gewoon heel mooi op papier. Mss moet ik het maar bij de standaard middelen houden
 
True. Lijkt gewoon heel mooi op papier. Mss moet ik het maar bij de standaard middelen houden
in ieder geval tot meer labs bevestigd goeie dhb leveren
 
Afwachten, hoeveel ml heb je gezet? En wat is de concentratie?

0.5ml met 0.5ml test of mast dus 1:1 en 150mg/ml

Met rust laten een ibu's nemen. Een abces ga je overigens echt wel merken en andere klachten bij ontwikkelen vaak.

DHB is geen middel om zonder het te mengen (met een ratio van 1:1 minimaal) met een ander middel alvorens je het injecteert.

Ik ga nu 1:2 proberen om te kijken of dat verbetering brengt, zie hierboven hoe ik het heb gemengd en met welke aas.

niet meer injecteren de komende 4/6 weken op dat plek gewoon laten rusten ergens anders injecteren trekt van zelf weg. Trust me been there.

Zal ik zeker van harte nemen!
 
Nog even terugkomen op mijn topic.

De zwelling waarvoor ik dit topic heb geopend is bijna volledig weggetrokken. Het is nog wel dikker dan normaal, en de huid is nog wat rood, maar pijn doet het niet meer. Doordat ik erin heb geprikt lijkt het ook dat er alleen bloed heeft gezeten, dus (mogelijk) geen ontsteking/abces. Wat het nu precies is weet ik eigenlijk nog steeds niet.

Daarbij heb ik wel nog doorgezet en ik heb 2 prikken in mijn chest gezet -> eigenlijk geen klachten over behalve een beetje een zwelling. Echt stukken minder en ook niet pijnlijk, maar als ik mijn borst aanspan zie ik de major en minor lijn (scheiding die je ziet als je aanspant) niet meer. Dus concludeer hieruit dat DHB wel zorgt voor een zwelling, maar nu stukken minder erg.

Wat het precies is weet ik niet, heb naast chest ook in mijn andere glute nog een injectie gezet, hierbij krijg ik weer vergelijkbare symptomen als in het begin van het topic, maar toch net wat anders. Ik voel en zie echt precies op de plek van injectie een bult ontstaan. Het zwelt echt zichtbaar op en het is vrij pijnlijk met bijvoorbeeld zitten en erop leunen. Maar het is totaal niet rood. Lijkt mij dat de olie kristalliseert? Het is verder dus niet rood en ook niet warmer waardoor ik het idee heb dat de olie gewoon samenkrimpt/kristalliseert of iets in die trant. Oplossing die ik wil proberen is het gewoon warm houden en kijken of dit wat doet.

Iemand die daar nog een uitspraak over kan doen? Bvd ;)
 
Back
Naar boven