XXL Nutrition

BB_ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.180
Waardering
44.835
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
Ik mag dan geen forumlegende zijn, geen boeken op mijn naam hebben staan, geen indrukwekkende literatuurlijst hebben verslonden, mij niet erg verdiepen in politiek en economie en geen interessante stats of AAS-verleden hebben, wellicht zijn er toch mensen geïnteresseerd in iets.

Vraag maar raak. Alle vragen zijn toegestaan, maar of je een antwoord krijgt...
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
is je huidge physique waar je graag wil zijn of wil je toch buffer zijn ?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Iedereen wilt altijd buffer zijn :D. Bovendien overweeg ik serieus AAS en wil ik doorgaan met wedstrijden.
 
Iedereen wil altijd buffer zijn :D. Bovendien overweeg ik serieus AAS en wil ik doorgaan met wedstrijden.
laten we hopen dat het blessure vrij kan , Ik ga je niet vertellen dat je moet opletten met AAs ik schat dat je intellect je niet in de steek laat :).
Succes toegewenst!
 
Wat is de reden dat je AAS overweegt?
 
Wat is de reden dat je AAS overweegt?
In mijn log heb iets uitgebreider gereageerd:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/every-day-is-judgement-day.410489/page-8
"Hoe nu verder...

Lange termijn:
Gedurende de prep had ik eigenlijk al besloten dat ik echt verder wil met wedstrijden gisteren heeft daar niets in veranderd. Sterker nog, ik heb nu echt zin en motivatie om door te gaan en eerst lekker te bouwen :D. Waar ik ook al enige tijd mee heb geworsteld is het gebruik van AAS. Ik ben van mening dat om hogerop te komen je zonder AAS vrij kansloos bent. Daarnaast zou ik in de toekomst wel richting Classic willen, maar daarvoor kom ik nu massa te kort. Ik denk dat een beginnerswedstrijd MAP de enige klasse is waar je natural prima mee kan doen. Andere categorieën en hogere klassen zijn enkel voor natty's met uitzonderlijk goeie genen weggelegd, maar op massa ga je het dan ook niet winnen. Voordat ik definitief besluit te gaan gebruiken, wil ik mij nog wel goed inlezen in de materie en een weloverwogen beslissing nemen waarbij ik de risico's en consequenties accepteer en accepteer dat deze mijn doelen waard zijn. Ik ben nu het boek 'Anabolics' van William Llewellyn aan het lezen; dit is een aanrader met veel wetenschappelijke referenties en een goede onderbouwing. Wat ik precies wil qua gebruik moet ik nog bezien, maar ik ben van mening dat ik het best terughoudend kan starten met een eerste kuur en ik denk dat veel mensen veel meer gebruiken dan nodig. Ik zit zelf te denken aan Test only (op de niet te hoge dosering, bijv. 250 mg, maar hier moet ik mij nog in inlezen) en niet Test/Deca, zoals veel doen. E.e.a. dien ik nog te overleggen met mijn coach en hangt af van hoe mijn lichaam erop reageert en hoe gevoelig ik en voor de androgene side effects."
 
Wat vind je leuker, trainen voor wegathletiek of gewichtentraining?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat vind je leuker, trainen voor wegathletiek of gewichtentraining?
Gewichten. Tijdens mij loopperiode ging ik ook 3-4 x per week naar de gym, maar ik brak alles weer af met mijn duurlopen en at te weinig. Was bang om dik te worden en na een vreetbui ging ik 30 km rennen om te compenseren en mijn schuldgevoel weg te werken. Later kreeg ik hier meer controle op. Ik vond hardlopen leuk, maar het was ook een beetje haat-liefdeverhouding geworden, wat sommigen misschien hebben met Squats. Er tegenop zien, aftellen en als het er op zit er wel een goed gevoel aan over houden (endorfine, spierpijn). Na de marathon en Roparun in 2016 besloten mij te focussen op BB. Voordat ik fanatiek hardliep kwam ik ook al in de gym en had ik ongeveer mijn huidige gewicht, ook weinig BF maar waren mijn stats toch minder (en benen verwaarloosd door het lopen en ik deed maar wat, vnl bro benchen enzo).
 
Ben je nog maagd?
 
Oh, en 'NEE', ik val niet op mannen.:mad:
 
Oh, en 'NEE', ik val niet op mannen.:mad:
giphy.gif
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hoe ga je het kutjes volspuiten compenseren als je nog maagd bent en wel aan de AAS gaat?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik schat je in als iemand die geen misbuik van aas zal maken en zich goed inleest. Het kan voor jou een middel zijn om een stuk dichterbij een wedstrijd doel te kunnen komen. Zoals je terecht aangeeft doen eigenlijk alle mensen het vanaf een bepaald niveau dus wanneer je wilt meedraaien dan zal je het ter overweging moeten nemen. Als je het van plan bent te nemen laat je dan wel naturel testen zodat je weet wat jouw beginwaarden zijn, daar kan je dan later naar kijken als referentie om te zien of waarden goed herstellen.
 
Gewichten. Tijdens mij loopperiode ging ik ook 3-4 x per week naar de gym, maar ik brak alles weer af met mijn duurlopen en at te weinig. Was bang om dik te worden en na een vreetbui ging ik 30 km rennen om te compenseren en mijn schuldgevoel weg te werken. Later kreeg ik hier meer controle op. Ik vond hardlopen leuk, maar het was ook een beetje haat-liefdeverhouding geworden, wat sommigen misschien hebben met Squats. Er tegenop zien, aftellen en als het er op zit er wel een goed gevoel aan over houden (endorfine, spierpijn). Na de marathon en Roparun in 2016 besloten mij te focussen op BB. Voordat ik fanatiek hardliep kwam ik ook al in de gym en had ik ongeveer mijn huidige gewicht, ook weinig BF maar waren mijn stats toch minder (en benen verwaarloosd door het lopen en ik deed maar wat, vnl bro benchen enzo).

Niet helemaal herkenbaar, ik zit weer net wat anders in elkaar, maar kan het wel volgen. Bedankt voor je openhartigheid, Bert.
 
Ik schat je in als iemand die geen misbuik van aas zal maken en zich goed inleest. Het kan voor jou een middel zijn om een stuk dichterbij een wedstrijd doel te kunnen komen. Zoals je terecht aangeeft doen eigenlijk alle mensen het vanaf een bepaald niveau dus wanneer je wilt meedraaien dan zal je het ter overweging moeten nemen. Als je het van plan bent te nemen laat je dan wel naturel testen zodat je weet wat jouw beginwaarden zijn, daar kan je dan later naar kijken als referentie om te zien of waarden goed herstellen.

Wat is je vraag
 
Hoe ga je het kutjes volspuiten compenseren als je nog maagd bent en wel aan de AAS gaat?
Heb net in Marvins log vernomen dat van test only je libido ook omlaag kan gaan (door verhoogd oestrogeen), had dit ook niet verwacht. :P En anders wordt het wat extra biceps training.
Ik schat je in als iemand die geen misbuik van aas zal maken en zich goed inleest. Het kan voor jou een middel zijn om een stuk dichterbij een wedstrijd doel te kunnen komen. Zoals je terecht aangeeft doen eigenlijk alle mensen het vanaf een bepaald niveau dus wanneer je wilt meedraaien dan zal je het ter overweging moeten nemen. Als je het van plan bent te nemen laat je dan wel naturel testen zodat je weet wat jouw beginwaarden zijn, daar kan je dan later naar kijken als referentie om te zien of waarden goed herstellen.
Zeker, goede tip. Was dit ook al van plan, alleen moet ik even kijken hoe dit ga aanpakken (waar en met welk verhaal). In het boek Anablics wordt ook aangeraden welke waarden en parameters (vooraf, tijdens en na).
 
Back
Naar boven