XXL Nutrition

bloedwaarde na blast cruise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
714
Waardering
215
heb gister mijn bloedwaardes binnen gekregen na een dikke 1.5jaar on te zijn

3 maanden 3x hcg 1500 met 25iu hmg pw
50 dagen 25mg clomid is de nakuur geweest

nu 2 maanden overal vanaf


test 4.7 (5.8-26.8)
vrije test 107 (105-512)
oestrogeen < 0.04 (0.07 - 0.28)
shgb 22.9 ( 10-80)
lh 3.2 (1-9)
fsh 3.3 (1-11)

wat vinden jullie?, volgens mij prima waardes aangezien ik pas 2 maanden gestopt ben met clomid

wel lijkt lh en fsh mij aan de lage kant in verhouding met test.

Cools Galen
 
heb je ook hcg gezet tijdens het on zijn?
 
nee, dit gaf mij heel snel gyno
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk zou je binnen een paar maanden nog eens bloed moeten laten prikken. Vermoedelijk zit je dan overall vlot binnen de referentiewaarden.

Hoe voel je je?
 
Heb je ook bloedwaardes van voor de kuur?
 
Eigenlijk zou je binnen een paar maanden nog eens bloed moeten laten prikken. Vermoedelijk zit je dan overall vlot binnen de referentiewaarden.

Hoe voel je je?

Dit.
Je lh en fsh zit al binnen ref en je test zal dat binnenkort ook wel komen.
 
Van waar de HMG? Babywens?
 
Na twee maanden zijn lh en fsh niet meer verhoogd door clomid he. Het lichaam moet het nu zelf doen.

Maar het lichaam zou zelf wel een hogere waarde aangeven lijkt mij om het signaal te geven dat er meer testosteron aangemaakt moet worden aangezien die nog niet hoog genoeg is lijkt me?
 
Maar het lichaam zou zelf wel een hogere waarde aangeven lijkt mij om het signaal te geven dat er meer testosteron aangemaakt moet worden aangezien die nog niet hoog genoeg is lijkt me?

Zonder bloedwaarden te bekijken voordat hij begon aan de kuur valt er vrij weinig te zeggen. Waar moet je naartoe herstellen als je niet weet wat je nulpunt is?

TS, heb je deze waarden ook?
 
deze waardes lagen toen binnen referentiewaardes
 
Zonder bloedwaarden te bekijken voordat hij begon aan de kuur valt er vrij weinig te zeggen. Waar moet je naartoe herstellen als je niet weet wat je nulpunt is?

TS, heb je deze waarden ook?

Test is anders natuurlijk wel heel laag natuurlijk
 
Test is anders natuurlijk wel heel laag natuurlijk

ja hij is lager dat die was maar ben natuurlijk nog niet heel lang off, maar omdat lh fsm niet echt hoog zijn geeft dit mij het idee dat mijn lichaam zo denkt voldoende aan te maken.

vandaar de vraag ook of dit gewoon normaal is of dat ik mij hier druk om moet maken.
 
Lh fsh en testwaardes van voor de kuur willen we weten
 
Back
Naar boven