Fitness Seller

20 weken contest prep stack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
6.383
Waardering
7.903
Lengte
1m79
Massa
104kg
hallo, ergens in april/mei wil ik meedoen aan een wedstrijd, ik wil het zonder coach proberen :)

De klasse wordt of classic of bb.

Ik zal hieronder een foto posten met de stack die ik voor ogen heb.

Het doel is:

- de eerste 8 weken net onder onderhoud te eten, met dagen die er boven zitten en dagen die er onder zitten. Waarbij het week totaal net onder onderhoud ligt.

- toch stiekem hoop ik op vvm gains (mag ook wel met die stack imo).

- droog en toch nog vol op te dagen.

- niet te gek doseren.


Zaken waarover ik twijfel:

- npp de eerste 8 weken of start ik met enkel test maar dan wat hoger? (I.e. 750). Altijd huiverig geweest om nandrolone te gebruiken omwille van de mogelijke libidoproblemen/ hardnekkige gyno ondanks de voorzorgen die genomen kunnen worden( nolva, ai, caber).

- overlap lange en korte esters: ik zou de laatste 6 weken een korte ester test-tren-mast blend gebruiken. De reden dat ik eerst lange esters zou gebruiken (en blijven gebruiken) is omdat ik niet van week 9 eod wil prikken :o

- geen winstrol of andere orals, toch heb ik het idee dat ze wel een meerwaarde kunnen zijn. Nog niet zeker over dus.

- test houd ik hoger de laatste weken om volheid te bewaren, hopelijk niet ten koste van m'n shape.

- tren niet te hoog? 400 deed het in het verleden prima.

- adex in de laatste week tot 1mg eod verhogen veel zin?


Zo, dat zijn zo wat mijn vragen en/of bedenkingen :) huidige stats zijn 1m79, 97kg, bf niet al te laag.

Bedankt voor diegene die de tijd nemen om de hele boel te lezen en om te antwoorden:o:P

image.jpeg
 
Ik adviseer je toch om een coach te nemen.
 
hallo, ergens in april/mei wil ik meedoen aan een wedstrijd, ik wil het zonder coach proberen :)

De klasse wordt of classic of bb.

Ik zal hieronder een foto posten met de stack die ik voor ogen heb.

Het doel is:

- de eerste 8 weken net onder onderhoud te eten, met dagen die er boven zitten en dagen die er onder zitten. Waarbij het week totaal net onder onderhoud ligt.

- toch stiekem hoop ik op vvm gains (mag ook wel met die stack imo).

- droog en toch nog vol op te dagen.

- niet te gek doseren.


Zaken waarover ik twijfel:

- npp de eerste 8 weken of start ik met enkel test maar dan wat hoger? (I.e. 750). Altijd huiverig geweest om nandrolone te gebruiken omwille van de mogelijke libidoproblemen/ hardnekkige gyno ondanks de voorzorgen die genomen kunnen worden( nolva, ai, caber).

- overlap lange en korte esters: ik zou de laatste 6 weken een korte ester test-tren-mast blend gebruiken. De reden dat ik eerst lange esters zou gebruiken (en blijven gebruiken) is omdat ik niet van week 9 eod wil prikken :o

- geen winstrol of andere orals, toch heb ik het idee dat ze wel een meerwaarde kunnen zijn. Nog niet zeker over dus.

- test houd ik hoger de laatste weken om volheid te bewaren, hopelijk niet ten koste van m'n shape.

- tren niet te hoog? 400 deed het in het verleden prima.

- adex in de laatste week tot 1mg eod verhogen veel zin?


Zo, dat zijn zo wat mijn vragen en/of bedenkingen :) huidige stats zijn 1m79, 97kg, bf niet al te laag.

Bedankt voor diegene die de tijd nemen om de hele boel te lezen en om te antwoorden:o:P

Bekijk bijlage 435402

- niet te gek doseren. mooi doel waarom vertrouwen op drugs om je gaten te vullen
Ben benieuwd
 
Ik kan je geen advies geven, maar veel succes en ben heel erg benieuwd. Begin wel op tijd met je deficit. Je ziet het teveel dat mensen niet helemaal contest ready komen, en je weet zelf dat het altijd langer duurt dan je denkt :D
 
- niet te gek doseren. mooi doel waarom vertrouwen op drugs om je gaten te vullen
Ben benieuwd
Deze is wat dubbel natuurlijk, zonder middelen gaat het er niet speciaal uitzien. De hele prep rond ongeveer een gram vindk wel 'ok'
 
Ik kan je geen advies geven, maar veel succes en ben heel erg benieuwd. Begin wel op tijd met je deficit. Je ziet het teveel dat mensen niet helemaal contest ready komen, en je weet zelf dat het altijd langer duurt dan je denkt :D
Laatste cut (meer dan een jaar geleden) had ik denk ik toch nog 4 weken extra nodig om er écht crisp uit te zien. Dat was toen een cut van 16 weken. Nu met wat meer ervaring, massa en tijd moet dit echt wel lukken denk ik :D
 
Ver weg blijven van blends te vaak worden die anders gedoseerd dan er op staat.
Zou lekker alles zelf opzuigen per vial
 
Nooit problemen gehad met deca voor libido, vond dat altijd toch wel een erg fijne compound. Gyno wel, maar dat was eerder omdat m'n bf te hoog was. Nadeel van deca was wel dat ik me er altijd goed bij voelde, en daarna overal pijntjes kreeg omdat ik te hard ging:roflol:

Succes!!
 
Ver weg blijven van blends te vaak worden die anders gedoseerd dan er op staat.
Zou lekker alles zelf opzuigen per vial
Ik heb dezelfde blend van het zelfde merk al gebruikt met succes. Ik wil het er op wagen :P maar wel eens dat ik beter alles apart haal
Nooit problemen gehad met deca voor libido, vond dat altijd toch wel een erg fijne compound. Gyno wel, maar dat was eerder omdat m'n bf te hoog was. Nadeel van deca was wel dat ik me er altijd goed bij voelde, en daarna overal pijntjes kreeg omdat ik te hard ging:roflol:

Succes!!

Libido zou m'n vriendin echt niet aankunnen en gyno is gewoon vervelend en worden er punten voor af getrokken:o maar leuk om te horen dat de meeste het wel een leuke compound vinden, vandaar ik nieuwsgierig ben :D
 
Welke blend? Merk uit engeland? Heb de laatste meting gehad van haarlem studie, en dus uitslag wat er in me juice zat. Word je niet vrolijk van, zijn gewoon stelletje oplichters.
 
Welke blend? Merk uit engeland? Heb de laatste meting gehad van haarlem studie, en dus uitslag wat er in me juice zat. Word je niet vrolijk van, zijn gewoon stelletje oplichters.
Waren het blends of 1 middel per vial?

Valt me tegen als ook dat merk ondergedoseerd is...
 
Mast was maar voor 60% mast hun blend die 100 euro per 10 ml kost zat geen eens primo in. Deca zat 5 soorten anabolen in, alleen de test was goed.
 
Ik ga voor jullie het pdf bestandje vragen voor mijn middelen die ik heb laten testen boys, ik kom er op terug maatjes.
 
Dankjewel maat :thumbup:.
 
Waarom ari en geen aro?
En zijn de doseringen van korte esters per week of per inject?
 
Waarom ari en geen aro?
En zijn de doseringen van korte esters per week of per inject?
Ik heb ari liggen en het is best potent. indien ik estro opzettelijk (in bepaalde mate) ga 'crashen' heb ik nadien nog een soort van rebound en dus hopelijk sneller op normale estro levels.
Doseringen aas zijn per week (per inject zou gek zijn:roflol:), t3 ed, ari eod.

Waarom zou je opteren voor aro?
 
Ik heb ari liggen en het is best potent. indien ik estro opzettelijk (in bepaalde mate) ga 'crashen' heb ik nadien nog een soort van rebound en dus hopelijk sneller op normale estro levels.
Doseringen aas zijn per week (per inject zou gek zijn:roflol:), t3 ed, ari eod.

Waarom zou je opteren voor aro?

Allicht om een eventuele rebound te vermijden :)
 
Back
Naar boven