Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Bezoekers in dit topic

Wat een heerlijke Olympia dit jaar zeg. Roelly is een absolute baas en zoals wel verwacht de people’s champ. Zag ook hoe het publiek reageerde op hem bij de press conference. Jammer dat hij soms onverstaanbaar brabbelt in het Engels, maar hij heeft charisma voor 10.

En congrats to Shawn Rhoden. Totaal terecht gewonnen, aesthetics hebben eindelijk gewonnen van massa. Bodybuilding wordt weer leuk zo.
 
Helemaal eens met de analyse in de video! Hij had zeker 2e mogen zijn!! Echt geweldig hoe Roelly het doet!!!
 
Wat een heerlijke Olympia dit jaar zeg. Roelly is een absolute baas en zoals wel verwacht de people’s champ. Zag ook hoe het publiek reageerde op hem bij de press conference. Jammer dat hij soms onverstaanbaar brabbelt in het Engels, maar hij heeft charisma voor 10.

En congrats to Shawn Rhoden. Totaal terecht gewonnen, aesthetics hebben eindelijk gewonnen van massa. Bodybuilding wordt weer leuk zo.
Deze uitslag en meer verrassingen hebben m.i. een positieve wending gegeven aan de Olympia. Publiek ging helemaal los. Op de Classic heeft conditionering het echter wel gewonnen en is afgerekend met de 'Arnold-look'. Het gezicht van Roelly tijdens most muscular Pose blijft trouwens zo funny. :P
 
Deze uitslag en meer verrassingen hebben m.i. een positieve wending gegeven aan de Olympia. Publiek ging helemaal los. Op de Classic heeft conditionering het echter wel gewonnen en is afgerekend met de 'Arnold-look'. Het gezicht van Roelly tijdens most muscular Pose blijft trouwens zo funny. :P

Je zegt het helemaal goed. We weten nu inderdaad ook wat ze zoeken in de classic. Shredded en flinke poten.

Ik vind Roelly met posing altijd lijken op :o :

upload_2018-9-20_15-35-55.png
 
enjoy was vroeg wakke,r denk check jewtube even
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Super prestatie. Had zelfs makkelijk 2e kunnen worden. Wellicht volgend jaar een plekje omhoog, zeker nu het niet zeker is of Phil nog een keer meedoet.

phil heath heeft judges gwn mee wss
 
Nou heb ik er niet al teveel verstand van, maar hoorde berichten dat er maandelijks 30 - 40.000 euries aan spul in zou gaan.... :rolleyes:

Geloof er echt geen zak van dat er zoveel shit van alles in gaat man.
 
Geloof er echt geen zak van dat er zoveel shit van alles in gaat man.

Ik ook niet. En hoe betaal je dat? Hij heeft did jaar 200k prijzen geld gewonnen? Dan hou je niets over ja.
 
Ik ook niet. En hoe betaal je dat? Hij heeft did jaar 200k prijzen geld gewonnen? Dan hou je niets over ja.
Is gwn bs die zogenaamde pro kuurtjes. Gaat de recreatieveling lekker snel.dood van...
 
30-40k euro per jaar is een betere schatting ;)

Ze nemen voor een groot deel middelen die geeneens zo prijzig zijn, alleen injecten ze gemiddeld 3x zoveel als de gemiddelde ervaren kuurder hier roughly.
En zijn ze langer on per jaar. Daarbij kost de GH het meest, ligt er ook aan waar ze het halen etc.

Ik denk dat Roelly aan begeleiding en randzaken nog meer kwijt is dan de gear zelf.
 
Een half jaar geleden was er op youtube nog een video over die kosten, daar werd volgens mij ook een bedrag van enige 10k genoemd; pro's zijn ook enorm veel geld kwijt aan eten en supplementen.
 
Wat een heerlijke Olympia dit jaar zeg. Roelly is een absolute baas en zoals wel verwacht de people’s champ. Zag ook hoe het publiek reageerde op hem bij de press conference. Jammer dat hij soms onverstaanbaar brabbelt in het Engels, maar hij heeft charisma voor 10.

En congrats to Shawn Rhoden. Totaal terecht gewonnen, aesthetics hebben eindelijk gewonnen van massa. Bodybuilding wordt weer leuk zo.

Volgens mij wordt Roelly daardoor (people's champion) ook steeds aantrekkelijker voor de IFBB organisatie en de sponsors. Als hij zijn middel onder controle weet te houden en zich nog wat beter leert uit te drukken in het Engels zou hij m.i. kans maken op een nog hogere plaats bij de Mr. O.
 
grootste bulk van ped kosten zullen hgh zijn schat ik zo , al heb ik het vermoeden dat pro's links en rechts echt wel gear en hgh toegestopt krijgen , Dan nog zul je het al snel over een jaarsalaris hebben wat ze op een jaar kwijt zijn aan het hele pakket
 
Ik weet zelfs van jonge Nederlandse amateurs dat ze hun gear gesponsord krijgen of iig deels. Kan me niet indenken dat pro's niet een flink deel krijgen. Denk verder dat vooral het voedsel duur is.
 
Denk idd dat pros weinig zelf kwijt zijn aan gear. Meeste word gesponsord
 
Back
Naar boven