Fitness Seller

Vraag het meester W (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.273
Waardering
47.066
Lengte
1m86
Ach wat, laat ik gewoon met de trend meedoen. Ben benieuwd of er nog intrigerende vragen voor mij zijn. Ik ben, zoals jullie mij hopelijk ook kennen, altijd vrij open en eerlijk op het forum. Het enige wat ik nu niet prijsgeef zijn mijn huidige schema's i.v.m. coaching. Dat vind ik namelijk niet zo netjes tegenover mijn coach.
 
Ben je single, meester W? :eyebrow:
 
Ben je single, meester W? :eyebrow:
Nee ik heb een relatie met hoxyz
grapje, ik ben gelukkig in een relatie met mijn vriendin die precies dezelfde hobby heeft als ik ook heb. Alweer meer dan een jaar inmiddels.

Heb je wel.eens homoseksuele gevoelens gehad voor iemand op dit forum?
Zie mijn reactie hierboven. Alleen van hoxyz krijg ik het altijd bijzonder heet.
 
Ben je dan voor.of achter
 
Dominator of Defqon?
 
Dominator of Defqon?
Dominator zonder twijfel. Defqon is geen verkeerd feest maar de aankleding, sfeer en uiteraard de muziek bij Dominator bevalt mij net wat beter. Tenslotte hetgeen je heel het jaar voor in de gym bent toch?
grapje natuurlijk
 
Hoe leef je met het feit dat je nog zo kan groeien, je altijd een limburger zal blijven?
Hoewel ik natuurlijk Limburger ben hecht ik daar totaal geen waarde aan. Ik ben vooral gehecht aan mijn woonplaats i.v.m. vrienden, gym, etc. maar moet zelf ook niks hebben van al dat dialect gebrabbel en carnaval. Ik voel me meer Nederlander.
 
maar moet zelf ook niks hebben van al dat dialect gebrabbel en carnaval. Ik voel me meer Nederlander.

Het zou zomaar eens kunnen dat je - net als ik - dat pas leert waarderen als je 'definitief' vertrekt uit het zuiden. Ik mis het dialect wel en vind het altijd wel leuk als ik in Utrecht in de trein naar het zuiden stap en de eerste Limburgers weer kan horen :) Dat dorpse heeft toch wel iets moois.
 
hoe is het leven broeder?

PS. zijn jouw kuiten al onze 12de provincie?
 
Het zou zomaar eens kunnen dat je - net als ik - dat pas leert waarderen als je 'definitief' vertrekt uit het zuiden. Ik mis het dialect wel en vind het altijd wel leuk als ik in Utrecht in de trein naar het zuiden stap en de eerste Limburgers weer kan horen :) Dat dorpse heeft toch wel iets moois.
Ik zie mezelf hier nooit vertrekken denk ik. Ben behoorlijk gehecht aan deze regio i.v.m. sociale leven en gym. Ik woon nu in regio Parkstad. Ik heb voorheen een half jaar in Maastricht gewoond en ik kon hier echt totaal niet aarden. Dit had wellicht ook wel te maken met mijn gestoorde ex-vriendin, geen fatsoenlijke gym en grotere afstand woon-werk. Bovendien zie ik mijn sociale contacten nu dagelijks in de gym en dat was toen dus niet het geval. Regio Randstad zou voor mij dus al helemaal ondenkbaar zijn.

hoe is het leven broeder?
Ik moet zeggen dat ik alles best lekker op de rit heb. Woon samen met mijn vriendin, we hebben dezelfde levensstijl en daardoor gaat het trainen en volhouden van een voedingsschema erg makkelijk. Ik heb vorige week ontslag genomen bij Albert Heijn zodat ik binnenkort alleen mijn fulltime baan in het onderwijs heb. Dan heb ik tenminste ook de weekenden gewoon weekend en hoef ik zaterdagen niet meer om 04.30u op te staan. Ik werk nog een paar weken uit en maak mijn laatste dienst op de dag dat ik precies tien jaar in dienst ben.
PS. zijn jouw kuiten al onze 12de provincie?
Mwah, er zit niet zo gek veel groei meer in laatste jaren, maar ze zijn nog steeds 45 cm koud aangespannen.
 
Hoe sterk ben je op de bench ?
 
Hoe sterk ben je op de bench ?
Ik bench niet meer i.v.m. een schouderblessure helaas. Mijn all time record is 1x155 kg. Heb het nog wel eens geprobeerd, maar als ik dan boven de 80 kg press krijg ik een vervelende pijn in mijn schouder. Ik heb me er dus inmiddels maar bij neergelegd en geaccepteerd dat ik waarschijnlijk nooit meer fatsoenlijk kan benchen. Dumbbell press kan wel, maar ook maar tot 10x40 kg. Hoger kom ik niet meer helaas omdat dan die vervelende pijn weer opspeelt. Voor deadliften geldt overigens hetzelfde, boven de 200 kg gaat mijn glute tegensputteren. Zo zijn blessures helaas een rode draad geweest door mijn laatste drie trainingsjaren. Mijn doelen liggen dan ook niet zozeer in het sterk zijn, maar meer in het zoveel mogelijk massa bouwen zonder daarvoor veel gewicht te verplaatsen op de grote drie.
 
Ik ben zelf ook van mening dat je massa kan opbouwen zonder de grote lifts. Benchen is de enige oefening die ik altijd al ben blijven doen omdat ik het graag doe :)

Wat zijn je plannen op gebied van AAS voor de toekomst? Altijd on blijven?
 
Ik ben zelf ook van mening dat je massa kan opbouwen zonder de grote lifts. Benchen is de enige oefening die ik altijd al ben blijven doen omdat ik het graag doe :)

Wat zijn je plannen op gebied van AAS voor de toekomst? Altijd on blijven?
Ik ben vorig jaar een jaar lang off gegaan t/m ongeveer mei dit jaar. Sindsdien weer on en nu 3 weken aan het blasten na een cruise van 12 weken. Ik verbaasde me vorig jaar over hoe snel ik toch nog hersteld was uiteindelijk. Het is niet mijn doel om voor altijd on te blijven. Ik weet echter nog niet wanneer ik weer off zal gaan. Er zijn momenteel in elk geval geen plannen voor kinderen. Dat past totaal niet in mijn drukke leven nu en geen idee of dat de komende tien jaar zal veranderen. Ik zal echter zeker voor die tijd nog wel off gaan. Ik heb wel de ambitie om nog eens een wedstrijd te doen, maar ik weeg nu 106 kg op ongeveer 13-14%. Gezien mijn lengte van 1.86m wil ik niet in de -90 mee gaan doen omdat je dan naast gasten van 1.70m op 89 kg komt te staan. Ik ben denk ik aardig op weg. Ik ben namelijk 7 weken geleden begonnen met de coaching bij Jeffrey Latour en mijn gewicht is nog steeds 106 kg, maar mijn vetpercentage is zeker zo'n 5% gedaald. Ik denk dat ik tot mijn wedstrijd in elk geval nog wel on blijf en met behulp van mijn coach heb ik nu ook een stok achter de deur om er deze keer echt voor te gaan.
 
Ik lees een nieuwe baan in het onderwijs? Cool! Ik ben zelf gymleraar, welk vak ga jij op je nemen? Succes iig!
 
Back
Naar boven