XXL Nutrition

Cut cycle kiezen: graag wat input (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spaghettiarm

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2004
Berichten
80
Waardering
24
Lengte
1m92
Massa
101kg
Vetpercentage
12%
Ik wil binnenkort een cut kuur gaan doen van 10 weken. Current stats: 1,92m, 100kg, 19%bf, ik doeTRT circa 100 mg pw

Dit zal mijn tweede kuur worden en wil het niet heel gek maken wbt doseringen.
Ik heb twee opties voor me liggen. Letterlijk voor me liggen. (lolz mirin' bruh)

Optie 1 300mg Test E en 500 Boldenone pw

Optie 2 Testosteron E 200mg Trenbolone E 100mg Masteron E 100mg pw

Ik heb een 10 ml vial gekocht met daarin de volgende blend: Testosteron Enantate 200mg, Trenbolone Enantate 100mg, Masteron Enantate 100mg
Ik lees vrijwel geen reviews over deze blend. Doet een lage dosis Tren wel iets of is dit wegegooid geld op deze lage dosis. Nog wat extra test toevoegen wellicht? Ik heb dus al een baseline van circa 100mg test pw middels trt mmkay.

Ik ben retebenieuwd naar jullie mening, bedankt
 
Laatst bewerkt:
Tren is imo hét middel bij uitstek om te cutten: 250/300 test- 200 tren dan.
 
Laatst bewerkt:
Ik was van plan 10 weken Testosteron Enantate 200mg, Trenbolone Enantate 100mg, Masteron Enantate 100mg per week te zetten en dit niet te verhogen. Het is een blend dus ik zit vast aan de verhouding. Wat denk je hiervan?

Voeding 2500 Kcal, circa 500 onder onderhoud is het plan nu.
 
Recompen op 19%? Naast dat ik sowieso niet in een recomp geloof, kan er beter een stevige cut in imo
 
Sowieso tren uit een andere vial halen als het je eerste keer tren is, voor het geval dat je de sides niet kan handelen.
 
Je hebt genoeg test liggen neem ik aan dus dan zou ik een vial tren en mast bij halen.
Zo kun je nog een beetje spelen met de dosering of verder gaan op alleen test mast (als dat nodig is). Denk ook dat het beter is om tren iets hoger te doseren dan 100 mg.
 
Recompen op 19%? Naast dat ik sowieso niet in een recomp geloof, kan er beter een stevige cut in imo

Die tanita weegschaal op mijn gym geeft 19% aan, ik vermoed dat t rond de 16% zit; alsnog te hoog hoor daar niet van. Wellicht dat het hele recomp concept wishful thinking is. Ik had het beter cut kunnen noemen. Ik zal de titel aanpassen. Thanks
 
Sowieso tren uit een andere vial halen als het je eerste keer tren is, voor het geval dat je de sides niet kan handelen.

100 mg tren e pw is echt low dose voor zover ik me heb ingelezen. (Vaak en veel ingelezen) en zou weinig sides moeten geven. Ik durf t wel aan op 100mg voor een cut. Ik wil echt een keer goed droog worden.

Vind je dat ik nog wat extra test zou moeten toevoegen aan de door mij genoemde dosering? 200mg excl 100 mg trt voelt instinctief wat laag aan maar wellicht dar voor een cut juist wel passend is
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft voeding

250p 300k. 70v

1000 +1200+ 360= 2560kcal

Wat denken jullie hiervan? Spaar me niet, het lijkt mij een goede macroverhouding. Twijfel iets meer of ik nog iets lager moet dan 2560

Voedinginput ook welkom!
 
Laatst bewerkt:
Die 10 ml vail . Zit dat in een witte verpakking ? 1x per 10 dagen oid zetten Dat is namelijk onder doseert en veel mensen krijgen er ontstekingen van.
Gewoon alles in losse potjes kopen.
Je kunt ook tren beter beginnen met acetaat(kort werkende) ipv enathate.(lw) Om te kijken hoe je reageert. (niet slapen gyno pukkels rage etc) Persoonlijk zou ik als 2e kuur boldone pakken. 14 weken Lekker mild weinig bijwerking en je behoud na je kuur relatief meer dan met tren.

Week 1 en 2 frontloaden bold
Daarna lekker op bouwen van 300 mg tot 500 of 750. Test op 500 houden

Bovenstaande is wat goed werkt bij mij
 
Wat betreft voeding

250p 300k. 70v

1000 +1200+ 360= 2560kcal

Wat denken jullie hiervan? Spaar me niet, het lijkt mij een goed macroverhouding. Twijfel iets meer of ik nog iets lager moet dan 2560

Voedinginput ook welkom!
Niet meteen te laag beginnen imo, zakken kan altijd, nu zal je vast snel honger hebben.
 
Die 10 ml vail . Zit dat in een witte verpakking ? 1x per 10 dagen oid zetten Dat is namelijk onder doseert en veel mensen krijgen er ontstekingen van.
Gewoon alles in losse potjes kopen.
Je kunt ook tren beter beginnen met acetaat(kort werkende) ipv enathate.(lw) Om te kijken hoe je reageert. (niet slapen gyno pukkels rage etc) Persoonlijk zou ik als 2e kuur boldone pakken. 14 weken Lekker mild weinig bijwerking en je behoud na je kuur relatief meer dan met tren.

Week 1 en 2 frontloaden bold
Daarna lekker op bouwen van 300 mg tot 500 of 750. Test op 500 houden

Bovenstaande is wat goed werkt bij mij

Yep, witte verpakking. Raad je me nu aan om eens per 10 dagen te zetten? Ik was van plan het 1 x pw te zetten. Ondergedoseerd; we gaan het zien, ik zal een logje maken.
Wbt ontstekingen, heb je een linkje naar een artikel of post? Ben zeer tevreden over dit merk tot nu toe.

thanks!
 
Laatst bewerkt:
Die 10 ml vail . Zit dat in een witte verpakking ? 1x per 10 dagen oid zetten Dat is namelijk onder doseert en veel mensen krijgen er ontstekingen van.
Gewoon alles in losse potjes kopen.
Je kunt ook tren beter beginnen met acetaat(kort werkende) ipv enathate.(lw) Om te kijken hoe je reageert. (niet slapen gyno pukkels rage etc) Persoonlijk zou ik als 2e kuur boldone pakken. 14 weken Lekker mild weinig bijwerking en je behoud na je kuur relatief meer dan met tren.

Waarom zou je iets minder vaak zetten als het ondergedoseerd is?

Als je toch een trt dosis test zet ga je sws al gains beter vasthouden.

@ts:
Het plan is nu dus:

1-10: 300 test 100 tren 100 mast?
 
Waarom zou je iets minder vaak zetten als het ondergedoseerd is?

Als je toch een trt dosis test zet ga je sws al gains beter vasthouden.

@ts:
Het plan is nu dus:

1-10: 300 test 100 tren 100 mast?

Dit is exact het plan.
Blijft de vraag of ik nog iets test moet bijzetten zodat ik bijv aan 500mg test kom. Of is dit overkill voor een cut?
 
En blijft de vraag of 100mg tren pw sides zal geven. Zijn hier leden die deze dosis hebben geprobeerd?
 
Dit is exact het plan.
Blijft de vraag of ik nog iets test moet bijzetten zodat ik bijv aan 500mg test kom. Of is dit overkill voor een cut?
300 test/100 tren/100 mast is prima voor een cut, vooral met je huidige vp wil je ook weer niet te veel. 100 tren zou geen probleem moeten zijn, maar dat blijft persoonsgebonden. De een is nou eenmaal een stuk gevoeliger dan de ander.
 
Yep, witte verpakking. Raad je me nu aan om eens per 10 dagen te zetten? Ik was van plan het 1 x pw te zetten. Ondergedoseerd; we gaan het zien, ik zal een logje maken.
Wbt ontstekingen, heb je een linkje naar een artikel of post? Ben zeer tevreden over dit merk tot nu toe.

thanks!
Dat raad ik je niet aan, wellicht hebben we het over een ander product bulk and cut van 't... . Zag dat 't ampullen van 1,5 ml per keer waren jij hebt een vail
Dosering van 100 mg tren heb je weinig bijwerkingen.
Ben benieuwd succes
 
Op meet zijn vp op een weegschaal
Zit op 19 % op 100 kilo op 192 cm

Wat dacht je van naturel cutten en daarna een bulk kuur. Want op dit moment heb je te weinig kennis. Ga je lekker inlezen tijdens je cut
 
Op meet zijn vp op een weegschaal
Zit op 19 % op 100 kilo op 192 cm

Wat dacht je van naturel cutten en daarna een bulk kuur. Want op dit moment heb je te weinig kennis. Ga je lekker inlezen tijdens je cut

Yes, ik train op een gym waar calipermeting niet wordt gedaan. Mocht je weten waar ik een dexa scan oid kan laten doen in de regio Utrecht dan verneem ik het graag.
Zoals ik al aangaf klopt die 19% waarschijnlijk niet en is naar alle waarschijnlijkheid lager; rond de 15/16%. Zeg het maar:

338805de-7b7e-478a-9127-6cdab3643b1d-jpeg.jpg


Ik ben 14 jaar lid van dit forum en lurk hier al jaren met vaste regelmaat rond om me te verrijken aan de enorme kennis hier, je vergist in mijn onwetendheid vermoed ik.
 
Back
Naar boven