AndroidHealthClinic

(S)Pun(k) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.612
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Een vergeten woord, althans in de context van hetgeen het daadwerkelijk betekent voordat het iets anders is gaan betekenen in de Britse Slang.

3 Definities voor Spunk;

1. Courage and determination (Origin def.)
2. Semen (British Slang def.)
3. A Sexually Attractive Person (Australian def.)

Maar ik kan me voorstellen dat je hele andere dingen zou willen vragen hier :dunno:
 
Hoe lang train je al, en wanneer besliste je dan om on te gaan ?
 
Hoe lang train je al, en wanneer besliste je dan om on te gaan ?

Op mijn 18e een kleine 3 maanden getraind, geen idee waar ik mee bezig was.. De shakies waren vooral lekker in de Diamond Gym in Rotterdam :roflol:

Toen op mijn 24e weer begonnen, na 2 jaar wat aan gekloot te hebben ben ik me gaan verdiepen in voeding en de jaren erop ook in trainingsmethodes en hypertrofie. Op mijn 28e begonnen met AAS en op mijn 31e besloten te gaan blasten/cruisen.
 
Er is nog hoop, heb je altijd bb stijl gericht getraind ?
 
Hoe oud ben je nu dan?
 
Er is nog hoop, heb je altijd bb stijl gericht getraind ?

Ik heb nooit enige waarde gehecht aan hoe sterk ik ben, des te meer aan hoe mijn fysiek eruit ziet; dus ja :) En hoe groter je wordt, hoe sterker je ook wordt, maar dat is een logisch gevolg en nooit het doel geweest.

Hoe oud ben je nu dan?

35
 
Hoe oud denk je dat je gaat worden?
 
Hoe oud denk je dat je gaat worden?

Ik denk daar niet echt over na, maar heb altijd gezegd dat ik liever alles doe wat ik wil doen. Dat heeft gelijk weer als gevolg dat door mijn levensstijl ik waarschijnlijk ook helemaal niet zo oud zou willen worden, omdat de mentale aftakeling (naast de fysieke) waarschijnlijk toch wel ergens rond mijn 60e zal inzetten :roflol:

Maar ik heb altijd gezegd dat als ik de 65-75 haal met deze levensstijl dat ik dan uitermate tevreden ben.
 
Waarom ben je uit Rotterdam vertrokken?
 
Teveel verleidingen binnen handbereik die me nergens zouden hebben gebracht, tezamen met de drukte en het harde karakter van de mensen in Rotterdam, die veelal toch wel vanwege de vele culturen is ontstaan in de jaren 90. Rotterdam werd voor mij zo gezegd een doodlopende straat.
 
Begrijpelijk, ik zou er ook niet meer willen wonen, maar ben wel in de buurt blijven hangen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Grootste angst?

PS Hoe lang is je baard? (inb4 3XL)
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Wat zijn je beste naturel stats? En dan heb ik het over % en gewicht

+

Wanneer ben je van plan off te gaan(if even)?
 
3 Definities voor Spunk;

1. Courage and determination (Origin def.)
2. Semen (British Slang def.)
3. A Sexually Attractive Person (Australian def.)

4. Interessant snoepje
 
classic of mass monster ?
 
classic of mass monster ?

Ik begrijp je post wel maar de vraag op zich is steeds lachwekkend omdat classic deelnemers heeft waarvan de massa onbereikbaar is voor 99,99% van de lifters. Maw: Tzijn allemaal massamonsters :D
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je post wel maar de vraag op zich is steeds lachwekkend omdat classic deelnemers heeft waarvan de massa onbereikbaar is voor 99,99% van de lifters. Max: Tzijn allemaal massamonsters :D
was meer als categorie neit als haalbaarheid , ik snap jouw opmerking ook weer
 
Wat doe je in het dagelijks leven?
Heb je een kinderwens?
 
Fysieke doelen voor de toekomst?
Geen wedstrijd ambities toch?
Ga je nog voor een hattrick qua hernia's ? :p
 
Back
Naar boven