Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zonet de 7de dag les op de hogeschool achter de rug. Zeer leuk. 2 jaar lang en dan mag ik me hopelijk leraar lager onderwijs noemen. Had ik dit maar 22 jaar eerder gedaan.
     
    Zonet de 7de dag les op de hogeschool achter de rug. Zeer leuk. 2 jaar lang en dan mag ik me hopelijk leraar lager onderwijs noemen. Had ik dit maar 22 jaar eerder gedaan.
    beter laat dan nooit ^^
     
    Zonet de 7de dag les op de hogeschool achter de rug. Zeer leuk. 2 jaar lang en dan mag ik me hopelijk leraar lager onderwijs noemen. Had ik dit maar 22 jaar eerder gedaan.

    Doe je dat naast je huidige baan? En zo ja wat is je huidige baan?
     
    Zonet de 7de dag les op de hogeschool achter de rug. Zeer leuk. 2 jaar lang en dan mag ik me hopelijk leraar lager onderwijs noemen. Had ik dit maar 22 jaar eerder gedaan.
    Helemaal prima toch! Ik heb een kennis die dacht op haar 62ste: Ik knal er nog even een masteropleiding Pedagogische wetenschappen tegenaan.
     
    Doe je dat naast je huidige baan? En zo ja wat is je huidige baan?
    Neen, ik studeer nu voltijds, 5 dagen op 7. Ik heb ontslag genomen, een tijdje terug en nu teren op de bankrekening ... :)
     
    Zonet de 7de dag les op de hogeschool achter de rug. Zeer leuk. 2 jaar lang en dan mag ik me hopelijk leraar lager onderwijs noemen. Had ik dit maar 22 jaar eerder gedaan.
    Sommigen leven hun hele leven en weten nog steeds niet "wat ze later willen doen"

    Keep it up!
     
    Voor het eerst in een halfjaar weer eens met mijn dochtertje wezen zwemmen.


    Toen er ook nog achter gekomen dat mijn zwembroek vrij krap zit door mij hamstring gainz, dus dubbelop een goede dag.
     
    Me ex gezien in de gym en ze keek me aan zovan “damn he changed i want him back but let me still play classy” . Sorry meid aint got No time to talk 3 scoops pre sloeg goed in
     
    3 scoops monster klappen harder als 1. hahahaha
     
    Jij bent mijn favoriete lid op dit forum.
    heb ook een lichte bromance met onze vrouwen verslinder , maar hij heeft zijn prioriteiten op orde :
    Me ex gezien in de gym en ze keek me aan zovan “damn he changed i want him back but let me still play classy” . Sorry meid aint got No time to talk 3 scoops pre sloeg goed in
     
    Back
    Naar boven