MuscleMeat

AMA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bronco

Cool Novice
Lid geworden
29 sep 2018
Berichten
52
Waardering
41
Tja omdat ik de hele tijd die lelijke balk in beeld krijg over het openen van een topic op AMA, doe ik dat dan maar... Misschien gaat die balk dan wel weg. :D

Wil trouwens niet zeggen dat ik overal antwoord op ga geven he ;)
 
Ben je fan van Ford Bronco's? Wat vind je van de verengelsing van forumsecties?
 
Ben je fan van Ford Bronco's? Wat vind je van de verengelsing van forumsecties?
Ford Bronco - Niet bepaald, ik denk wel dat zo'n auto leuke mogelijkheden heeft.
Verengelsing - We zullen er niet aan ontkomen dat onze taal afgezien van het forum steeds meer gaat verengelsen. Het forum is hiervan een gevolg.
 
Hoe lang is je baard?
 
Tja omdat ik de hele tijd die lelijke balk in beeld krijg over het openen van een topic op AMA, doe ik dat dan maar... Misschien gaat die balk dan wel weg. :D

Wil trouwens niet zeggen dat ik overal antwoord op ga geven he ;)
Weet je dat je die balk kan verwijderen door op het kruisje te klikken? :D
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ga je in deze sport ook prestaties neerzetten van internationaal formaat?
 
Ga je in deze sport ook prestaties neerzetten van internationaal formaat?
Vind ik een mooie vraag. Ik weet van mijzelf dat als ik ergens voor wil gaan, ik dit ook compleet doe. Dat is wel een specifieke karakter eigenschap.
Echter weet ik dat de tol die je moet betalen om ECHT goed te zijn er zeker is ongeacht welk vak/ branche.
Dat heb ik meerdere malen mogen ondervinden.

Ik heb mij jaren geleden laten vertellen dat een neef van m'n moeder, behoorlijk professioneel was maar is gestopt van wegen gebrek aan toereikende sponsoren.

Maar goed ik heb laatst wel gegrapt over dat wanneer ik m'n kop een beetje gek laat maken en ik echt weer alles ga doen wat nodig is. Ik in de boeren kalender dan ook wil.
Per slot van rekening heeft een vriendinnetje van me in de vrouwelijke versie heeft gestaan.

Er komt wel 1 ding bij waar ik me overheen zou moeten zetten en dat is dat je je prive/ zeg maar mijn gewilde onbekendheid dan los zou laten.
Dit is wel iets waar ik persoonlijk wat meer moeite mee zou hebben aangezien ik binnen bepaalde kringen al wat bekender ben, en ik ook al wel eens mee in de knoop heb gezeten.

Daarom denk ik dat ik beter andere talenten kan gebruiken voor dit gebied; wel gewoon lekker gezond/ lekker lijf. Maar meer met m'n kop te werken.

Het nieuwste proteïne product ontwikkelen bijvoorbeeld, kan ik daar wel groot mee worden internationaal :D
 
Dus we kunnen eerder doorbraken verwachten op voedingsgebied. Zelf zie ik daar een wijdser perspectief in, bij de race naar Mars zal er ook een race ontstaan naar het perfecte astronautenvoedsel. Misschien is deelname aan het veelbelovende Mars One Project een uitdaging in dat opzicht?
 
Dus we kunnen eerder doorbraken verwachten op voedingsgebied. Zelf zie ik daar een wijdser perspectief in, bij de race naar Mars zal er ook een race ontstaan naar het perfecte astronautenvoedsel. Misschien is deelname aan het veelbelovende Mars One Project een uitdaging in dat opzicht?

Wat betreft voeding daar heb ik vele uren in gespendeerd, (be)studeren, perfectioneren, de hele mikmak. Vanaf het begin, jawel het zaad. En ik kan je vertellen wat betreft voeding wordt jou niet de hele puzzel verteld.
Want dan zou ons hele systeem met eten heel anders worden.

Een voorbeeld: groente die ik in een test verbouw is bevat meer voedingstoffen per kg. Waaronder ook proteïne. Dit is niet een zo maar even een tiende procent maar serieuze getallen.
Bepaalde groentes behaalde in testen meer dan 5x de voedingswaarde per kg, op het zelfde medium, zelfde (ras)gewas, zonder extra (kunst)mest.

Dit heeft heel veel voordelen, beter houdbaar, smaakvoller, gezonder, ect. Stel je je maar eens voor hoeveel lekkerder je appel zou smaken?
En hierdoor ook je appelsap, je appelmoes of je appeltaart.
Kinderen die ineens fruit en groente wel lekker zouden vinden omdat het als zo smaakt van nature.
En hierdoor dus gezonder opgroeien.

De truc achter het oplossen van hongersnood is niet het verbouwen van meer voedsel. Het is het verbouwen van kwalitatief hoogwaardiger voedsel.
Echter zou dit zo ver moeten worden doorgevoerd dat je in de supermarkt/ groenteboer een prijs zou moeten betalen die gebaseerd is op voedingswaarde per kg, en niet gebaseerd is op zoals nu; oog, schaarste (vraag en aanbod), transport.

Je snapt wel dat dit zoiets is als pandora's box. En je zult je zelfs moeten afvragen of de massa hier wel klaar voor is.
Het wakker worden uit de halfslaap....
 
Back
Naar boven