XXL Nutrition

Nieuw voedingschema, controle please (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeldaza

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2018
Berichten
147
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
75kg
https://imgur.com/a/pnZxY6J

Hierboven mijn nieuwe voedingschema! Ik heb de laatste weken denk ik mijn voedingschema al 50 keer verdraait omdat ik telkens nieuwe en praktischer producten tegenkom. Ik denk dat ik het nu zo simpel als mogelijk heb kunnen houden.

Mijn onderhoud is 2800, zit in de bulk dus totaal heb ik voor 3300 kcal gekozen.

Vanaf 11 tot 17:00 zie je zogenaamd 1 maaltijd. Dit is gewoon 1 grote bak (zie: https://imgur.com/a/HkdU2W1 ).
Hier neem ik wanneer ik tussendoor tijd heb of pauze heb gewoon van. Dus dat eet ik niet in één keer om 11uur op =p.

Verder is het avond eten altijd gevarieerd en gezond en zit rond de 500 kcal. Moeders kookt nog dus hier maak ik dan nog graag gebruik van, en zoals al gezegd ook altijd gezond.

Ben zeer benieuwd of jullie nog tips hebben. Alvast bedankt
 
Je drinkt niets op een dag ?
 
water, heb altijd mn waterflesje bij me

Dag in dag uit ? Geen koffie / koolzuurhoudende dranken / “ energiedrankjes enz

Geen bier / wijn of andere alcoholische dranken .. ( wodka Spa rood enz )
 
Dag in dag uit ? Geen koffie / koolzuurhoudende dranken / “ energiedrankjes enz

Geen bier / wijn of andere alcoholische dranken .. ( wodka Spa rood enz )
Dag in, dag uit ja.
Nee ik drink geen alcohol meer, ik beseft destijds niet hoe schadelijk het is. Ben nu compleet clean ^^

Wat vind je van het voedingsschema?
 
200 gr kip bevat geen ruime 300 kcal.
100 gr kip bevat gemiddeld 110 kcal en ca. 20-24 gr eiwit.

Beetje saai.
Kruiden? Wat meer groente?
 
200 gr kip bevat geen ruime 300 kcal.
100 gr kip bevat gemiddeld 110 kcal en ca. 20-24 gr eiwit.

Beetje saai.
Kruiden? Wat meer groente?
heb de groente verdubbeld (nu 400 gram)en inderdaad kipfilet was aan de hoge kant. Dit heb ik ook aangepast.
Het lijkt een beetje saai inderdaad, maar wel praktisch. Het avond eten is wel altijd varieerent. Overdag inderdaad het zelfde. Maar dat hebben de meesten met alleen boterhammen ook wel ;).

https://imgur.com/a/2XTNGOw

Dit is het geupdate schema. Misschien nog een stuk fruit of iets anders toevoegen? Of vergeet ik nog bepaalde andere belangrijke dingen met bepaalde vitamine oid.
 
Ik vroeg me af, ik heb nu zo'n bak met rijst, brocolli en kip in de diepvries staan. Als ik 's avonds van te voren een bak in de koelkast leg.
Kan ik die dan de volgende dag prima op koelkast temperatuur opeten?
 
Ik vroeg me af, ik heb nu zo'n bak met rijst, brocolli en kip in de diepvries staan. Als ik 's avonds van te voren een bak in de koelkast leg.
Kan ik die dan de volgende dag prima op koelkast temperatuur opeten?

W t f kerel , is het getroll nu eens over ?
Je begint nu echt vervelend te worden
 
Ik vroeg me af, ik heb nu zo'n bak met rijst, brocolli en kip in de diepvries staan. Als ik 's avonds van te voren een bak in de koelkast leg.
Kan ik die dan de volgende dag prima op koelkast temperatuur opeten?
Ja. tegen de middag toch. smorgens vroeg wrs nog bevroren.
 
Back
Naar boven