AndroidHealthClinic

Nieuw voedingschema cutten Mening? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BobTheMuscleBuilder

Cool Novice
Lid geworden
1 sep 2018
Berichten
52
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
16%
Geen lang verhaal of gezaag, hier heb je het :p:
upload_2018-10-3_23-58-54.png

Current stats:
upload_2018-10-4_0-0-15.png

Doel:
Zo snel mogelijk een mooi aantal vet te verliezen en een VP6% te bereiken tegen eind januari of vroeger.
Ik train 5 dagen voor massa. Elke spier 2x, benen 1x. Ik fiets een 80min per dag.

Alvast bedankt,
Bob:rolleyes:
 
Vet mag zeker zo'n twintig gram omhoog. Overigens is 2100 wel erg laag om mee te beginnen. Op hoeveel kcal wil je zitten wanneer je tegen de 6% aan zit?
 
Vet mag zeker zo'n twintig gram omhoog. Overigens is 2100 wel erg laag om mee te beginnen. Op hoeveel kcal wil je zitten wanneer je tegen de 6% aan zit?
Ik ga in 4 weken hiernaartoe werken ongeveer op m'n eigen tempo, dan wil k dit vasthouden tot k er ben. Wil snel onder de 14% geraken heb namelijk nog nooit droger gestaan :p
 
Ik ga in 4 weken hiernaartoe werken ongeveer op m'n eigen tempo, dan wil k dit vasthouden tot k er ben. Wil snel onder de 14% geraken heb namelijk nog nooit droger gestaan :p
Beter slow and steady, wins the race. Klinkt cliché maar is echt zo. Je wilt altijd zo hoog mogelijk in je calorieën zitten, al is het om performance in de gym.
 
Mooi schema, maar denk dat je inderdaad te laag in je cal zitten. Vooral als je 80 minutes per dag fietst erbij..
 
Beter slow and steady, wins the race. Klinkt cliché maar is echt zo. Je wilt altijd zo hoog mogelijk in je calorieën zitten, al is het om performance in de gym.
Oke zal t onthouden, zeg t is wat zou jij dan veranderen hieraan? Ik ga ook Cla en l-carnite nemen. Kben ook aan het overwegen om Clenbuterol te nemen maar dit is niet hier te bespreken,achter dat m'n voedingschema op orde is zal k dit bekijken :)
(even ter info, ik kom van 45%+ en 117kg)
 
Oke zal t onthouden, zeg t is wat zou jij dan veranderen hieraan? Ik ga ook Cla en l-carnite nemen. Kben ook aan het overwegen om Clenbuterol te nemen maar dit is niet hier te bespreken,achter dat m'n voedingschema op orde is zal k dit bekijken :)
(even ter info, ik kom van 45%+ en 117kg)

Geld weggooien imo.
 
Dit zal echt geweldig werken de komende 3 weken! Maar daarna?
 
Oke zal t onthouden, zeg t is wat zou jij dan veranderen hieraan? Ik ga ook Cla en l-carnite nemen. Kben ook aan het overwegen om Clenbuterol te nemen maar dit is niet hier te bespreken,achter dat m'n voedingschema op orde is zal k dit bekijken :)
(even ter info, ik kom van 45%+ en 117kg)
Die middelen gaan je niks helpen. Hooguit een tiental calorie extra per dag. Geen idee waarop je nu zit, maar rustig aan verlagen.
 
1000 kcal onder je onderhoud gaan zitten is niet echt verstandig.
Je zal ook spieren in gaan leveren.

Advies is vaak max 500 kcal onder je onderhoud te gaan zitten. Dit is wel extreem en is meer een crashdieet.

Je vetten mogen ook zeker wat hoger. 1 gr per kg bw is veelal het advies.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Geld weggooien imo.
Heb je het over het clen of de andere dingen? Die andere dingen heb k namelijk gekregen van iemand die verkeerd had besteld en heb ze nu eenmaal liggen, kan er maar gebruik van maken denk k dan. En clen heeft al wetenschappelijk bewezen echt te werken en zeker spieren bij te houden bij een enorme cut vandaar t idee van clen. Maar ben inderdaad niet van plan ooit nog cla of iets hierna aan te schaffen :)
 
Die middelen gaan je niks helpen. Hooguit een tiental calorie extra per dag. Geen idee waarop je nu zit, maar rustig aan verlagen.
Nu zit ik even gewoon op een 150kcal boven m'n onderhoud al 3 maand, kom juist van een jaar+ lange 'cute fase' en wil nu gewoon een laatste harde draai eraan geven om er te zijn, en dan het gewone typsiche cut en bulk doen. Heel je leven moddervet zijn geweest begint toch wel wat tegen te steken haha:cool:
 
1000 kcal onder je onderhoud gaan zitten is niet echt verstandig.
Je zal ook spieren in gaan leveren.

Advies is vaak max 500 kcal onder je onderhoud te gaan zitten. Dit is wel extreem en is meer een crashdieet.

Je vetten mogen ook zeker wat hoger. 1 gr per kg bw is veelal het advies.
Zal t onthouden, bedankt !
 
Heb je het over het clen of de andere dingen? Die andere dingen heb k namelijk gekregen van iemand die verkeerd had besteld en heb ze nu eenmaal liggen, kan er maar gebruik van maken denk k dan. En clen heeft al wetenschappelijk bewezen echt te werken en zeker spieren bij te houden bij een enorme cut vandaar t idee van clen. Maar ben inderdaad niet van plan ooit nog cla of iets hierna aan te schaffen :)

Ik had het over het zwartgedrukte. cla en dat andere.

En de spiersparende werking van clen heb ik toch al wat andere dingen over gelezen.
 
Ik had het over het zwartgedrukte. cla en dat andere.

En de spiersparende werking van clen heb ik toch al wat andere dingen over gelezen.
Zal me nog wat beter en meer inlezen hiervoor, heb je een study of iets datk dit punt kan bekijken? Heb tot nu toe buiten de side effects en gezondheidsproblemen niks slecht gelezen.
 
Back
Naar boven