AndroidHealthClinic

Enkel dianabol en PCT (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
5 okt 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik zou graag een eerste kuur doen en vroeg me af of enkel 30mg dianabol per dag voor 6 weken + PCT erna met nolvadex hier aangeraden wordt? Ben 23 en train al bijna 5 jaar, het laatste jaar niet zoveel voortgang meer kunnen maken.

lengte 1.87
gewicht 88kg

alvast bedankt
 
Nee, het wordt hier niet aangeraden.
 

Als je weet met wat sommige hier aankomen kwa producten dan weet je al genoeg.

Hallo,

Ik zou graag een eerste kuur doen en vroeg me af of enkel 30mg dianabol per dag voor 6 weken + PCT erna met nolvadex hier aangeraden wordt? Ben 23 en train al bijna 5 jaar, het laatste jaar niet zoveel voortgang meer kunnen maken.

lengte 1.87
gewicht 88kg

alvast bedankt


Zou het lekker op 50mg zetten en nakuur met clomid of nolvadex. 30mg is de moeite niet waard.

Waarom geen test only kuurtje?
 
Als je weet met wat sommige hier aankomen kwa producten dan weet je al genoeg.




Zou het lekker op 50mg zetten en nakuur met clomid of nolvadex. 30mg is de moeite niet waard.

Waarom geen test only kuurtje?


Zou liever geen injecties doen de eerste keer vandaar
 
Adviseer geen dbol only als je al oral only lekker voor winstrol gaan
Dbol brengt je iets van kracht maar je loopt wel al die tijd rond als een balon
 
Adviseer geen dbol only als je al oral only lekker voor winstrol gaan
Dbol brengt je iets van kracht maar je loopt wel al die tijd rond als een balon
Dus raad je winstrol only ong 30-50mg per dag voor 6 weken aan met nolva erachter?
 
Laatste keer dat ik hem zag in de sportschool had hij gewoon een big booty chickie bij zich.

Je bedoeld sofia colmenarez moet je op haar Facebook maar haar profiel foto's door scrollen gaat het van vrouw naar guy in 20 foto's

Gok alleen dat het nu uit is ...tussen hem en leroy
 
Je bedoeld sofia colmenarez moet je op haar Facebook maar haar profiel foto's door scrollen gaat het van vrouw naar guy in 20 foto's

Gok alleen dat het nu uit is ...tussen hem en leroy
Nee, ik heb tijden lang in dezelfde sportschool getrained(woon in hetzelfde drop als Leroy) en daar liep hij altijd met normale big booty chickies rond.
 
Back
Naar boven