AndroidHealthClinic

Cutten en clean bulken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sj14

Novice
Lid geworden
7 aug 2014
Berichten
18
Waardering
0
Goeiemiddag,

Wat raden jullie mij aan bij onderstaande foto's? Ik neem aan dat ik best nog mijn vet% onder de 15% breng?
Moet ik mijn kcal inname nog proberen te verminderen maar zorgen dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg?

Ik ben consultant en dus een overwegend zittend beroep. Ik fitness nog geen jaar en ben vooral bezig met lopen en basketten. Ik fitness 3x in de week, basket en loop 1x in de week

Ik wil mij graag wat serieuzer gaan bezighouden met de fitness en dus een plan voor ogen hebben!

Alvast bedankt voor de feedback!
IMG_4810.JPG IMG_5105.JPG
 
Ga bulken.
 
+1
verder cutten blijft er niets van je over.
 
  • Like
Waarderingen: sj14
stoppen en ander hobby zoeken :p
 
Nog niet nadenken over cutten of bulken en vooral gaan trainen als een malle!
 
Heel veel eten en heel zwaar trainen , als je nu gaat cutten ga je dood denk ik
 
Dat bedoelde ik niet letterlijk overigens maar lean zijn en geen massa hebben ga je je niet lekkerder op voelen zowel mentaal als fysiek niet
 
Ga bulken jonge
 
Bedankt voor jullie duidelijke feedback! Nu pas besef ik dat ik nooit vooruitgang kon maken door te trainen zonder mijn lichaam voldoende voedingsstoffen te geven. Ik ben nu bezig met veel meer te eten en mijn eten te tracken zodat ik er bewuster van wordt. Ben er serieus van verschoten!

Voorlopig vind ik het nog moeilijk om zoveel calorieën te eten maar dat zal wel wennen

nogmaals bedankt gasten!
 
Bedankt voor jullie duidelijke feedback! Nu pas besef ik dat ik nooit vooruitgang kon maken door te trainen zonder mijn lichaam voldoende voedingsstoffen te geven. Ik ben nu bezig met veel meer te eten en mijn eten te tracken zodat ik er bewuster van wordt. Ben er serieus van verschoten!

Voorlopig vind ik het nog moeilijk om zoveel calorieën te eten maar dat zal wel wennen

nogmaals bedankt gasten!
Is inderdaad even afzien in het begin, ik heb toen ik begon met bulken echt misselijk en met volle tegenzin maaltijden zitten weg schuiven. Nu heb ik met 4000 kcal in de avond nog honger
 
Back
Naar boven