XXL Nutrition

Shocking News Gééén topic Mcgregor vs Khabib

Bezoekers in dit topic

RellenJantje

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
890
Waardering
118
Ze spreken over het beste (UFC) gevecht aller tijden.

Geen MMA liefhebbers meer hier!

Wedstrijd is vannacht Nederlandse tijd.

Als iemand weet waar ik deze wedstrijd kan bekijken en/of een link heeft hoor of zie ik het graag.

En wat zijn de voorspellingen en verwachtingen hier?
 
Fox sports 4. Ik denk dat nurmagomedov de betere vechter is. Tegelijkertijd heeft connoC gewoon gevaarlijke knockout power en dat blijft altijd gevaarlijk.
 
Ben zo hyped voor dit gevecht.
Vannacht met een groep mensen kijken hoor.
 
Ik download de maincard morgen wel. Hopelijk wint Conor.
 
Pff lastig. Door die dubieuze figuren om khabib heen wel op een ronde 3 of 4 KO van Connor na de 1e 2 rondes op zijn rug gelegen te hebben. Dan heb je alles wel in 1 gevecht. Maar ben wel bang dat het 5 rondes aan Khabib smesh nr 1 bullshit gaat worden.
 
Het gevecht is pas omstreeks 06:00 te verwachten lees ik net.
 
Voorprogramma met oa Tony Ferguson en Volkov begint vanaf half 4. Raar dat het broertje van Pettis niet als main card staat tov Herrig vs Karatehottie bijvoorbeeld.
 
zag vandaag wel de staredown langskomen, nou mc gregor heeft er wel zin in zeg maar.
ben wel benieuwd.
denk toch dat mc gregor m wint
 
Heb je ppv geregeld? Ik kreeg namelijk de melding dat dat in Nederland niet beschikbaar was.
Fox sports zendt de hele avond uit op kanaal 4. Dagpas 7.50 ofzo? Zijn nu al bezig met oude gevechten en highlights lol
 
Ik had wel voor het eerst het idee dat voor McGregor het opvoeren van zijn act een doel op zich was geworden. Het kwam nep over en ik kon er niet meer naar kijken. Dat was bij vorige gevechten juist wat ik leuk aan hem vond.
 
Fox sports zendt de hele avond uit op kanaal 4. Dagpas 7.50 ofzo? Zijn nu al bezig met oude gevechten en highlights lol

Oh ja die ga ik straks ook kijken. Idd al vanaf 21:00u ufc programma :')
 
Ik had wel voor het eerst het idee dat voor McGregor het opvoeren van zijn act een doel op zich was geworden. Het kwam nep over en ik kon er niet meer naar kijken. Dat was bij vorige gevechten juist wat ik leuk aan hem vond.

Hij was ook behoorlijk dronken en dronk gewoon tijdens de persconferentie, best bizar.
Ik hoop niet dat ie het onderschat en zich wel goed voorbereid heeft.
 
Dus event begint om half 4?
 
Hij was ook behoorlijk dronken en dronk gewoon tijdens de persconferentie, best bizar.
Ik hoop niet dat ie het onderschat en zich wel goed voorbereid heeft.

Ik had serieus ook twee keer gevoel dat die aan de coke zat. Door die pupillen en rare bewegingen met zn tong. Maar kan me bijna niet voorstellen want dan test die gelijk positief. Ik vond Connor echt een grote mongool. Altijd al gevonden. Alleen khabib heeft van die rare militante moslim mannetjes om hem heen met echt een fout verleden. Dat deed me wel echt hard afknappen op khabib. Daarom gun ik het ze beiden eigenlijk niet.:D:p
 
Ik denk dat Khabib 'm zal winnen. Is de meest all-rounder, word vaak weggezet als worstelaar maar is staand ook gewoon top. Nog geen een verlies partij.
 
Nu begint Tony Ferguson vs Anthony Pettis
 
Back
Naar boven