Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Complete gym inderdaad respect :pZag je laatste filmpje voor het ophalen van je equipment maar je moet er wat voor over hebben he. Nice gym zo. Mag je heel content op zijn.
 
Complete gym inderdaad respect :pZag je laatste filmpje voor het ophalen van je equipment maar je moet er wat voor over hebben he. Nice gym zo. Mag je heel content op zijn.
Thnx! Soms moet je inderdaad verstand op 0 zetten en gewoon naar de andere kant van het land rijden :p.. dat ga ik toch ook niet blijven doen hoor :D
 
Ben mijn platform wat aan het upgraden. Alles uitgesneden en net geverfd. Nu vroeg ik me af wat ik best doe. Eerste laag is een houtbeits laag. Beschermd en wou een iets donkerdere kleur. Als top laag is een 2de houtbeits genoeg? Of moet dit een lak zijn? (Vooral om de verf te beschermen)

20181005_152245.jpg
 
Nice!! Ziet er netjes uit. (Alan Thrall gekeken? ;) )

Een beits dring meer in het hout. Ik denk niet dat dit de verf gaat beschermen.
Een parketvernis (polyurethaan vernis) werkt waarschijnlijk beter om je belettering te beschermen.
 
Nice!! Ziet er netjes uit. (Alan Thrall gekeken? ;) )

Een beits dring meer in het hout. Ik denk niet dat dit de verf gaat beschermen.
Een parketvernis (polyurethaan vernis) werkt waarschijnlijk beter om je belettering te beschermen.
Thanks! Yep haha. En had wat spare time dusja :p valt best tegen uitsnijden op hout xD

Ja dacht inderdaad ook dat beits indringt en niet echt zou beschermen
 
Thanks! Yep haha. En had wat spare time dusja :p valt best tegen uitsnijden op hout xD

Ja dacht inderdaad ook dat beits indringt en niet echt zou beschermen
Ik ben er ook over aan het denken een houten platform op mijn huidige rubberen tegels te leggen. (10mm MPX en 10mm rubber er naast om alles even hoog te krijgen)
Die techniek die je nu gebruikt hebt zou ik dan ook willen toepassen. Geeft een goed resultaat zo te zien. :)
 
Ik ben er ook over aan het denken een houten platform op mijn huidige rubberen tegels te leggen. (10mm MPX en 10mm rubber er naast om alles even hoog te krijgen)
Die techniek die je nu gebruikt hebt zou ik dan ook willen toepassen. Geeft een goed resultaat zo te zien. :)
Goed plan. Hout staat toch net iets steviger vind ik. Ja heb eerst alles uitgetekend op papier. Dan de plaatsen afgeplakt let papier plakband en dan men papier erop geplakt en zo uitsnijden. Alleen had ik bij het spuiten iets meer moeten afplakken nu zie de nevel van de spray. In het echt valt dit niet zo op als op de foto, dus das goed.
 
Goed plan. Hout staat toch net iets steviger vind ik. Ja heb eerst alles uitgetekend op papier. Dan de plaatsen afgeplakt let papier plakband en dan men papier erop geplakt en zo uitsnijden. Alleen had ik bij het spuiten iets meer moeten afplakken nu zie de nevel van de spray. In het echt valt dit niet zo op als op de foto, dus das goed.
't Is een heel knutsel-werkje. Het effect met de nevel heeft wel iets. :)

Ja, ik merk toch dat ik iets liever op een echt hard oppervlak sta. Maar met die rubber tegels er nog onder heb ik de voordelen van beiden. Het scheelt maar 1cm dus da's geen probleem.
 
Hier mijn upgraded platform
Houtbeits (teak) om de kleur te veranderen
Tekst
2 lak lagen erover om de tekst te beschermen
platform hoe het eerst was
dh4eb8.jpg

Vernieuwd
210liio.jpg
 
Supergaaf die gespoten tekst! Heb je een ergens een mal met letters besteld? Zoja; waar?
 
Donderdagavond een David M63 high/low-pully opgehaald met 70kg aan steekgewichten. Ideaal! Gisteren een tricepstouw en bicepsstang gehaald bij de Helisports.

IMG-20181005-WA0012.jpeg
 
Supergaaf die gespoten tekst! Heb je een ergens een mal met letters besteld? Zoja; waar?
Heb ze getekend op papier, dan afplakband op het hout geplakt en mijn tekening op het afplakband en zo met een breekmes door mijn tekening/afplakband gesneden en de letters verkregen om te spuiten
 
Hier mijn upgraded platform
Houtbeits (teak) om de kleur te veranderen
Tekst
2 lak lagen erover om de tekst te beschermen
platform hoe het eerst was
dh4eb8.jpg

Vernieuwd
210liio.jpg

Nice! Is het hout nu niet heel erg glad geworden?
 
Nice! Is het hout nu niet heel erg glad geworden?
Thanks. Eigenlijk niet. Tis zelfs iets minder glad geworden heb ik de indruk. Moet het nog testen bij squats en deadlifts enzo.
 
Mooi begin Stefan! Handig ook dat je er gelijk schijven op kan hangen.
 
Mijn home-gym. Alles gedaan met een klein budget en in de loop van de tijd bij elkaar gespaard. Verlanglijstje: 2x20 2x15 2x10 bumpers
Een ATX Ram bar

En de Fortex spotter arms echter heb ik net vernomen dat deze op zijn vroegst pas begin volgend jaar weer beschikbaar zijn. Iemand die een goed alternatief weet?
Gr. Jasper
20181012_115623.jpg
20181012_120344.jpg
20181012_120309.jpg


20181012_115951.jpg


20181012_115927.jpg


20181012_115805.jpg


20181012_115700.jpg


20181012_115650.jpg


20181012_115540.jpg
 
Back
Naar boven