XXL Nutrition

Iets aan toevoegen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Beste broeders,

Nu een tijdje (12 weken) op 500 test E pw en bold op 600 pw.

Ik zit eraan te denken om iets toe te voegen of te veranderen (?)
Diana 6 weekjes 40 mg pd
Of de test naar 750
Of anavar (weinig ervaring mee)
Deca geen optie uiteraard en tren wil ik sowieso niet.

Iemand tips, normaal heb ik alles altijd wel uitgevogeld maar heb het gevoel dat ik iets een beetje moet omgooien.
Ben een beetje fantasieloos deze keer ;)

(Ja voeding ok, vraag ik niet naar)
(104 op 12% bij 1,88)

Denk gooi het gewoon in de groep.

Thnx eventueel.
 
Je bent al 12 weken bezig, opzich geen verkeerd dosis. Persoonlijk zou ik met de bold omhoog gaan het is vrij mild
Weet niet hoelang je de kuur wil door trekken 16wk totaal?
 
Gooi er een aantal weekjes MENT bij....
Das mijn fantasie


En als je toch voor dbol wil gaan zou ik er 50 van maken.

Greetz
 
Anavar is best leuk op 100mg :)

Verder met bold wel je bloeddruk en viscositeit in de gaten blijven houden, ondanks dat velen de werking als mild afdoen denkt het lichaam daar toch vaak anders over.

Na 12 weken zou een cruise natuurlijk ook niet misstaan ;)
 
Anavar is best leuk op 100mg :)

Verder met bold wel je bloeddruk en viscositeit in de gaten blijven houden, ondanks dat velen de werking als mild afdoen denkt het lichaam daar toch vaak anders over.



Na 12 weken zou een cruise natuurlijk ook niet misstaan ;)

Zeker een optie maar wilde hem eigenlijk minimaal 16/20 w doortrekken en dan de cruise induiken.
Huisarts houdt bloedwaarden etc in de gaten.

Jammer dat tren voor mij persoonlijk echt niet te doen is. ;)
 
Mast/primo of een oral?

je zegt deca geen optie, omdat de ester te lang is of louter om nandrolone? Anders npp :)
 
lekker boldenone ^^
Dus tot 16-18 weken door trekken?

Keuzes beperken zich dan wel wat als het aankomt op dingen toevoegen. Orals of korte ester mast of zo.

Of beide test-bold een ml extra per week
ik zou bold niet te hoog gooien , best veel mee gerotzooid
 
lekker boldenone ^^

ik zou bold niet te hoog gooien , best veel mee gerotzooid
Was nog aan het editen Hahah :P wat bedoel je precies dat er veel mee gerotzooid wordt? Heb zelf nog geen bold gedaan
 
omdat het redelijk mild is , ben gaan spelen met doseringen . enigste compound die ik rond de gram gepakt heb . 600 mg is een happpy medium , bijwerkingen vallen dan mee .Nou kan het wel zijn dat je er wat nerveus of paranoia van wordt. prettigste bijwerking is honger
 
omdat het redelijk mild is , ben gaan spelen met doseringen . enigste compound die ik rond de gram gepakt heb . 600 mg is een happpy medium , bijwerkingen vallen dan mee .Nou kan het wel zijn dat je er wat nerveus of paranoia van wordt. prettigste bijwerking is honger
Welke resultaten haal jij er van? De compound wordt vaak afgedaan al nutteloos :/
 
en afhankelijk van de concentratie kan pinnen een bitch zijn , lage concentratie is gewoon veel olie
 
Welke resultaten haal jij er van? De compound wordt vaak afgedaan al nutteloos :/
het is naar mijn mening een middel dat een toevoeging in de stack is en niet zo zeer een primair groei middel .ik weet dat Dan duchane beweert heeft dat boldenone op het zelfde lvl zit als deca = kolder
 
het is naar mijn mening een middel dat een toevoeging in de stack is en niet zo zeer een primair groei middel .ik weet dat Dan duchane beweert heeft dat boldenone op het zelfde lvl zit als deca = kolder
edit : Heb in 2017 de boldenone na 14 weken gewisseld voor 600 mg primo, kreeg Bloedneuzen als ik met werken zwaar moest tillen
 
sorry voor meerdere posten , ben zelf al een tijdje ( aantal maanden) van de gear af , moest ff goed denken
 
Je bent al 12 weken bezig, opzich geen verkeerd dosis. Persoonlijk zou ik met de bold omhoog gaan het is vrij mild
Weet niet hoelang je de kuur wil door trekken 16wk totaal?
16 w idd. Dan cruisen in principe. Maar had meer zin in een switch
 
Mast/primo of een oral?

je zegt deca geen optie, omdat de ester te lang is of louter om nandrolone? Anders npp :)
Om Nandr.. en npp ... pfffff ik begin na al die jaren toch fantasieloos te worden zeg haha ;)
 
sorry voor meerdere posten , ben zelf al een tijdje ( aantal maanden) van de gear af , moest ff goed denken
No pro. Alle reacties worden gewaardeerd.
 
Om Nandr.. en npp ... pfffff ik begin na al die jaren toch fantasieloos te worden zeg haha ;)

Je hoeft als recreant niet per se creatief te zijn en elke blast je fantasie te gebruiken om een spectaculaire kuur samen te stellen: gewoon een degelijke kuur om te cutten en om te bulken. Je kan dan elke blast dezelfde middelen gebruiken en eventueel de doseringen aanpassen. Dat switchen van compounds is dus niet echt nodig.

Stick to the basics.

Wanneer je wedstrijden zou doen is het allemaal wat ingewikkelder, maar de meeste wedstrijdbodybuilders nemen tegenwoordig een coach die hen helpt bij het samenstellen van hun wedstrijdkuur (zelfs voor beginnerswedstrijden).
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft als recreant niet per se creatief te zijn en elke blast je fantasie te gebruiken om een spectaculaire kuur samen te stellen: gewoon een degelijke kuur om te cutten en om te bulken. Je kan dan elke blast dezelfde middelen gebruiken en eventueel de doseringen aanpassen. Dat switchen van compounds is dus niet echt nodig.

Stick to the basics.

Wanneer je wedstrijden zou doen is het allemaal wat ingewikkelder, maar de meeste wedstrijdbodybuilders nemen tegenwoordig een coach die hen helpt bij het samenstellen van hun wedstrijdkuur (zelfs voor beginnerswedstrijden).

Dit is zo waar. Heeft mij helaas ook ( te ) lang gekost om te beseffen dat het verre van nodig is om allerlei exotische samenstellingen te gebruiken. Ik gebruik alleen nog Test, HGH en af en toe insuline. Misschien dat ik nog een keer Primo op een mooie dosering gebruik maar dat is het ook.
 
Beste broeders,

Nu een tijdje (12 weken) op 500 test E pw en bold op 600 pw.

Ik zit eraan te denken om iets toe te voegen of te veranderen (?)
Diana 6 weekjes 40 mg pd
Of de test naar 750
Of anavar (weinig ervaring mee)
Deca geen optie uiteraard en tren wil ik sowieso niet.

Iemand tips, normaal heb ik alles altijd wel uitgevogeld maar heb het gevoel dat ik iets een beetje moet omgooien.
Ben een beetje fantasieloos deze keer ;)

(Ja voeding ok, vraag ik niet naar)
(104 op 12% bij 1,88)

Denk gooi het gewoon in de groep.

Thnx eventueel.
Doe je blast/cruise?

Zo ja, zou ik lekker een week of 6 gaan cruisen en daarna je blast met een derde stof erbij vanaf het begin. Ga je veel meer uit halen denk ik! :)
 
Back
Naar boven