XXL Nutrition

Stevige Bulk Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

M.04414

Cool Novice
Lid geworden
14 feb 2018
Berichten
39
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
74kg
Ik wil volgende week beginnen met een stevige bulk kuur. Mijn vorige kuur was:

Winny 1/6 50mg ED
Test E 1/12 600mg EW
Deca 112 400mg EW
Mast E 8/12 400mg EW
HCG 1000iu EW

Ik heb daar tussen een cruise gehad van 6 weken met :

Test 250mg EW
HCG 1000iu EW

Ik wil aankomde week met een stevige bulk kuur gaan beginnen :

Dbol 1/6 50mg ED
Test 1/12 1000mg EW
Npp 1/6 400mg 6/12 600mg

T3 1/12 25mg ED

HGH 1/2 2iu 2/4 3iu 4/6 4iu 6/12 5iu ( dosering verschilt op manier hoe mijn lichaam erop reageerd)
HCG 1/12 1000iu EW


Wat zou ik er nog aan kunnen veranderen wat kan wel wat kan niet. Info tips graag!!
 
T3 er uit.

Wat zijn je stats?
 
Lengte 169
Gewicht 79kg
Bf: 11%
 
T3 er uit.

Wat zijn je stats?

Onzin.

T3 lekker mee later draaien op 25/50 mcg per dag.

Zorgt voor een verbeterde opname voedingsstoffen, minder vettoename en een verhoogd eiwitsynthese.
 
Onzin.

T3 lekker mee later draaien op 25/50 mcg per dag.

Zorgt voor een verbeterde opname voedingsstoffen, minder vettoename en een verhoogd eiwitsynthese.
En meer calorieen die nodig zijn om te gainen, vind ik persoonlijk niet zo fijn, al zeker niet wanneer calorieen richting 5k gaan
 
Mag ik vragen waarom je test zo hoog doet?

En je begint ook met hgh waarom niet direct daarmee begonnen tijdens je 1e kuur voor je cruise?
12 weken hgh is niet wat. Min 4 tot 6 maand
 
Mag ik vragen waarom je test zo hoog doet?

En je begint ook met hgh waarom niet direct daarmee begonnen tijdens je 1e kuur voor je cruise?
12 weken hgh is niet wat. Min 4 tot 6 maand
Hgh laat ik door lopem tot minimaal 6 maanden
 
Waarom de verhoging? En waarom een korte ester als je toch 12 weken doet?

Vooreen deca gedaan, was ik net een vocht ballong nnp nooit gebruikt en wou het wel eens proberen. Heb npp nooit gebruikt dus wil eerst even zien hoe ik er erop reageer en dan een eventuele verhonging
 
Met een gram test, dbol en 400-600mg nandrolone zal er ook wel een béétje waterretentie plaatsvinden.
 
Prima kuur doseringen lekker zo laten vooral met hgh
 
Zou ook opbouwen. Je kunt altijd omhoog gaan
 
Welke deseringen raadf jij aan dan?

De helft van wat je wilt gaan doen. Is misschien nog minder dan je eerder hebt gedaan maar zoveel gear op een lichaamsgewicht van nog geen 80 kg....
Eet je wel genoeg?
 
kuurtjes met hoog aromatiserende compounds en hgh gaan lekker hand in hand , al was ik wel al een paar maanden terug met de hgh begonnen , en ik kloot zelf niet met t3 dus dat zou ik eruit laten
 
Onzin.

T3 lekker mee later draaien op 25/50 mcg per dag.

Zorgt voor een verbeterde opname voedingsstoffen, minder vettoename en een verhoogd eiwitsynthese.

In theorie kan het kloppen wat je zegt maar vind je het de moeite om met je schilklier te fucken hiervoor?

Ik wil aankomde week met een stevige bulk kuur gaan beginnen :

Dbol 1/6 50mg ED
Test 1/12 1000mg EW
Npp 1/6 400mg 6/12 600mg

T3 1/12 25mg ED

HGH 1/2 2iu 2/4 3iu 4/6 4iu 6/12 5iu ( dosering verschilt op manier hoe mijn lichaam erop reageerd)
HCG 1/12 1000iu EW

Ik vind je doseringen en de middelen die je gebruikt al heavy voor je stats. Mijn tip: als je vlot gaint op een bepaalde dosering, hoef je de volgende blast niet noodzakelijk zwaarder te gaan. Zwaarder doseren doe je wanneer de gains op een bepaalde dosering stagneren.

Ik begrijp uiteraard dat je hoger gaat doseren met HGH maar dan nog is het opvallend dat je op pakweg 80kg al aan de HGH gaat.
 
In theorie kan het kloppen wat je zegt maar vind je het de moeite om met je schilklier te fucken hiervoor?
Waarom is het wel acceptabel voor jou om met je geslachtshormonen te fucken, maar niet met je schildklierhormonen?
 
Voor noemenswaardige gainzzz uiteraard.

Je hoeft dan toch niet meteen ook met je schildklier lopen kloten? Die extra winst zal minimaal zijn.

Kwestie van je doelen te behalen en de impact op je lichaam te beperken.
 
Back
Naar boven