AndroidHealthClinic

Hummer's (BENCH PRESS) log "BIS VINCIT QUI SE VINCIT" master (16 april 1966) DFPFNL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hummer

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2008
Berichten
21.690
Waardering
1.251
Lengte
1m83
Massa
150kg
Eerste training sinds te lang weer.
Natuurlijk met wat pijntjes, maar het ging goed.
Niet "all out" gegaan voor de zekerheid.
De AMRAP's gewoon tot een paar herhalingen van echt falen gedaan.


13 september 2018
5/3/1 BENCH PRESS (1RM:160KG)
Warming up
20x20
5x60
5x75
5x85
5/3/1 sets
5x95
5x110
8x122,5 (AMRAP) niet helemaal “all out” gegaan.

Tussen de BENCH PRESS en INCLINE PRESS 5 sets FACE PULL gedaan met een 25kg band.

INCLINE DUMBBELL PRESS
20x25kg

HIGH INCLINE DUMBBELL PRESS
14x25kg

UPRIGHT ROWS
8x50kg (te zwaar gewicht gekozen)

TRICEPS ROPE PULL DOWN
16x30kg

DUMBBELL HAMMER CURL
14x15kg (erg strikt)

2x100 (50 links + 50 rechts & 50 links + 50 rechts) STOOTZAK
 
Welcome back kompel!
Ondanks "pijntjes" sterk bezig :thumbs:
 
Welkom terug :heart:
 
Bench blijft sterk, goed je weer terug te zien Hum!
 
Welkom terug old man, en succes!
 
Update? Ons wel hier op de hoogte blijven houden van je wel en wee, kompel ;)
Wellicht ook eens nader toelichten waarom je voor de latijnse spreuk "wie zichzelf overwint heeft een dubbele overwinning" hebt gekozen?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk René!
Ik ben wat laks geweest...

Maar dingen gaan nog niet zoals ik graag had gewild.
Het gaat sinds ik met een “C-pap” slaap wel steeds beter.
Deze week voor mijn doen weer al veel getraind ondanks de nachtdiensten.

Ik ben gewend steeds opnieuw mezelf te overwinnen om te trainen omdat ik er nooit de energie voor had.
Daarom sprak deze titel voor mijn log me aan.
Deze strijd lever ik al zestien jaar is gebleken.
En door de jaren werd het steeds moeilijker ondanks ook wel wat betere periodes.
Nu onder behandeling bij onderandere een longarts heb ik goede moed op verbetering.
 
upload_2018-10-7_16-58-14.jpeg
 
Zo even je trainingen geplaatst van de afgelopen 2 weken? Ziet er toch goed uit!...dus wellicht niet alleen als toeschouwer maar ook als deelnemer op 20 oktober ?;)

En veel suc6 met het je steeds zelf overwinnen ondanks dat het niet altijd meezit...je bent een doorzetter en gooit niet zo snel de handdoek in de ring. Ik hoop dat het niet alleen met je gezondheid maar ook met je training steeds beter zal gaan! :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Zie nog steeds grippers in je log, nice.
Wat voor oefening doe je met die zandzak?
 
Gripperen is een enorme opgave voor me door dat mijn duimgewrichten pijnlijk zijn.
Maar ik blijf het licht doen.
Ik begin met mijn lichtste gripper en doe setjes van tien tot ik dat niet meer kan.
Het laatste setje is meestal een paar repjes met de 1,5

Op die zandzak sla ik gewoon domweg wat tegen.
Ik heb nu zo’n grote 1,80 mtr zak aangeschaft om mijn plunjebaal uit het leger te vervangen.
Ik zie het als een soort van cardio/finisher(tje)
De eerste keer dat ik weer eens wat opdonders op die plunjebaal gaf deed ik gelijk mijn polsen pijn...
Dat gaat nu beter gelukkig.

Nu wil ik ook nog een makiwara kopen/maken want dat vond ik vroeger ook heerlijk om op te stoten.

Ik merk toch echt wel sinds de “C-pap” dat ik beter uitgerust ben en wat meer energie heb!

Meedoen met de wedstrijd zie ik niet zitten op dit moment Kompel.
Het lage gewicht dat ik nu maar zou drukken zou me teveel frustreren.
 
Huppakee abonnee!
 
Gripperen is een enorme opgave voor me door dat mijn duimgewrichten pijnlijk zijn.
Maar ik blijf het licht doen.
Ik begin met mijn lichtste gripper en doe setjes van tien tot ik dat niet meer kan.
Het laatste setje is meestal een paar repjes met de 1,5

Op die zandzak sla ik gewoon domweg wat tegen.
Ik heb nu zo’n grote 1,80 mtr zak aangeschaft om mijn plunjebaal uit het leger te vervangen.
Ik zie het als een soort van cardio/finisher(tje)
De eerste keer dat ik weer eens wat opdonders op die plunjebaal gaf deed ik gelijk mijn polsen pijn...
Dat gaat nu beter gelukkig.

Nu wil ik ook nog een makiwara kopen/maken want dat vond ik vroeger ook heerlijk om op te stoten.

Ik merk toch echt wel sinds de “C-pap” dat ik beter uitgerust ben en wat meer energie heb!

Meedoen met de wedstrijd zie ik niet zitten op dit moment Kompel.
Het lage gewicht dat ik nu maar zou drukken zou me teveel frustreren.
Goed om te horen dat je door de C-pap in elk geval meer energie hebt en je daardoor beter voelt! Gewoon doorblijven gaan met trainen en gestaag opbouwen waarbij jezelf het beste weet wat goed voor je is. Er komen nog genoeg kansen voor wedstrijden :)
 
Back
Naar boven