MuscleMeat

Wat te gebruiken ivm UC controlle? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PoePoe

Novice
Lid geworden
3 okt 2018
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
25%
Beste mensen,

Heb even wat deskundig advies nodig ivm de volgende situatie.

Heb ca 2 jaar niet goed kunnen trainen ivm langdurige vakantie zullen we maar zeggen :-)
Nu de draad langzaam weer aan het oppakken afgezien van de nodige blessures, weeg nu
momenteel 102kg met een geschat verpercentage van 25%. Enorm dikke buik...En wil graag weer naar
de 90kg droogtrainen en naar ongeveer 10/12% bf%, als die pens er maar vanaf is...

Nu loop ik in een na-traject waar met regelmaat urine-controlles en blaas-testen worden afgenomen,
dit ivm controlle op drank- en drugs gebruik. Dus niet direct op anabolen gebruik, maar als nog wil ik hier geen
risico in nemen. Want hoewel het hoofdzakelijk om drank en drugs gaat, mochten ze ergens kunnen beweizen
dat ik aas of andere middelen tot me neem heb ik evengoed nog een groot probleem.

Mijn vraag is uiteraard welke middelen ik safe kan nemen? Zat zelf met het idee T3 en/of eventueel sarms te gebruiken.

Bijgaand vinden jullie zo een labuitslag die eerder is getest, bij twijfel over 1 van de uitslagen of een vermoeden van het gebruik van een ander middel zullen ze nog dieper onderzoek doen, althans dat is wat ik heb voorbij zien komen hier.

Ik hoor graag van jullie. Bv Thanx

[afbeelding niet meer beschikbaar]

faa814bd-e399-4b18-be60-d3a8b75a67fe (1).jpg
 
Reclassering test niet op AAS, niet standaard iig.
Andere organisaties weet ik niet maar lijkt me sterk, misschien op verdenking idd.
Sws geen goed idee om met een dergelijk hoog VP te gaan kuren.
 
Dus je bent net ontslagen uit de gevangenis en wilt direct de boel weer gaan besodemieteren?
 
gewoon laten ,deftig diëten en trainen .nul risico :P
 
Ze meten zelf kreatinine?:o
 
Cut gewoon natty. Sweet jesus
 
Wat is er mis met zonder rommel te cutten?
 
Gewoon zonder AAS cutten. Op 25% vetpercentage val je gemakkelijk af zonder AAS.
 
Dus je bent net ontslagen uit de gevangenis en wilt direct de boel weer gaan besodemieteren?
Welke reactie verwacht je van TS? Geef gewoon antwoord op zijn vraag en chill man -.-

OT: Koop een upright bike/spinbike op marktplaats en doe dagelijks een uurtje cardio.
 
Welke reactie verwacht je van TS? Geef gewoon antwoord op zijn vraag en chill man -.-
Het was ook geen vraag aan TS, meer een constatering. Je hoopt toch dat iemand z'n leven probeert te beteren...
 
Ik zou ten eerste schoon gaan eten, niet teveel rotzooi eten, trainen, cardio en na een paar maanden een beetje testosteron/ 1 ml' plus Masteron )1-2 ml per week doen.
Maar eerst schoon gaan eten en veel cardio doen. (Fietsen, wandelen etc)
 
Lekker bezig man. Lijkt mij om verschillende redenen niet goed om whatever te gebruiken.

1: je bent blijkbaar net vrij en staat onder controle. Voor jezelf niet handig als je weer gesnapt wordt.
2: geen idee waarvoor je vast zat maar gezien het feit dat je nu onder controle staat denk ik dat t te maken had met alcohol/drugs?
In ieder geval ben je blijkbaar gevoelig voor negatieve (mentale?) gevolgen. Ik zou voor jezelf en je omgeving voorlopig niks nemen.
3: met jouw gewicht en vetpercentage is cutten makkelijk mogelijk zonder.
4: gezien t feit dat je 2 jaar hebt vastgezeten en de pan bent uit gegroeid en niet gesport hebt daar (waar wel de mogelijkheid voor is geweest denk ik?) durf ik met enige zekerheid te zeggen dat je fysieke progressie, sport en voeding niet op een hoge plek op je prioriteitenladder hebt staan, of in ieder geval de wilskracht niet hebt om lange termijn progressie vast te houden.
Je zult met huidige instelling dus na gebruik zeer waarschijnlijk wederom terugvallen in oude gebruiken van minder/niet trainen en meer eten.

Misschien dat ik een hoop aannames doe, maar ik denk oprecht dat je beter af bent als je het grote plaatje bekijkt en eens voor langdurige progressie gaat. Zowel fysiek als mentaal.
 
Lekker bezig man. Lijkt mij om verschillende redenen niet goed om whatever te gebruiken.

1: je bent blijkbaar net vrij en staat onder controle. Voor jezelf niet handig als je weer gesnapt wordt.
2: geen idee waarvoor je vast zat maar gezien het feit dat je nu onder controle staat denk ik dat t te maken had met alcohol/drugs?
In ieder geval ben je blijkbaar gevoelig voor negatieve (mentale?) gevolgen. Ik zou voor jezelf en je omgeving voorlopig niks nemen.
3: met jouw gewicht en vetpercentage is cutten makkelijk mogelijk zonder.
4: gezien t feit dat je 2 jaar hebt vastgezeten en de pan bent uit gegroeid en niet gesport hebt daar (waar wel de mogelijkheid voor is geweest denk ik?) durf ik met enige zekerheid te zeggen dat je fysieke progressie, sport en voeding niet op een hoge plek op je prioriteitenladder hebt staan, of in ieder geval de wilskracht niet hebt om lange termijn progressie vast te houden.
Je zult met huidige instelling dus na gebruik zeer waarschijnlijk wederom terugvallen in oude gebruiken van minder/niet trainen en meer eten.

Misschien dat ik een hoop aannames doe, maar ik denk oprecht dat je beter af bent als je het grote plaatje bekijkt en eens voor langdurige progressie gaat. Zowel fysiek als mentaal.

De sportmogelijkheden in detentie beperken zich tot 1 a 2x45 minuten per week in een overbevolkt en over het algemeen matig uitgerust sportzaaltje.
Zo zijn er vanwege een voorval geen losse barbells toegestaan, dumbells dan weer wel eigenaardig genoeg.
Sommige luchtplaatsen zijn uitgerust met stationaire apparaten maar niks bijzonders.
De rest van je punten sluit ik me bij aan.
 
De sportmogelijkheden in detentie beperken zich tot 1 a 2x45 minuten per week in een overbevolkt en over het algemeen matig uitgerust sportzaaltje.
Zo zijn er vanwege een voorval geen losse barbells toegestaan, dumbells dan weer wel eigenaardig genoeg.
Sommige luchtplaatsen zijn uitgerust met stationaire apparaten maar niks bijzonders.
De rest van je punten sluit ik me bij aan.
Spijt me zeer maar losse dumbels en barbell zijn gewoon toegestaan..in de gym onder toezicht Buitenplaats zijn vaste aperatuur. Gewoon creatief zijn.

De uc in gevang en na controles zijn uc op drugs en alcohol. Voor aas moeten ze specifiek aanvraag doen ook bloed afname. Via urine is mogelijk maar zo'n test kost heel veel en dat doen ze niet

Toch zou ik je afraden om eerst te wachten en je te gedragen om een hoop shit en gestress te voorkomen

Grtz
 
Spijt me zeer maar losse dumbels en barbell zijn gewoon toegestaan..in de gym onder toezicht Buitenplaats zijn vaste aperatuur. Gewoon creatief zijn.

De uc in gevang en na controles zijn uc op drugs en alcohol. Voor aas moeten ze specifiek aanvraag doen ook bloed afname. Via urine is mogelijk maar zo'n test kost heel veel en dat doen ze niet

Toch zou ik je afraden om eerst te wachten en je te gedragen om een hoop shit en gestress te voorkomen

Grtz

Mij spijt het dat je kennelijk moeite hebt met begrijpend lezen.
Waar zeg ik dat losse dumbells niet toegestaan zijn?
En nogmaals, barbells zijn niet toegestaan, ook niet onder toezicht (waarbij te bedenken is dat men in detentie feitelijk 24/7 onder toezicht staat.)

Verder is TS momenteel niet gedetineerd maar dat bijkomstigheidje is je blijkbaar ook ontgaan.

Grtz
 
Mij spijt het dat je kennelijk moeite hebt met begrijpend lezen.
Waar zeg ik dat losse dumbells niet toegestaan zijn?
En nogmaals, barbells zijn niet toegestaan, ook niet onder toezicht (waarbij te bedenken is dat men in detentie feitelijk 24/7 onder toezicht staat.)

Verder is TS momenteel niet gedetineerd maar dat bijkomstigheidje is je blijkbaar ook ontgaan.

Grtz

1, je hebt zelf moeite met begrijpend lezen 2,ik geeft een opmerking over alle apparatuur. Wat jij hier uit haalt tja een dom argument. 3, barbells zijn wel toegestaan waarop baseer je dit ? Vaak zat gedetineerde zien bench en deadlifts zien doen in de pi
4, No shit dat hij niet meer gedetineerd is. Gaf een argument dat je gewoon creatief moet zijn
 
1, je hebt zelf moeite met begrijpend lezen 2,ik geeft een opmerking over alle apparatuur. Wat jij hier uit haalt tja een dom argument. 3, barbells zijn wel toegestaan waarop baseer je dit ? Vaak zat gedetineerde zien bench en deadlifts zien doen in de pi
4, No shit dat hij niet meer gedetineerd is. Gaf een argument dat je gewoon creatief moet zijn

Je lult je er niet uit bro maar laat maar.
Valt me mee dat je kan tellen trouwens.
 
Former Inmate bitchfight :popcorn:

Bets can be placed Vonk - Open for bets NOW
 
Back
Naar boven