MuscleMeat

tips voor stoppen met roken.

Bezoekers in dit topic

Woelf

Novice
Lid geworden
2 mei 2018
Berichten
19
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
76kg
Vetpercentage
18%
beste ex-rokende bodybuilders.
graag wil ik stoppen met roken.
heeft iemand van jullie tips om te stoppen.
gelieve allen serieuze antwoorden.
Bij voorbaat dank!
~woelf.
 
Boek van Alan Carr of what's his face.
 
Een goed begin is om te zorgen dat je zelf geen cigaretten meer op zak hebt
 
Gewoon op karakter cold turkey
Dit! En doorzetten.

Ben zelf 1x gestopt dmv champix (niet eens geheel afgemaakt). Geruime tijd daarna weer begonnen.

Nu weer bijna 2 jaar gestopt en cold turkey. Helemaal klaar mee.

Hoor ook goede verhalen over het boek wat hiervoor als tip is gegeven.
 
na 20 jaar blowen en roken als een schoorsteen afgelopen weekend gestopt met roken , next up het blowen :p gewoon kappen dus
 
Het is mij jaren geleden gelukt met zuigtabletjes, hierdoor raak je eerst van de gewoonte verlost om met een sigaret bezig te zijn en pas later pak je de nicotine verslaving aan.
 
Cold turkey is het beste.
 
Ik ben gestopt door een longfunctietest. Als je ziet hoe k*t je lichaam is door je eigen toedoen wil je dat niet meer. 2 1/2 jaar and counting
 
Cold Turkey stoppen en het geld wat je bespaard pinnen en in een grote pot stoppen. Als ik het zwaar had dan keek ik even naar het geld wat ik bespaard had;)
 
200 euro per maand betalen om er verrot uit te zien, altijd moe te zijn en kanker te krijgen.

Er zijn een hoop verslavingen waar ik begrip voor heb, roken is er niet een van.
 
met behulp van nicotine pleisters en geen sigaretten meer aanraken nooit meer! 1 is teveel en 1000 is nóóit genoeg
 
Gewoon je cigaretten in de prullenbak gooien en geen nieuwe meer kopen. Niks van die bullshit van: “maandag stop ik”, etc.

Als je er echt klaar mee bent dan is het makkelijker dan je nu denkt.
 
Zo moeilijk is het toch niet? Ben al zo vaak gestopt.
 
Het is net als afvallen.. lukt ook pas als je er voor de volle 100% achter staat.
In 1x stoppen, eerst gaan minderen etcetc heeft geen zin.
Veel water drinken
Andere bezigheden zoeken.
plekken waar veel gerookt wordt vermijden.
 
Het is net als afvallen.. lukt ook pas als je er voor de volle 100% achter staat.
In 1x stoppen, eerst gaan minderen etcetc heeft geen zin.
Veel water drinken
Andere bezigheden zoeken.
plekken waar veel gerookt wordt vermijden.

Heb jij ooit gerookt?
 
2,5 jr geleden gestopt, geen moment spijt van. Je realiseert je dan pas hoe erg het meurt.
Cold turkey is het beste, je moet het echt willen.
 
Back
Naar boven