XXL Nutrition

Waarom ben jij begonnen met trainen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2.280
Waardering
4.507
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Dit leek me wel een leuk onderwerp , er zijn talloze redenen om te beginnen met fitness. Wat was voor jou de reden om er mee te beginnen ?
Wat waren je initiële doelen en heb je deze al behaald over overstegen ?

Toen ik begon was het met name omdat ik ziek geweest was en ontzettend dun geworden was, ik was onzeker en ontevreden met mijn lichaam en besloot dat het tijd was om te veranderen!

Mijn doel was eigenlijk een beetje worden zoals Tom hardy (in de periode dat ik interesse in fitness ontwikkelde heeft hij rollen gespeeld in warrior en Batman) en ik vond vooral zijn traps ontzettend bruut. Inmiddels doel voorbij !

Benieuwd naar jullie verhalen !
 
Ik was cold turkey gestopt met roken en wilde tegelijk maar naar de sportschool om niet teveel aan te komen. Dat lukte prima.

En ik ben blijven trainen omdat ik puur op kracht trainen erg leuk vind en me daar geestelijk en lichamelijk beter door voel. Inmiddels ben ik 15 kg zwaarder met een veel lager VP.
 
Na vanaf me 14ste tot me 27ste met de dag geleefd waar plezier en een dont give a fuck mind set geleefd te hebben een fout gemaakt in het leven en kreeg ik een behoorlijke gevangenis straf.
Met dit in het vooruitzicht ben ik van de 1 op andere dag gestopt met roken en 7 dagen per week gaan sporten.
Eerst met een paar molukse jongens de basis geleerd en me gaan inlezen in voeding en trainingen. Later mijn eigen weg in geslagen.
 
Ik ben na een hele lange stop(8-9 jaar) dit jaar begonnen. Ik wil voor mijn 40ste verjaardag (juli 2019) nog een keer een six pack incl. sort of super hero body hebben....
 
we zijn thuis met 5 broers , mijn vader is een old school bb /powerlifter .....mietjes gingen bij ons overboord ik kreeg op mijn 16e een lidmaatschap van een sociaal project/barbellclub in de buurt
 
2 jaar geleden bij de arts langs geweest die me vertelde dat ik niet oud ging worden op deze manier. Veel afgevallen, stoppen met roken & drinken. Een jaar geleden de sport opgepakt. #shortbuttrue
 
Mijn wedstrijdzwemtrainer deed aan strongman wedstrijden en ik wilde graag ook wat sterker worden. Hoewel ik nu niet meer gauw tevreden ben, had ik destijds nooit gedacht dat ik het zover zou schoppen.
 
Ik kwam in een omgeving terecht waar iedereen naar de gym ging en ik ging eigenlijk als vanzelfsprekend mee. Merkte dat het wel lekker ging en werd gebeten door het ijzer.
 
In het verleden heb ik altijd op hoog niveau gebasketbald, maar ben daar op een gegeven moment mee gestopt. Was er klaar mee.
Toen een periode niet veel meer gedaan, behalve werken en studies ernaast, dus weinig tijd over. Op een gegeven moment weer gaan sporten maar dan in de gym om me beter te voelen en mijn lichaam te veranderen.
Helaas door relationele problemen hier weer mee gestopt en terug dik geworden. Mijn huidige vriendin heeft me een duwtje in de juiste richting gegeven en ik ben weer lekker aan de gang gegaan. Het forum heeft me geholpen om het op een betere manier te doen dan ik altijd gedaan heb.
Mijn doelen zijn ook (mladen) om voor mijn 40ste weer dat six-pack te hebben, dus volgend jaar juni en dat gaat me lukken ook! Daarnaast is het belangrijkste doel dat ik plezier in de sport blijf houden.
 
In het verleden heb ik altijd op hoog niveau gebasketbald, maar ben daar op een gegeven moment mee gestopt. Was er klaar mee.
Toen een periode niet veel meer gedaan, behalve werken en studies ernaast, dus weinig tijd over. Op een gegeven moment weer gaan sporten maar dan in de gym om me beter te voelen en mijn lichaam te veranderen.
Helaas door relationele problemen hier weer mee gestopt en terug dik geworden. Mijn huidige vriendin heeft me een duwtje in de juiste richting gegeven en ik ben weer lekker aan de gang gegaan. Het forum heeft me geholpen om het op een betere manier te doen dan ik altijd gedaan heb.
Mijn doelen zijn ook (mladen) om voor mijn 40ste weer dat six-pack te hebben, dus volgend jaar juni en dat gaat me lukken ook! Daarnaast is het belangrijkste doel dat ik plezier in de sport blijf houden.
Challenge? Misschien een challenge topic aanmaken?
 
Omdat ik een dikke podde was, uiteindelijk blijven hangen omdat ik dat hele fitgirl zijn wel leuk vind, althans het hebben van een fitgirl lijf, de rest er omheen vind ik minder leuk... :emo:
 
Challenge... Tja... sixpack goals hebben we allemaal wel. But at what cost? Ik ben denk ik bepaald geen buffeltje op een dusdanig vetpercentage :)
 
Ik heb een vermoede dat jij al eentje in je bezit hebt....
Ik heb geen sixpack. Bovenste abs beginnen nu langzaam door te komen maar ik heb nog nooit zo droog gestaan dat echt alle abs goed zichtbaar waren met diepe lijnen ertussen. Dus dat doel heb ik wel nog.
 
mladen Ik denk dat voor zn 25e ook wel lukt
 
Back
Naar boven