Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Voor die Marokkaanse moet ik naar oost gaan, voor die blondjes naar zuid. En als ik zin heb in black bitches ga ik naar zuidoost. Grote biceps is het sleutel tot succes

Hoeveel betalen de dames jou om genomen te worden.
 
Voor die Marokkaanse moet ik naar oost gaan, voor die blondjes naar zuid. En als ik zin heb in black bitches ga ik naar zuidoost. Grote biceps is het sleutel tot succes
Foei het regent hier .
 
Voor die Marokkaanse moet ik naar oost gaan, voor die blondjes naar zuid. En als ik zin heb in black bitches ga ik naar zuidoost. Grote biceps is het sleutel tot succes
Ondertussen kom jij niet verder dan de Reguliersdwarsstraat, boy.
 
Ik wou dat ik in een parallel universum was waar AAS niet bestonden. Voila, tot zo ver mijn bijdrage.
 
Ik wou dat ik in een parallel universum was waar AAS niet bestonden. Voila, tot zo ver mijn bijdrage.
Ga in België wonen. Niet dat het daar niet gebruikt wordt, maar het risico op controle is groter en wedstrijden zijn dopinggecontroleerd. Je kunt ook gewoon in één of ander Aziatisch land gaan wonen waar de gemiddelde inwoner 2 koppen kleiner is dan de gemiddelde Nederlander en 99% van de bevolking niet eens geld heeft voor AAS.
 
Met werk in november naar Israël om nieuwe gerechtsvesten te testen. Leuk snoepreisje.
 
Ga in België wonen. Niet dat het daar niet gebruikt wordt, maar het risico op controle is groter en wedstrijden zijn dopinggecontroleerd. Je kunt ook gewoon in één of ander Aziatisch land gaan wonen waar de gemiddelde inwoner 2 koppen kleiner is dan de gemiddelde Nederlander en 99% van de bevolking niet eens geld heeft voor AAS.
Euhm ik ben Belg :D. Maar in mijn droom parallel universum zijn er wel meer dingen niet hoor.
 
oeps hahah, ze zijn wel voor gerechtigheid. Maar heb je al eens die voss vesten van elbit gezien? Zijn momenteel de meest voorlopende systemen. Flink snaak spul.
 
oeps hahah, ze zijn wel voor gerechtigheid. Maar heb je al eens die voss vesten van elbit gezien? Zijn momenteel de meest voorlopende systemen. Flink snaak spul.
Nee, ik heb nog nooit een vest aangehad.
 
jammer weer, Bert...Ook tijdens de kma nooit?
 
jammer weer, Bert...Ook tijdens de kma nooit?
Ik ben geen infanterist hè, doe ander werk.
Ja, maar dat was echt ouwe shit. Hadden toen ook nog een pukkel als rugzak en geen OPS-vest.
 
hehe en slaapzakje voor de borst , heb ik ook nog in de kast liggen. kutspul.

Maar jullie doen nooit jaarlijkse testen qua schieten enz. ?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven