XXL Nutrition

Cheatmeals met de minste calorieën

Bezoekers in dit topic

Mudita

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2016
Berichten
2.904
Waardering
1.375
Lengte
1m83
Massa
81kg
Wat zijn de cheat(meals) die jij vaak eet of maakt met de minste calorieën?

Voor mij:
- Kipspiesjes (ook al hoef je dit niet beslist als cheat te zien)
- Subreaks (470 Kcal voor een hele zak)
- Zelfgemaakte cake/taart o.i.d.
- Optimel chocomel (410 Kcal voor 1 liter)
- Lindt pure chocola
 
Lentil chips van Chio (paprika smaak)
Oppo ijs / breyers / Halo Top
Qizini panini (ham/kaas)

Owja en klinkt misschien raar maar een light frappucino van de Starbucks met suikervrije siroop = jummyyyy
 
Lentil chips van Chio (paprika smaak)
Oppo ijs / breyers / Halo Top
Qizini panini (ham/kaas)

Owja en klinkt misschien raar maar een light frappucino van de Starbucks met suikervrije siroop = jummyyyy

Kun je die light frappucino bij elke starbucks halen? Moet je ook speciaal vragen om suikervrije siroop?
 
Kun je die light frappucino bij elke starbucks halen? Moet je ook speciaal vragen om suikervrije siroop?

Jazekers, hier 2 favorieten van mij met de macro's voor een grande volgens hun site:

Light coffee frappucino met suikervrije vanille siroop (118 kcal)
Caramel light frappucino (127 kcal)

Enjoy =]
 
AHI_434d50303136373639_2_LowRes_JPG.jpg


Of een flinke schaal met zelfgemaakt popcorn:)
Kan je prima poppen zonder olie/boter in een pan met een goede anti-aanbaklaag.
 
Every day is cheatday als je sick metabolisme hebt.
 
Wat is de definitie van een cheatmeal :dunno:

Het gaat hier niet om die discussie, jammer dat dit voorbij moet komen.. (niet beslist tegen je reactie maar dit zorgt vaak voor grote discussies waardoor het doel van het topic niet meer zichtbaar blijft.)
Ging meer om het eten wat jij als lekkernij ziet met de minste calorieën, of je het nu elke dag eet of niet.
 
Voor mij pretzels of zoute sticks. Ik eet relatief weinig zout en tarwe, dus zo slecht zijn die dan niet eens.
 
Ging meer om het eten wat jij als lekkernij ziet met de minste calorieën, of je het nu elke dag eet of niet.
Sorry, Mudita, ik snap je punt!

En nou wil ik een passend antwoord geven maar dat lukt me niet :eek:.

Spa ipv fris. Maar da's drinken.
Wat betreft eten ga ik dan naar de chips ipv nootjes, kaas ipv chocoladepasta, rijstwafel ipv brood. Maar uiteindelijk ga ik voor kwaliteit ipv kwantiteit. Dus wat minder eten met meer calorieën.
 
Pannenkoeken van koopmans, alleen water toevoegen. Niet veel calorieen en je maakt er heel veel pannenkoeken uit.
 
negerzoenen
 
Ik wist niet dat dat zonder suiker kon. :thumb:
 
Ja, maar ik dacht dat de suiker nodig was om het eiwit stijf te kloppen, zonder suiker wordt het snel vlokkerig.
 
Ja, maar ik dacht dat de suiker nodig was om het eiwit stijf te kloppen, zonder suiker wordt het snel vlokkerig.

Ooow heb ik het verkeerd begrepen xD
 
Sorry, Mudita, ik snap je punt!

En nou wil ik een passend antwoord geven maar dat lukt me niet :eek:.

Spa ipv fris. Maar da's drinken.
Wat betreft eten ga ik dan naar de chips ipv nootjes, kaas ipv chocoladepasta, rijstwafel ipv brood. Maar uiteindelijk ga ik voor kwaliteit ipv kwantiteit. Dus wat minder eten met meer calorieën.

Drinken is inderdaad wel een goeie. Daarvoor heb ik laatst cassis zero ontdekt (dit drink ik niet elke dag ofcourse maar hier en daar eens). Ook is crystal clear niet verkeerd.
Dat punt van geen nootjes eten als lekkers heb ik vaak wel moeite mee, het is zo lekker :o. Maar daarvoor krijg je veel te makkelijk Kcal binnen (met het eten van nootjes).
 
Back
Naar boven