AndroidHealthClinic

Gorilla Sports geen bericht

Bezoekers in dit topic

Bert van Dijk

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2018
Berichten
108
Waardering
88
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
20%
een maand geleden een squat rack gekocht. Echter één dag voor ik hem binnenkreeg heb ik er eentje kunnen krijgen via een kennis. Ik heb het dus aan de deur geweigerd en is netjes terug gestuurd. Niks aan de hand zou je zeggen.

Alleen sinds de dag van vandaag, hoor ik niks meer van Gorilla sports over het terug betalen.

Iemand enig idee waarom ik niks hoor?
Iemand anders ooit hier last van gehad ?
 
Zijn er geen contacten via dit forum met gorilla sports?
Zoals er wel contacten zijn met fitness-seller.
 
Fitness seller is een forum sponsor en bied net ff ander niveau aan materiaal aan waardoor er veel interesse is vanuit leden.
Gorilla sports is vaak een voordelige site, maar wel wat meer instap/hobbie materiaal om t netjes te verwoorden.

Mijn advies zou zijn om je factuur na te kijken op een eventueel telefoon nummer... wellicht staat die in je mail?
Pakket retour zenden is administratief iets anders dan pakket weigeren, dus kan wat rompslomp geven, daarbij zullen ze niet heel gecharmeerd zijn van je actie en daarom zeker geen haast maken. Normaliter moet je ook eerst melden dat je van de koop afziet en dan in overleg retourzending aanmaken ipv weigeren wat je wel zelf besteld hebt.

Verder zou ik je aanraden officieel te melden dat je beroep wilt doen op je bedenktijd en de koopt wilt ontbinden (mocht je dit nog niet gedaan expliciet hebben, moet namelijk binnen 14 dagen)

Daarnaast een verzoek tot terugbetaling (minus verzendkosten waarschijnlijk, ff hun algemene voorwaarden nalezen)

En in dat bericht ook verzoek tot reageren binnen x aantal werkdagen, 10 is vaak wel gebruikelijk.

Succes iig!
 
Fitness seller is een forum sponsor en bied net ff ander niveau aan materiaal aan waardoor er veel interesse is vanuit leden.
Gorilla sports is vaak een voordelige site, maar wel wat meer instap/hobbie materiaal om t netjes te verwoorden.

Mijn advies zou zijn om je factuur na te kijken op een eventueel telefoon nummer... wellicht staat die in je mail?
Pakket retour zenden is administratief iets anders dan pakket weigeren, dus kan wat rompslomp geven, daarbij zullen ze niet heel gecharmeerd zijn van je actie en daarom zeker geen haast maken. Normaliter moet je ook eerst melden dat je van de koop afziet en dan in overleg retourzending aanmaken ipv weigeren wat je wel zelf besteld hebt.

Verder zou ik je aanraden officieel te melden dat je beroep wilt doen op je bedenktijd en de koopt wilt ontbinden (mocht je dit nog niet gedaan expliciet hebben, moet namelijk binnen 14 dagen)

Daarnaast een verzoek tot terugbetaling (minus verzendkosten waarschijnlijk, ff hun algemene voorwaarden nalezen)

En in dat bericht ook verzoek tot reageren binnen x aantal werkdagen, 10 is vaak wel gebruikelijk.

Succes iig!

Dit is dus allemaal netjes in overleg gegaan.
Ze wisten dat de pakketten retour zouden komen. Destijds konden ze dus nog wel binnen een dag reageren.

Vanaf het moment ik begon te mailen of de pakketjes binnen waren en we konden beginnen met het terugbetalen heb ik niets meer van ze gehoord..
 
Dit is dus allemaal netjes in overleg gegaan.
Ze wisten dat de pakketten retour zouden komen. Destijds konden ze dus nog wel binnen een dag reageren.

Vanaf het moment ik begon te mailen of de pakketjes binnen waren en we konden beginnen met het terugbetalen heb ik niets meer van ze gehoord..

Kijk, was mij niet duidelijk in je openings post.
Ik zou proberen telefonisch contact te leggen, anders rest je weinig dan opschalen naar aangetekende brief en/of inschakelen rechtsbijstand...
deze acties aankondigen per mail wil ook weleens helpen
 
Als het in overleg is gegaan zouden ze toch eigenlijk niet moeilijk moeten gaan doen. heb je geen telefoonnummer die in hun mail stond ofzo?
 
Als het in overleg is gegaan zouden ze toch eigenlijk niet moeilijk moeten gaan doen. heb je geen telefoonnummer die in hun mail stond ofzo?
Er staat een telefoon nummer op hun site.
Hier net geprobeerd te bellen.

Krijg ik een automatisch antwoord apparaat met: Sorry wegens onze drukte kan er momenteel niemand reageren.
U kunt altijd mailen met onze klantenservice.

Ik heb al 4 weken niks gehoord. Langzamerhand begin ik te geloven dat ik mijn 150 euro kwijt ben..

Daar had ik een goede halterstang voor kunnen kopen helaas.. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Niemand eerder zaken met Gorilla sports gedaan? Achteraf hier op het forum lezen blijkt ook dat het allemaal troep is.. Voortaan eerst hier maar goed inlezen voordat ik wat bestel
 
Ik lees dat ze sowieso sloom zijn met terugbetalen als je zo door hun klachten heen gaat, lijkt me sterk dat ze dat geld gewoon houden. Volgende keer trouwens via Afterpay of creditcard betalen, kan een hoop gezeik schelen
 
Ik lees dat ze sowieso sloom zijn met terugbetalen als je zo door hun klachten heen gaat, lijkt me sterk dat ze dat geld gewoon houden. Volgende keer trouwens via Afterpay of creditcard betalen, kan een hoop gezeik schelen
Zeker, maar nog beter is om nooit meer hier wat te halen. Zoals je misschien ook wel hebt gelezen is het gewoon troep wat ze verkopen.

Overal zetten ze ook dikke korting op. Alsof het lijkt dat je iets goeds voor bijna geen geld hebt gekocht.

Wat ik gewoon gek vind is dat ze mij continue netjes te woord hebben gestaan. Tot op het moment van terugbetalen. Als ze gewoon mij mailen dat
de spullen zijn aangekomen en dat ze het binnen x termijn gaan terug betalen. Prima.

Maar ik hoor nu gewoon helemaal niks..

Eerste en laatste keer bij deze zaak. Maar inderdaad wat jij zegt, als je het dan toch wil. Doe dan afterpay. Scheelt je echt een hoop gezeik.

Nu ben ik benieuwd hoelang het duurt voor ik iets hoor van Gorilla sports
 
Ik weet niet waar je woont, maar als je niet te ver woont zou ik gewoon langsgaan
 
Ben je op de hoogte van de wet koop op afstand ?

- jij dient als koper de factuur binnen 30 dagen na bestellen te voldoen ( meestal is betaling direct ivm iDeal / Paypal oid )

- de verkopende partij heeft 30 dagen na ontvangst geld de tijd om het product te leveren

- na retournering ( dagtekening retour ) heeft de webshop 14 dagen om het geld te retourneren

- na 15 dagen geen geld terug op je rekening stel je ze officieel in gebreke

Dan heb je juridisch iets om mee te schermen ..
 
Ik weet niet waar je woont, maar als je niet te ver woont zou ik gewoon langsgaan
Gorilla Sports zit in duitsland. Waar weet ik niet precies. Gok dat het al snel 2uur + rijden is, en mijn duits is ook slecht. Dus ben bang dat ik het met de nederlandse klanten service moet doen.
 
Ben je op de hoogte van de wet koop op afstand ?

- jij dient als koper de factuur binnen 30 dagen na bestellen te voldoen ( meestal is betaling direct ivm iDeal / Paypal oid )

- de verkopende partij heeft 30 dagen na ontvangst geld de tijd om het product te leveren

- na retournering ( dagtekening retour ) heeft de webshop 14 dagen om het geld te retourneren

- na 15 dagen geen geld terug op je rekening stel je ze officieel in gebreke

Dan heb je juridisch iets om mee te schermen ..
Thanks.

Ik heb zoals hier op advies facebook ook maar eens wat gepost en 3 uur later vroegen ze al om mijn factuur nummer.

Ben benieuwd nu ik het factuur nummer heb gestuurd of ik nog een bericht terug krijg.

Ben bang dat ik er sowieso een weekendje op moet wachten, het verbaast me dat ik geen gelijke berichten hier heb gehoord.

Of ik moet de enigste zijn die spullen heeft gekocht bij Gorilla Sports natuurlijk =p
 
Hartelijk dank voor uw bericht.
Allereerst onze welgemeende excuses voor de late reactie. Wegens de aanhoudende drukte hebben wij uw bericht helaas niet tijdig kunnen behandelen.
Ik heb zojuist aan de financiële afdeling gevraagd wat het oponthoud is. Zodra ik een antwoord ontvang, verneemt u direct van mij.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging.


Met vriendelijke groet,
Maikel
Klantenservice Gorilla Sports



Het is dus nog niet helemaal afgerond maar er zit voortgang in.
Jammer dat je eerst moet dreigen om in hoger beroep te gaan, hun facebook spammen met waarom er niet gereageerd wordt en klachtenkompas inschakelen voor je een antwoord krijgt. Nu maar eens zien hoe lang het echt gaat duren voor ik mijn geld heb.
 
Zelfde hier voorgehad.. bench gekocht en kwam beschadigd toe.

Overeengekomen een korting te krijgen, na weken nog niks ontvangen, diverse berichten en e-mails nergens antwoord op gehad.

Pas toen ik ging dreigen met juridische stappen reageerden ze en kreeg ik dezelfde smoes als jou.

Ik had na twee maanden pas Mn geld
 
Daarom zou ik als serieuze klant ook kiezen voor een serieuze zaak.

Een winkel in Nederland ( al is het dan in zuid Limburg) vind ik wel heel prettig.
 
Zelfde hier voorgehad.. bench gekocht en kwam beschadigd toe.

Overeengekomen een korting te krijgen, na weken nog niks ontvangen, diverse berichten en e-mails nergens antwoord op gehad.

Pas toen ik ging dreigen met juridische stappen reageerden ze en kreeg ik dezelfde smoes als jou.

Ik had na twee maanden pas Mn geld

Ik ga het afwachten.. Duurt bijna zo lang dat je het bijna zal gaan vergeten en je er bij toegeeft.

Belachelijk dat het zo moet. Eerste en laatste keer. Iemand bij mij in de gym had een fitness bankje daar gekocht.
Daar was hij doorheen gezakt bij 90 kg benchen.. Lekker fijn dat spul daar. Als je een beetje serieus gaat krachttrainen ben je bij gorilla sports verkeerd.
 
Ja voor mij was het ook de eerste en de laatste keer..

Ik ben puur uit principe door blijven zeuren, via Facebook en mail. Gewoon een slechte recentie posten en hoor je ze snel genoeg.

Nogmaals bij mij deden de woorden juridische stappen ondernemen genoeg
 
Back
Naar boven