Fitness Seller

Transgender bodybuilders strijden tegen elkaar in Atlanta

Bezoekers in dit topic

Ik zag geen "bodybuilders". Wel reclamezuilen voor hormonen. Prima dat ze dit organiseren en plezier aan beleven, maar dan mogen we ook kritisch beoordelen. Bij dat laatste wringt de schoen dikwijls.
 
Conditionering valt inderdaad wat tegen. :roflol:
Ik heb enigszins te doen met de transgenders die een partner hebben, al kiezen ze daar zelf voor (in zoverre je je daarop kunt voorbereiden). Ken zelf iemand die inmiddels getrouwd is met een transgender en dat is soms echt geen pretje. Wat denk je dat die cocktails met hormomen voor invloed hebben op het gedrag van iemand. Na verloop van tijd komt daar een vlakkere lijn in maar daar gaan dikwijls jaren overheen.
 
Ik heb enigszins te doen met de transgenders die een partner hebben, al kiezen ze daar zelf voor (in zoverre je je daarop kunt voorbereiden). Ken zelf iemand die inmiddels getrouwd is met een transgender en dat is soms echt geen pretje. Wat denk je dat die cocktails met hormomen voor invloed hebben op het gedrag van iemand. Na verloop van tijd komt daar een vlakkere lijn in maar daar gaan dikwijls jaren overheen.


Blijft fascinerend hoe wie en wat we zijn, (denken te zijn) hoe we ons "voelen" en hoe gelukkig we daarin zijn, in essentie niet veel meer is dan een collectie (behoorlijk willekeurig en fluctuerende) interne biochemische processen:


"Oh YES, I am hormonally yours"

"Honey, STOP hor-moaning please"

"Van het hormonen-orkest des levens kent niemand het program"
 
Welcome to Atlanta where the playas play
And we ride on them things like every day
Big beats, hit streets, see gangsta's roamin'
And parties dont stop til' eight in the mornin'


:rocker2:
 
Ik heb enigszins te doen met de transgenders die een partner hebben, al kiezen ze daar zelf voor (in zoverre je je daarop kunt voorbereiden). Ken zelf iemand die inmiddels getrouwd is met een transgender en dat is soms echt geen pretje. Wat denk je dat die cocktails met hormomen voor invloed hebben op het gedrag van iemand. Na verloop van tijd komt daar een vlakkere lijn in maar daar gaan dikwijls jaren overheen.

Valt toch mee als je bedenkt dat het bij echte vrouwen duurt tot de menopauze intreedt. :o
 
HbDTftO.jpg
 
Ik heb enigszins te doen met de transgenders die een partner hebben, al kiezen ze daar zelf voor (in zoverre je je daarop kunt voorbereiden). Ken zelf iemand die inmiddels getrouwd is met een transgender en dat is soms echt geen pretje. Wat denk je dat die cocktails met hormomen voor invloed hebben op het gedrag van iemand. Na verloop van tijd komt daar een vlakkere lijn in maar daar gaan dikwijls jaren overheen.

Een bb-wedstrijd voor transgenders zou wel de laatste plek zijn waar ik mijn partner zou zoeken. Dan weet je zeker dat je er een met een rugzakje hebt. Best of both worlds :')
 
Hoe diep maken ze de vagina van een transgender eigenlijk? Want mat heeft een 10 incher.
 
Met extra verlengstukken :eyebrow:
 
Hoe diep maken ze de vagina van een transgender eigenlijk? Want mat heeft een 10 incher.
http://www.annelawrence.com/genitaldimensions.html
Uit 2003.
The depth of the neovagina is usually limited by the length of the rectovesicle septum, typically 10 to 12 cm, or about 4 to 5 inches. This is well within the normal range for natal females.
Vaginal depth in natal females typically ranges from 7 to 14 cm, or about 3 to 5-1/2 inches.
 
Moest je dat googelen, of is dat parate kennis?
 
En, te kort voor je?
 
Back
Naar boven