XXL Nutrition

Hulp: gyno opgetreden bij test 500mg & arimidex 0.5mg eod (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Redone

Novice
Lid geworden
11 okt 2018
Berichten
29
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
Ik zit momenteel in week 5 van mijn kuur.
Per week 500mg test e & er langst arimidex laten lopen op 0.5mg eod. om te voorkomen dat er gyno optrede.
Sederts week 4 is er tog gyno beginnen optreden, dit enkel in mijn rechter borst in het begin. Dit is in 1 week tijd ook begonnen aan de rechterkant. onmiddellijk begonnen met nolvadex op 40mg per dag & arimidex beginnen doseren op 0.5mg per dag. Tepels blijven gevoelig, Gyno aan de rechterkant blijft groeien, linker kant blijft stabiel. Iemand die raad weet ? Wat ik nog meer kan doen ?

Dit is mijn eerste kuur btw. Thanks in advance
 
In je eerste week van je eerste kuur Gyno? Volgens mij zit het tussen je oren.
Gebruik je nu al 4 weken lang 40mg Nolva per dag? Voel je iets hards onder je tepel of is het gewoon een beetje vocht?
 
Gyno is beginnen optreden in week 4, daarna eerst arimidex opgekrikt naar 0.5mg ed in plaats van eod. Om te zien of het weg trok, met geen resultaat. daarna in week 5 begonnen met nolvadex op 40mg per dag & 0.5mg Arimidex.
Dus momenteel al 7 dagen bezig op 40mg nolva & 0.5mg arimidex per dag.
 
En ik voel een knobben achter mijn tepel, kan het vast nemen.
 
Zou die knobben niet vast nemen :o nolvadex heeft een halfwaarde tijd van 5 dagen als ik mij niet vergis. Kijk het nog even aan.

Tenzij je nolva nep is
 
Zou die knobben niet vast nemen :o nolvadex heeft een halfwaarde tijd van 5 dagen als ik mij niet vergis. Kijk het nog even aan.

Tenzij je nolva nep is

Ja kan, is van een UG lab.
 
Je kan een aantal dingen proberen:
- nolvadex 40mg per dag tot de gyno verminderd/weg is
- je kan eventueel test verlagen en provi toevoegen (pakweg 40 mg per dag) om je a:e verhouding te verbeteren.

In de toekomst sowieso een betere kuur samenstellen dan test only. Er wordt op het forum te licht gedaan over de kans op oestrogene sides van die kuur. Terwijl je de kans op eventuele oestrogene sides kan vermijden vanaf het begin door masteron toe te voegen: test 300-500 mg en mast 200 mg is een veel veiligere eerste kuur (BB_ effe taggen, ik weet dat hij graag veel leest over AAS).

Zou die knobben niet vast nemen :o nolvadex heeft een halfwaarde tijd van 5 dagen als ik mij niet vergis. Kijk het nog even aan.

Tenzij je nolva nep is

Fake anabolen OK maar fake PCT is echt het allerlaagste wat je kan doen als UG-lab... Maar ik vrees dat het gedaan wordt...
 
Laatst bewerkt:
Nolvadex op 40mg per dag ben ik momenteel mee bezig. Vandaag is de 8 ste dag die ik op die dosis zit. En merk geen tot weinig verschil. Neem er ook nog arimidex langst op 0.5mg per dag. Ik had er misschien inderdaad best mastron bij genomen, maar had me zo danig ingelezen op alles, en wou beginnen met een “simpele” kuur, om te zien wat het gaf. Overal lees je wel dat 500mg test e per week een basis kuur is en zeer tot weinig negatieve sides heeft. En er praktisch geen gyno kan ontstaan bij deze lage dosis. Tog er voor gekozen om arimidex er naast te laten lopen om zeker gyno te vermijden. Maar helaas :P heb al van enkele gehoord dat caber de gyno zou kunnen omkeren, en dat het misschien zou weg trekken. Maar klopt dit wel? aangezien caber meestal word genomen bij test in combinatie met deca & tren. (19nor anabolen). Is letro een goede keuze eventueel ?
 
Fix gewoon real stuff. Nolvadex does the trick.

Kan eventueel ook dat je Arimidex fake is. Caber pak je bij 19-nor varianten. Letro is overkill
 
weet je wel zeker dat het gyno is? want aangezien je al arimidex meepakt je eerste kuur preventief wil dit zeggen dat je voor je kuur als erg op gyno gefocust was
 
weet je wel zeker dat het gyno is? want aangezien je al arimidex meepakt je eerste kuur preventief wil dit zeggen dat je voor je kuur als erg op gyno gefocust was

Ja ben het zeker, ik kan een “bolletje ” voelen zitten & heeft ook beginnen groeien, tepel steekt ook wat vooruit. En inderdaad ik was gefocust op gyno omdat een van mijn vrienden die bezig was met zijn kuur gyno heeft gekregen.
 
Fix gewoon real stuff. Nolvadex does the trick.

Kan eventueel ook dat je Arimidex fake is. Caber pak je bij 19-nor varianten. Letro is overkill
Dealer levert helaas geen nolvadex die apotheker kwaliteit is. Enkel van UG labs.
 
Ik liet bij mijn vorige kuur arimidex preventief meelopen en dit hield 80% van me gainz tegen, deed dit op 1 mg eod .
Never nooit meer, zal pas weer overstappen op arimidex als ik echt gyno begin te krijgen
 
Snap de keuze voor Arimidex sowieso niet als er betere stuff is in de zin van Aromasin.

Daarnaast is men snel geneigd teveel AI’s te nemen, dan gaat het je inderdaad wel hinderen. Oestrogeen is je vriend, tot op zekere hoogte
 
Dealer levert helaas geen nolvadex die apotheker kwaliteit is. Enkel van UG labs.

Tijd voor een andere hosselaar in dat geval. Liever kwaliteit dan ellende
 
Snap de keuze voor Arimidex sowieso niet als er betere stuff is in de zin van Aromasin.

Daarnaast is men snel geneigd teveel AI’s te nemen, dan gaat het je inderdaad wel hinderen. Oestrogeen is je vriend, tot op zekere hoogte
Geen idee of aromasin beter is, dacht dat beide praktisch het zelfde waren. ik heb er inderdaad misschien te snel naar gegrepen. heb me vooral veel info opgezocht op verschillende forums, vele uit amerika, en zie tog veel dat arimidex of aromasin preventief werd bij genomen. En ze het daar absoluut aanraden. Daarom mijn keuze dus.

Tijd voor een andere hosselaar in dat geval. Liever kwaliteit dan ellende
Klopt volledig.
 
AIs en SERMs gewoon real deal nemen, tenzij je echt zeker bent van goede kwaliteit UG.
Verder aromasin betere keuze dan arimidex.
 
Overal lees je wel dat 500mg test e per week een basis kuur is en zeer tot weinig negatieve sides heeft. En er praktisch geen gyno kan ontstaan bij deze lage dosis.
Een testosteron enanthaat kuur van 500mg per week is een kuur waar je zeer zeker gyno van kan krijgen. Een lage dosis zou ik dat niet noemen. Toch niet wat gyno betreft. Zelfs op 250mg per week kan je gyno krijgen. Hangt van persoon tot persoon af.
 
Even een update:

Ik heb dus andere nolva kunnen bemachtigen van een vriend, was ook UG kwaliteit.
Heb besloten om het een kans te geven op 20mg per dag & de arimidex te laten vallen.

Libido is toegenomen & gyno is veel verminderd. Kan nog een klein bolletje voelen zitten, en tepels zijn wat puffy. Maar is al een groot verschil dan enkele weken geleden.
 
Back
Naar boven