MuscleMeat

Je favoriete whey/voedingssupplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoxyz

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
17.091
Waardering
18.917
Wat is jullie favoriete whey smaak voor door oats?

Ik heb al heel wat geprobeerd en vind het leuk om wat kleinere verpakkingen te proberen.

-Chocolate smooth van Myprotein: Blijft een staple whey die ik altijd heb gebruikt, redelijk zoet en aanwezig.
-Chocolate brownie van Myprotein: Even goed, als niet lekkerder.
-Chocolate caramel van Myprotein: Wel oke om een keer te proberen maar zou het niet vaker bestellen.
-Salted caramel van Myprotein: Wordt veel gehyped op YouTube maar ik vind het nogal smaakloos.
-Cookies & Cream van Myprotein: Ook wel lekker voor afwisseling, al is de smaak niet zo aanwezig zoals de andere chocolade versies.
-Rocky road van Myprotein: Ook wel ok voor afwisseling, al zou ik het niet vaker bestellen. Ook iets minder aanwezige smaak.
-Speculoos van Myprotein: Ook wat minder aanwezig qua smaak, had iets meer van verwacht.
-Blueberry cheesecake van Myprotein: Wel oke maar hou meer van chocolade smaken, niet erg zoet.
-Chocolade van Bulkpowders: Gebruikte ik vroeger altijd, maar tegenwoordig vind ik hem erg chemisch smaken tegenover Myprotein.
-Witte chocolade van Bulkpowders: Erg lekker, mix hem wel eens met reguliere chocolade van Myprotein.
-Apple crumble van Bulkpowders: Ook wel lekker, niet heel aanwezig. Prima voor afwisseling of mixen met andere whey.

Verder hier en daar wel wat vanille smaken geprobeerd maar dat vind ik niet een hele goeie combi met oats. Ik maak m'n oats overigens altijd met water.
 
Whey Delicious Snickerdoodle van XXL
Whey Delicious aardbei van XXL (eet ik nu al weken met bevroren frambozen erdoor)
 
Whey Delicious Snickerdoodle van XXL
Whey Delicious aardbei van XXL (eet ik nu al weken met bevroren frambozen erdoor)
Snickerdoodle klinkt erg nice. Vind alleen xxl wel wat prijzig.
 
Toevallig zat ik ook wat te googlen hierover omdat mijn Snickerdoodle van XXL op is en de Extreme Milk Chocolate van ON ook bijna. Snickerdoodle is tot nu toe echt één van de beste smaken die ik ooit heb gehad, zowel door brinta/oats als gewone shake met water.
 
Pistasche en birthdaycake van myprotein zijn lekker door oats met beetje cacao poeder drbij
 
Oja en marsepein is ook lekker door oats
 
Sorry voor het 3e berichtje maaaaaar, koude yoghurt icm warme havermout is ook echt sweeeeetyyyyy <-- dikke aanrader
 
Krijg honger van al die opties
 
Hoe maak je dat dan?

Gewoon je havermout maken zoals je normaal doet en aan de zijkant in je schaaltje wat yoghurt erbij. Dan doet u de lepel door de havermout halen, vervolgens doop je het even in de yoghurt, mond open en happen maar.
 
Warme Brinta pap met Whey Delicious cappuccino of appeltaart heb ik erg lang gedaan. Is nooit gaan vervelen!
 
Gewoon je havermout maken zoals je normaal doet en aan de zijkant in je schaaltje wat yoghurt erbij. Dan doet u de lepel door de havermout halen, vervolgens doop je het even in de yoghurt, mond open en happen maar.
Vind ik ook erg lekker: blauwe bessen met koude yoghurt en lauwwarme havermout!
 
Muscletech chocate whey was het meest goddelijke ooit. Ook al is er een grote kans dat muscletech aan aminospiking doet.
Sinds ik myprotein heb gooi ik geen whey meer door de havermout, die van myprotein vind ik niet te vreten door m'n whey en klontert vaak. Dus gooi ik nu vaak zoetstof, cacao en kaneel door mijn havermout,
 
Muscletech chocate whey was het meest goddelijke ooit. Ook al is er een grote kans dat muscletech aan aminospiking doet.
Sinds ik myprotein heb gooi ik geen whey meer door de havermout, die van myprotein vind ik niet te vreten door m'n whey en klontert vaak. Dus gooi ik nu vaak zoetstof, cacao en kaneel door mijn havermout,
Dan doe je echt wat fouut. Ik heb zo'n tien smaken van myprotein gehad en eet wheyoats dagelijks, zo niet twee keer per dag en heb nog nooit klonten gehad.

Vanilla cinnamon van XXL Nutrition

Meest geniale whey in de wereld

/TOPIC

Bedank me later
Gister toevallig een sample van gevonden :D
 
Back
Naar boven