Fitness Seller

Whey protein: waar meng jij het mee?

Bezoekers in dit topic

KillashawMMA

Cool Novice
Lid geworden
3 aug 2018
Berichten
49
Waardering
66
Lengte
1m73
Massa
64kg
Vetpercentage
14%
Normaal gesproken gooi ik gewoon een scoop bij mn havermout/fruit/melk mix en vind ik het heerlijk.

Echter heb ik momenteel geen blender ter beschikking en alleen een shakebeker. Havermout en fruit zijn dus geen opties helaas.

Heb de smaak salted caramel en vind alleen melk niet te drinken. Zit er nu over na te denken om chocolademelk te halen en dan scoop salted caramel erbij. Lange tijd geleden dat ik chocolademelk heb gedronken, maar denken jullie dat deze smaken een goede combi zal worden?

Of eventueel andere manieren om de whey protein te mengen?, heb het al in yoghurt geprobeerd maar vond ik persoonlijk niet geweldig.
 
Havermoutpoeder gaat wel in een shakebeker.

En nogal moeilijk te zeggen of jij het lekker gaat vinden met chocolademelk. smaken en kleuren....

Gewoon naar binnen gieten.
 
Gewoon met water, melk of chocomel.
 
Je kan T met alles mengen.

Het is ook een beetje wat je zoekt. Waarom vind je het met water niet lekker?

Beetje Slimpie erdoor. Oploslimo kcal vrij. Sinaasappel, framboos, appel etc qua smaken.

Met karnemelk of yoghurt oid wordt T zurig. Zoek je een zoetere smaak probeer dan eens amandelmelk oid.

Je kan als T voor kcal niets uitmaakt ook gewoon vruchtensap nemen.
Of wat je zegt chocomelk.

Probeer eens een lepel cacao en wat kaneel erdoor.

Je hebt ook flavor drops bij bv Xxl
Komt op hetzelfde neer als kcal vrije limo. Je hebt alleen meer en andere smaken.

Misschien pindakaas erdoor? Geen idee wat dat dan wordt.

Meng 2 smaken whey. Altijd handig om vanille in huis te hebben. Kan je met veel andere smaken Engen.

Maar er zijn meer dan zat dingen om te proberen zou ik zeggen.

Oh ja... Havermout kan je van tevoren fijnmaken of gewoon ultra fine oats bestellen of rijstpoeder oid.
 
Je kan T met alles mengen.

Het is ook een beetje wat je zoekt. Waarom vind je het met water niet lekker?

Beetje Slimpie erdoor. Oploslimo kcal vrij. Sinaasappel, framboos, appel etc qua smaken.

Met karnemelk of yoghurt oid wordt T zurig. Zoek je een zoetere smaak probeer dan eens amandelmelk oid.

Je kan als T voor kcal niets uitmaakt ook gewoon vruchtensap nemen.
Of wat je zegt chocomelk.

Probeer eens een lepel cacao en wat kaneel erdoor.

Je hebt ook flavor drops bij bv Xxl
Komt op hetzelfde neer als kcal vrije limo. Je hebt alleen meer en andere smaken.

Misschien pindakaas erdoor? Geen idee wat dat dan wordt.

Meng 2 smaken whey. Altijd handig om vanille in huis te hebben. Kan je met veel andere smaken Engen.

Maar er zijn meer dan zat dingen om te proberen zou ik zeggen.

Oh ja... Havermout kan je van tevoren fijnmaken of gewoon ultra fine oats bestellen of rijstpoeder oid.
Met water vind ik het iets te chemisch smaken om echt fijn weg te drinken. Veel oplossingen die je aandraagt dus zal komende tijd ff gaan kijken wat ik lekker vind, thanks :) Volgende week vrijdag als het goed is een blender hier dus dan is het een minder groot probleem.
 
Mn wheyshake drink ik altijd met water...bij rijstepap, havermout/brinta/bambix voeg ik whey met chocoladesmaak toe voor extra eiwitten. Als pre-workout meal heb ik tijdens mij cut rijstebloem met vanillewhey gegeten dat was ook mega lekker. In mn naturel magere kwark doe ik ook soms whey voor extra ewitten en voor de smaak....
 
Je kan T met alles mengen.

Het is ook een beetje wat je zoekt. Waarom vind je het met water niet lekker?

Beetje Slimpie erdoor. Oploslimo kcal vrij. Sinaasappel, framboos, appel etc qua smaken.

Met karnemelk of yoghurt oid wordt T zurig. Zoek je een zoetere smaak probeer dan eens amandelmelk oid.

Je kan als T voor kcal niets uitmaakt ook gewoon vruchtensap nemen.
Of wat je zegt chocomelk.

Probeer eens een lepel cacao en wat kaneel erdoor.

Je hebt ook flavor drops bij bv Xxl
Komt op hetzelfde neer als kcal vrije limo. Je hebt alleen meer en andere smaken.

Misschien pindakaas erdoor? Geen idee wat dat dan wordt.

Meng 2 smaken whey. Altijd handig om vanille in huis te hebben. Kan je met veel andere smaken Engen.

Maar er zijn meer dan zat dingen om te proberen zou ik zeggen.

Oh ja... Havermout kan je van tevoren fijnmaken of gewoon ultra fine oats bestellen of rijstpoeder oid.
Momenteel prima te drinken met chocomel!

Maar, kan ik het ook door mn kwark gooien? Kwark,havermout,blauwe bessen, pure chocolade, scheutje kaneel en mixen is momenteel mn toetje en vind t heerlijk. Kan ik de poeder hier doorheen mixen denk je?
 
Ik gebruik whey momenteel alleen door oats en dan in de magnetron. Maar als ik alleen los eiwitten wil dan meng ik het gewoon met 100ml water an ad ik het. Ik drink whey voor de macro's, niet de smaak.
 
Momenteel prima te drinken met chocomel!

Maar, kan ik het ook door mn kwark gooien? Kwark,havermout,blauwe bessen, pure chocolade, scheutje kaneel en mixen is momenteel mn toetje en vind t heerlijk. Kan ik de poeder hier doorheen mixen denk je?
Kan prima. Gewoon proberen.
 
Back
Naar boven