XXL Nutrition

Doorstart of niet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.351
Waardering
731
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Dit is wellicht vragen naar de bekende weg. Maar ik vraag toch even naar gedachtes.

Ik ben onlangs gestopt na een half jaar on te zijn geweest. Een kuur van test, mast en op het eind drie maanden tren.
Ik zit nu in mn derde week van mn nakuur.
Ik ben onlangs gevraagd mee te doen aan een wedstrijd. Die vraag heeft er bij mij voor gezorgd dat ik spijt heb gekregen de kuur niet nog een half jaar door te trekken. Uiteraard kan ik de wedstrijd zonder aas benaderen, maar met aas zullen mijn doelen beter haalbaar zijn.

Normaliter is het advies uiteraard te stoppen, goed te herstellen en bloed te laten trekken alvorens weer wat nieuws te beginnen.
Mijn vraag in deze is: in hoeverre is het schadelijk of nadelig om een kuur weer op te pakken voor een half jaar, nu ik in de derde week van mn nakuur zit.
Is dit vragen om TRT of zal hcg gebruik icm een goede nakuuur tzt afdoende zijn?
 
Hoe langer je on blijft, hoe lastiger het is om uiteindelijk de knoop door te hakken weer off te gaan. Het herstel zal alleen maar langer duren dan. Maar je kunt van een jaar on blijven best wel herstellen met hcg en een goede pct.
Ja die snap ik.
Ik ben meer benieuwd naar of het uiteindelijk “schadelijker” is om weer te beginnen nu ik al 3 weken in de nakuur zit
 
Er zal waarschijnlijk nog steeds een minimale hoeveelheid exogeen toegediende testosteron in je lichaam zitten dus stel je gaat nu gewoon weer verder met je geplande kuur zal de schade wel meevallen schat ik zo in. Het is niet zo dat zodra je met de pct begint je eigen test weer direct op gang komt.
Zou dat ook op gaan voor een Test P kuur die ik gedaan heb? Dat is met 3 dagen het lichaam uit dacht ik
 
Zowel met test enanthaat, cypionaat als propionaat zal er vrijwel geen exogeen test meer zijn.

Je bent al drie weken aan het nakuren dus je hebt al zo’n 3.5 week geen prop meer gezet. In het geval van enanthaat of cypionaat zou je laatste inject zelfs al vijf weken terug zijn.

Je kunt in principe wel weer beginnen lijkt me met als nadeel dat je oestrogeen receptoren (door de lange halfwaardetijd van clomid/nolva) nog wel even bezet zijn.
 
Je kunt toch ook gewoon je nakuur netjes afronden, herstellen en dan weer ON gaan voor een andere wedstrijd? Als je zoveel potentieel hebt dat belangrijke mensen je vragen om mee te doen ( ga er iig van uit dat 't niet gewoon je maatje was die vroeg of je een x een wedstrijd gaat doen) heb je dat over een jaartje ook nog wel.
 
Je kunt toch ook gewoon je nakuur netjes afronden, herstellen en dan weer ON gaan voor een andere wedstrijd? Als je zoveel potentieel hebt dat belangrijke mensen je vragen om mee te doen ( ga er iig van uit dat 't niet gewoon je maatje was die vroeg of je een x een wedstrijd gaat doen) heb je dat over een jaartje ook nog wel.
Klopt.
Heb dan ook besloten gewoon door te gaan met de nakuur, off te gaan tot mn bloedwaarden weer normaal zijn en daarna met wat nieuws te beginnen.
 
Bloedwaardes gewoon meteen laten checken. Grote kans dat alles goed is, op je test na natuurlijk... Maar je gaat toch binnen enkelen maanden weer Beginnen dus waarom nu niet?
OFF = kleiner worden
ON = groeien

Makkelijke keuze lijkt me.
 
Bloedwaardes gewoon meteen laten checken. Grote kans dat alles goed is, op je test na natuurlijk... Maar je gaat toch binnen enkelen maanden weer Beginnen dus waarom niet meteen knalle?
OFF = kleiner worden
ON = groeien

Makkelijke keuze lijkt me.
 
Wanneer wil je een wedstrijd pakken is de hamvraag van vandaag.

Over half jaar of focus je je op een andere inmiddels?
 
Wanneer wil je een wedstrijd pakken is de hamvraag van vandaag.

Over half jaar of focus je je op een andere inmiddels?
Ja daar twijfel ik nog over.
Of eind 2019 of begin 2020.
 
Bloedwaardes gewoon meteen laten checken. Grote kans dat alles goed is, op je test na natuurlijk... Maar je gaat toch binnen enkelen maanden weer Beginnen dus waarom nu niet?
OFF = kleiner worden
ON = groeien

Makkelijke keuze lijkt me.
Nou, ik wil nog wel kinderen. Dus wil niet dat ik de kans op kids vergooi doordat ik zo nodig on wil
 
Back
Naar boven