AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RAD icm LGD is heeft mij tot nu toe het meest gebracht! echte aanrader! Osta is idd meer voor behoud tijdens cutten, of als je net begint met fitness dan zal je er wellicht iets aan hebben. Om alles in een stroomversnelling te zetten, maar echt veel massa pakken gaat zoiezo niet gebeuren met osta only.
 
dus een sarms only is geen aanrader voor bijv 6 weken?
Heb eigenlijk weinig zin in PCT
 
Hoe effectiever een sarm hoe meer onderdrukking van eigen test productie. Hetzelfde geld voor AAS, ook lichte varianten als anavar is op hoge dosis dermate onderdrukkend dat het een complete shutdown geeft
 
om droog te worden:
20 mg osta voor 6 weken of 10mg ostarine en 10mg cardinine voor 6 weken en daarna een pct? of een andere combinatie?
 
om droog te worden:
20 mg osta voor 6 weken of 10mg ostarine en 10mg cardinine voor 6 weken en daarna een pct? of een andere combinatie?
Droog worden doe je door minder cal. te eten. en voor optimaal behoud kan je osta wel toevoegen. Ook zonder pct, maar dan niet meer dan 20mg e.d. 6 tot max 8 weken
 
Op dbb doet iedereen alsof het geen zin heeft om minder dan een test tren kuur in je reet te jagen. Dat is natuurlijk gelul. Er is voldoende te halen met oral only, pro hormonen en sarms. Als je je voeding en training op orde hebt gaan deze kleine duwtjes in de rug je significante resultaten geven.
 
Op dbb doet iedereen alsof het geen zin heeft om minder dan een test tren kuur in je reet te jagen. Dat is natuurlijk gelul. Er is voldoende te halen met oral only, pro hormonen en sarms. Als je je voeding en training op orde hebt gaan deze kleine duwtjes in de rug je significante resultaten geven.

Ik zoek eigenlijk gewoon een kuur van 6 tot 8 weken waarbij ik in vet% minimaal aankomen en iets spiermassa win zonder sides en pct. Ik hoef geen 6kg spier te winnen (2kg zou top zijn). Wil voor de 1e keer echt voorzichtig zijn en meer soort zien als expiriment..
 
Ten alle tijden is een PCT raadzaam. Baat het niet dan schaad het niet. Maar osta op 20mg e.d. kan je prima proberen zonder pct, je kan ook eerst 1 pot 60 caps halen met 10 mg per cap, en als het bevalt een 2e potje halen. Misschien valt het je wel dermate tegen dat je het bij 4 weken houd.
 
Ten alle tijden is een PCT raadzaam. Baat het niet dan schaad het niet. Maar osta op 20mg e.d. kan je prima proberen zonder pct, je kan ook eerst 1 pot 60 caps halen met 10 mg per cap, en als het bevalt een 2e potje halen. Misschien valt het je wel dermate tegen dat je het bij 4 weken houd.

Denk dat ik daarmee begin, 2 caps van 10mg e.d (totaal 20mg e.d), en dan kijken wat het doet. Raad je aan om op onderhoud te eten of 300/500 kcal sur?
 
als je massa wil bouwen wel ja. begin eerst met 300cal. extra je kan altijd verhogen.
 
Denk dat ik daarmee begin, 2 caps van 10mg e.d (totaal 20mg e.d), en dan kijken wat het doet. Raad je aan om op onderhoud te eten of 300/500 kcal sur?

Ben wel benieuwd zit er ook al een tijd aan te denken om te doen. Welke wil je pakken dan?
 
Op dbb doet iedereen alsof het geen zin heeft om minder dan een test tren kuur in je reet te jagen. Dat is natuurlijk gelul. Er is voldoende te halen met oral only, pro hormonen en sarms. Als je je voeding en training op orde hebt gaan deze kleine duwtjes in de rug je significante resultaten geven.
Ja er is voldoende te behalen met oral only. Het is alleen wel zo dat injects veel efficiënter zijn. Meer gains in minder tijd en voor minder geld. Je kunt makkelijker hoger doseren zonder je lever te verneuken en het is gemakkelijk om maar 1 keer per week even een prikje lange esters te zetten.
 
Ja er is voldoende te behalen met oral only. Het is alleen wel zo dat injects veel efficiënter zijn. Meer gains in minder tijd en voor minder geld. Je kunt makkelijker hoger doseren zonder je lever te verneuken en het is gemakkelijk om maar 1 keer per week even een prikje lange esters te zetten.

Koning Eenoog

Punt is ook, zoveel goede orals bestaan er niet en ze zijn dan eerder complimenteer aan injecteerbare test. Dianabol only maakt je een vochtige opgeblazen pad, maar zou een leuke kickstarter kunnen zijn of om eens flink sterk te worden. Winstrol only is amper gains, een harde look, maar zere en droge gewrichten. Enkel anavar only lijkt me de moeite waard, echter levert dat hooguit 2-3kg gains op, maar wel een flinke shut down van je eigen nuts. En ook de levertoxiciteit is echt niet mild. Dit maakt dat oral only kuurtjes bij voorkeur maar 6 weken worden gebruikt, en in zo'n korte tijd bereik je niet zoveel.

En neem dan in acht dat mensen oral only willen doen omdat ze naaldenvrees hebben. En dan vind ik het geheel terecht dat deze pussy's erop worden gewezen dan ze maar gewoon die naald moeten gaan gebruiken in plaats van dat halfslappe gedoe.

SARMs daarentegen zijn een echte game changer, punt uit. Lange termijn gevolgen kun je nog over zaniken, maar ze werken heel goed en de bijwerkingen (korte termijn) zijn nihil.
 
Punt is dat lang niet iedereen zit te wachten op 10kg+ massa kuren. Winny only amper gains is beetje flauwekul, ik durf wel zeker te stellen dat als ik nu een winny only cycle draai ik er weer rete hard bij sta. Voor mij is de gedachten van een test kuur dat ik daarmee te extreem op ga blazen, dat is een look waar ik helemaal niet meer naar op zoek ben.

Dus natuurlijk een test kuur is efficiënter maar dat is ook een beetje in de veronderstelling dat je bepaalde mad gains wilt maken.

Meeste mensen spenderen veel tijd in de gym en geven veel geld uit aan supplementen. Er vanuit gaan dat je je voeding en training op orde hebt ga je echt wel gewoon prima gains maken met winny only of sarms. Als je echt per see voor de anabolen look wilt gaan kan je misschien beter drastischere maatregelen nemen. Maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die met minder ook genoegen nemen, en voor wie geld ook niet zozeer een probleem is. Test is meer bang for buck maar als je voldoende buck hebt is dat niet een argument wat de doorslag moet geven.

Natuurlijk kan je het hebben over naaldenvrees en half slap gedoe. Maar ik bespeur ook wel eens mensen die 'effort' vrees hebben en een gebrek aan inzet qua voeding en sport compenseren door hardere middelen. Laat even duidelijk zijn dat ik hier niet iedereen die injects draait weg wil zetten als lui. Maar ik heb in mijn leven toch wel wat mensen gezien waarvan ik weet dat ze geen resultaten boeken op winny only omdat ze simpelweg als een wijf trainen.
 
Back
Naar boven