AndroidHealthClinic

Bosco's Ongeval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avies van de Orthopeed...belasting beperken eveneens mobiliteit niet overdrijven..ik kan dus beter fietsen dan lopen om het slijtageproces in te dammen. mn enkel wordt wel zwakker...maar zolang je de pijn kan beheersen dan ook geen operatie
Afgesproken om een nieuwe afspraak te maken wanneer de pijn ondraaglijk wordt en dan is het de enkel vastzetten
Injecties met hyaluronzuur hebben geen baat omdat er teveel kraakbeen weg is..mn enkel is daar te slecht voor.
Damn, het is toch ernstiger dan ik dacht. Vastzetten is een laatste redmiddel toch?
 
Damn, het is toch ernstiger dan ik dacht. Vastzetten is een laatste redmiddel toch?

jazeker Rook meer kan hij niet voor me doen..hij gaf me wel de garantie dat ik dmv mn schoenen niet in n scootmobiel terecht kom
 
jazeker Rook meer kan hij niet voor me doen..hij gaf me wel de garantie dat ik dmv mn schoenen niet in n scootmobiel terecht kom
Da’s dan in ieder geval iets, snap alleen niet dat ze een garantie kunnen geven.
 
Da’s dan in ieder geval iets, snap alleen niet dat ze een garantie kunnen geven.
Ik denk dat als de enkel vast wordt gezet en ook de schoenen steun geven dat ik kan blijven lopen
 
Das echt klote nieuws

Ik had gehoopt voor je op beter nieuws....
Crosstrainer kan nog wel?

Hang in there! Je weet soms nooit hoe T kan veranderen als je zelf doorzet. :kiss:
 
Ik denk dat als de enkel vast wordt gezet en ook de schoenen steun geven dat ik kan blijven lopen
Met een vastgezette enkel kun je inderdaad wel lopen. Ziet er wel een beetje houterig uit weet ik uit ervaring.
 
Met een vastgezette enkel kun je inderdaad wel lopen. Ziet er wel een beetje houterig uit weet ik uit ervaring.
ja das zeker zo weimig tot bijna geen bewegingsruimte
 
Das echt klote nieuws

Ik had gehoopt voor je op beter nieuws....
Crosstrainer kan nog wel?

Hang in there! Je weet soms nooit hoe T kan veranderen als je zelf doorzet. :kiss:

Het wordt nooit meer beter maar alleen slechter Marina
 
ja das zeker zo weimig tot bijna geen bewegingsruimte
Dat is idd niet leuk Bos. Je loopt dan een beetje als de terminator. Dat ziet er toch best intimiderend uit hoor :)
 
Dat is idd niet leuk Bos. Je loopt dan een beetje als de terminator. Dat ziet er toch best intimiderend uit hoor :)
Valt wel mee hoor Neet overdrijven is ook een kunst lol ..kan gewoon lopen zover is het nog lang niet hoor...wellicht in de toekomst een kruk erbij nemen wanner die wordt vastgezet maar ook dat is afkijken...wellicht zal de zool van mn schoen dan ook meer afgerond worden wat het lopen aanzienlijk verbeterd ..ik kan dan ook gewoon lopen met een vastgezette enkel alleen de voet heeft meer bewegingsbeperking...snap je het een beetje?
 
Morgenmiddag een telefonisch consult met de KNO arts vanwege mijn apneu
Ze heeft de data (SI kaartje) gekregen van de leverancier van het apparaat
Afspraak van 27-11 is nog ver weg en misschien een aanpassing van
de instelling op mn apparaat uitkomst bied....kunnen we in november gelijk bespreken
 
Zojuist met de KNO arts gesproken...Ze heeft de data bestudeerd van het apparaat...Daaruit blijkt dat ik goed inslaap maar te vroeg wakker wordt. En dat is wat ze wil gaan onderzoeken..waarom zo vroeg wakker worden...dat ligt niet aan het apparaat..Ook gaf ze aan om eerder te gaan slapen dan 24.00 uur ...elke week dus 15min eerder in mn mandje kruipen..Ze wil nu een nieuw uitgebreider onderzoek starten van mijn eigen slaappatroon dus zonder apparaat..Eerst in 4 wkn dus naar mn eigen slaapatroon toe werken..daarna volgt het onderzoek..een registratie kastje met meerdere censoren dan het standaard onderzoek...grote vraag is of het vanuit de hersenen of mn lichaam komt waarom ik zo vroeg wakker wordt...het wordt een moeilijke tijd voor me..maar moet wel ff doorbijten nu
 
Lijkt me echt rot als je slecht slaapt. Gelukkig ken ik het niet.
Gaan er allerlei gedachtes door je hoofd in bed, of is dat het punt niet eens?
 
ja wel ff doorbijten nu en alles maar even ondergaan, hopelijk komt er wat uit en is het een stap in de goede richting.
slecht slapen is echt slopend, zowel lichamelijk als mentaal.
je was toch ook al eens in een slaapcentrum geweest? of niet
 
Lijkt me echt rot als je slecht slaapt. Gelukkig ken ik het niet.
Gaan er allerlei gedachtes door je hoofd in bed, of is dat het punt niet eens?

ik val als een blok in slaap ...maar midden in de nacht wakker
vannacht dus zonder apparaat geslapen....niet dus!!
Nee ik lig niet te piekeren....wel steeds naar de klok kijken ..om 0800 gaat de wekker...dus lig n uurtje of 4 te wachten

ja wel ff doorbijten nu en alles maar even ondergaan, hopelijk komt er wat uit en is het een stap in de goede richting.
slecht slapen is echt slopend, zowel lichamelijk als mentaal.
je was toch ook al eens in een slaapcentrum geweest? of niet

Wel gewoon thuis een test gedaan...volgende maand dus een uitgebreide test
Maar verwacht er niet veel van...ik hoor ook van anderen misschien TRT kan helpen
eerst het onderzoek maar afwachten
 
Wel gewoon thuis een test gedaan...volgende maand dus een uitgebreide test
Maar verwacht er niet veel van...ik hoor ook van anderen misschien TRT kan helpen
eerst het onderzoek maar afwachten

I´ve been there, done that.
Slaapcentrum heeft by the way (in mijn geval dan toch) wel de juiste diagnose gesteld, dit ook medicamenteus kunnen verhelpen.

Weliswaar slaap ik nog steeds ruk, ook nog eens met slaapmedicatie...............

Is een drama.

Sterkte man :thumb:
 
I´ve been there, done that.
Slaapcentrum heeft by the way (in mijn geval dan toch) wel de juiste diagnose gesteld, dit ook medicamenteus kunnen verhelpen.

Weliswaar slaap ik nog steeds ruk, ook nog eens met slaapmedicatie...............

Is een drama.

Sterkte man :thumb:
thnxs Marr
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Fuck man, zie deze foto's nu voor het eerst... Word ik wel effe stil van.
ja was heftig idd....gelukkig ben ik er nog.....Petrus heeft me terug gestuurd ....6 mei is mn wedergeboorte dus...gewoon elk jaar proosten op het leven :klink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven