Fitness Seller

3e kuur. suggesties? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hercules90

Novice
Lid geworden
8 jul 2015
Berichten
11
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
test-e + winny kuur ?

Ik train nu ongeveer 7 jaar en heb 2 kuurtjes achter de rug.

1e kuur: winny only kan me vaag herinneren hoeveel en hoelang.
2e kuur: 10 weken test-e 500mg + 4 weken winny 40mg en met 2 weken nolva

Nu wil met mij 3e kuur beginnen en aangezien de test-e en winny me goed bevalde zit ik denken aan dezelde kuur. als Iemand andere suggestie heeft voor een kuur waarbij ik wat massa kan pakken en tegelijkertijd probeert meer shredded te worden.

KUURSCHEMA
Week 1 t/m 10 : Test-e 500mg
Week 1 t/m 8: Winstrol 40mg
Week 12 t/m 16: Nolva 20mg


Ook heb ik nog 2 vragen 1e vraag na mij laatste bulk heb ik gemerkt dat ik puffy nipples kreeg rond de 91kg nu nadat ik 7kg ben afgevallen is dit iets weggetrokken maar nog een klein beetje te zien. is het verstandig om iets van aromasin mee te laten lopen tijdens mijn kuur?


Iemand ervaring met T4-50 om wat extra shredds te pakke tijdens het kuren ? Hoorde van een maatje dat hij tijdens het kuren wat massa was gegained en tegelijker tijd meer shredded was geworden ook al was dit minimaal


stats :
leeftijd : 26
gewicht : 84 kg
lengte : 1m79
doel : meer shredded worden en klein beetje massa gainen.
vet% : 13%
trainingsessies: 5x per week.
 
Als het je goed beviel zou ik het mooi zo houden. Je kunt later nog altijd meerdere compounds toevoegen als je stagneert.

Persoonlijk zou ik winstrol op 4 weken 50mg zetten.

Gyno gewoon in de gaten houden idd, kun je altijd iets mee laten lopen als je merkt dat het erger wordt.

T3 of T4 lekker laten staan, je gaat geen wedstrijdprep doen dus onzin om dit in je systeem te gooien. Gewoon extra cardio.
 
Ik zou de winstrol er ook uitgooien, vernield je HDL in een paar dagen gebruik, voor wat tijdelijke look en hardheid.

500-750 test per week voor een week of 10-12 en je gaat goeie massa pakken mits je in een surplus gaat zitten.

Als je per se wat droger wilt ogen zou ik wovano zijn voorstel volgen
 
Ik zou de winstrol er ook uitgooien, vernield je HDL in een paar dagen gebruik, voor wat tijdelijke look en hardheid.

500-750 test per week voor een week of 10-12 en je gaat goeie massa pakken mits je in een surplus gaat zitten.

Als je per se wat droger wilt ogen zou ik wovano zijn voorstel volgen
Vind het altijd een overkill om meteen aan de tren te gaan, ik zou dat pas gebruiken als je alle 'mildere' middelen al hebt gehad. Is meteen zo heftig als je enkel test/winstrol hebt gepakt :p

Maar zoals je zegt, als je die look wilt en droger wilt ogen idd tren.
 
Er gaat niks boven tren wat mij betreft; de looks en het mentale aspect :D
Hahaha ik hoor het vaker. Maat van mij mist de tren als hij off cycle is:o

Mijn volgende kuur zou test/mast worden (voordat ik ziek werd ) en daarna stond er ook tren op de planning maar begin nu wel steeeds meer te twijfelen of ik gewoon meteen test/tren ga pakken als ik hersteld ben.

Wat doet het mentale aspect dan precies voor jou?

Hercules90 weet je dit ook meteen:D
 
Je moet je er bewust van zijn dat trenbolone invloed heeft op je gemoedstoestand. Als je je hierdoor laat leiden gaat het mis. Je voelt je namelijk enorm zelfverzekerd en je lontje is wat korter. Als je dit vooraf al weet kun je daar in je gedrag wel rekening mee houden. Ik hoor wel eens verhalen van kerels die hun vriendin ofzo in elkaar gebeukt hebben door de tren maar dan spoor je imo van jezelf al niet. Als je van jezelf al een beetje onstabiel bent zou ik er ver weg van blijven. Ik ben vrij rustig als persoon en ben me er goed bewust van welke gevoelens door de tren veroorzaakt kunnen worden.
Oke duidelijk bro thanks.

Ja dat klopt ook, hoor dat in mn gym wel eens van ja ik heb mn vriendin geslagen vanwege de tren. Maar het zijn dan ook wel echt bepaalde types die dat zeggen:o
 
Heb je wel eens aan boldone gedacht?
Persoonlijk vind ik 't 10x beter dan tren

Geen gyno of puffy nips
Goede droge gainz die je ook langer vast hou. / tren gainz tsja pukkels, goede gainz maar gaan ook et zo snel weg.. Boldone mooi vol en ronde schouders
Goede nachtrust geen rare dromen of zweet aanvallen.
 
Heb je wel eens aan boldone gedacht?
Persoonlijk vind ik 't 10x beter dan tren

Geen gyno of puffy nips
Goede droge gainz die je ook langer vast hou. / tren gainz tsja pukkels, goede gainz maar gaan ook et zo snel weg.. Boldone mooi vol en ronde schouders
Goede nachtrust geen rare dromen of zweet aanvallen.

Wat is boldone?
 
thx voor alle info twijfel nog steeds over mij keuze.




Heb je wel eens aan boldone gedacht?
Persoonlijk vind ik 't 10x beter dan tren

Geen gyno of puffy nips
Goede droge gainz die je ook langer vast hou. / tren gainz tsja pukkels, goede gainz maar gaan ook et zo snel weg.. Boldone mooi vol en ronde schouders
Goede nachtrust geen rare dromen of zweet aanvallen.

zal eens wat research doen over boldenone.
 
Vooral tren aanraden aan iemand die al gyno heeft en op 13% staat.

Klasse tips! Pure klasse.
 
Je moet je er bewust van zijn dat trenbolone invloed heeft op je gemoedstoestand. Als je je hierdoor laat leiden gaat het mis. Je voelt je namelijk enorm zelfverzekerd en je lontje is wat korter. Als je dit vooraf al weet kun je daar in je gedrag wel rekening mee houden. Ik hoor wel eens verhalen van kerels die hun vriendin ofzo in elkaar gebeukt hebben door de tren maar dan spoor je imo van jezelf al niet. Als je van jezelf al een beetje onstabiel bent zou ik er ver weg van blijven. Ik ben vrij rustig als persoon en ben me er goed bewust van welke gevoelens door de tren veroorzaakt kunnen worden.

dat is niet de schuld door tren hoor maar het lompe persoon die tren gebruikt, als jij al agressief van nature bent en een kort lontje zult tren dit versterken, zelfde als alle karakter eigenschappen die je hebt zullen versterkt worden dus niet alleen agressie, testosteron doet dit ook, dianabol en zoals de meeste aas
 
-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven