MuscleMeat

Serieuze vraag, insomnia en bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Ik heb geen verstand van kuren, maar AAS heeft toch een behoorlijke invloed op je slaap? Als het daardoor wordt veroorzaakt is het misschien verstandig om die grootse plannen even in de ijskast te zetten, want slapeloosheid heeft wel wat meer negatieve effecten die een stuk heftiger zijn dan wat gemiste gains.
 
Waar kuur je op, producten en dosissen? En hoe lang ben je hier al mee bezig? Zijn je slaapproblemen gestart sinds je kuur bijvoorbeeld? Wat ervaar je als je probeert te slapen? Probeer wat meer op te noemen dan alleen ik kan niet slapen wat nu.

Ik had bijvoorbeeld standaard toen ik nog met Tren kuurde dat ik, op Ace, na een dag of 4 a 5 als het begon in te kicken, 2 a 3 dagen niet sliep tot soms een week niet of nauwelijks. Daarna was er niks meer aan de hand en sliep ik als een baby de rest van de kuur. Kreeg dan ook een soort angstige gevoelens als ik ging liggen, alsof ik geen lucht meer kreeg waardoor ik ook niet meer wilde slapen :')
 
Ik zit nu zowat 7 weken in de kuur (week 6 nu). Is mijn eerste kuur gekickt met dbol op 40mg voor 3 weken en test op 500mg om de 6 dagen. De slaapeloosheid is ontstaan op 7 oktober. Ik heb na een week eens advies gezocht en heb pillen mee gekregen, toen ik er daar een van nam sliep ik zon 4 uur ipv niks, dag erna zonder pil geprobeerd en met veel losse stukjes slaap bij elkaar ook wel 4 uur gepakt, dag erna (eergisteren) 5 uur non stop geslapen, ik dacht dus dat het wel de goede kant op ging. Echter vannacht mezelf niet in slaap gekregen, toen om 2 uur er uit en zon pil gepakt, en ondanks dat nog niet geslapen..

Ik ervaar als ik ga slapen nu steeds een milde stress/angst omdat ik bang ben niet te gaan kunnen slapen. Dit werkt het alleen tegen natuurlijk maar de vraag is ook hoe krijg je dat zomaar eens even weg.
 
Je denkt veel te veel na.
Ik dit ook.