AndroidHealthClinic

Peiling Studenten Onderzoek Kwark Superfood Mix (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
18 okt 2018
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Update: Bedankt voor al jullie reacties. We gaan de informatie verwerken en nog even goed brainstormen over de te nemen vervolgstappen.

Beste forumleden,

Mijn naam is Flip, ik ben 24 jaar oud en lees dit forum zonder account al sinds zo ongeveer 2012. In 2012 begon ik het krachtsporten ook wat serieuzer aan te pakken met de nodige "gains". Mede dankzij dit forum heb ik veel kennis over voeding, supplementen en trainingsschema's opgestoken. Ik wil elk forumlid hiervoor bedanken.

Samen met Mark, Bauke en Pim ben ik in het laatste jaar van de studie Technische Bedrijfskunde beland. Voor het project Jong Ondernemen dienen we een daadwerkelijk product te bedenken en (mogelijk) te verkopen.

Een persoonlijk grote irritatie is de eentonige smaak van magere kwark, dag in dag uit. Ik en mijn mede projectleden zouden dit graag willen veranderen door gebruik te maken van heilzame en smaakmakende superfoods. Superfoods welke o.a. verhoging van de testo-spiegel claimen en vol met antioxidanten zitten.

Zouden jullie alsjeblieft de moeite kunnen nemen om de acht vragen voor ons onderzoek te beantwoorden? Doorgaans worden deze vragen binnen een minuut volledig doorlopen. Als dankbetoon willen we, indien het product daadwerkelijk op de markt gebracht wordt, onder de forumleden drie sample verpakkingen loten.

De vragen zijn te vinden via: NIET MEER BESCHIKBAAR.
Flip
 
Laatst bewerkt:
Done. Wilt u op de hoogte gehouden worden? Hoe dan?
 
Dankje voor je feedback Fatbasterd. Aangepast naar: "Zou u geheel vrijblijvend op de hoogte willen worden gehouden van de voortgang van de ontwikkelingen omtrent ons product? Vult u hier dan uw emailadres in. (bij nee, druk aub op enter)"
 
ingevuld. succes met je laatste jaar studie.
 
Ik heb het ingevuld, maar vraag me af of dit een financieel aantrekkelijke toevoeging aan het al gigantische aanbod van sportvoeding zou kunnen zijn. Zoals hierboven al geroepen...Ik flikker ook soms gewoon simpel Slimpie door mijn kwark en klaar. Smaak genoeg. Ik maak zelf mijn granola, van havermout, noten, koekkruiden, kaneel en honing (soms pure cacaopoeder). Super simpel en goedkope manier van iets verzinnen om door je kwark te gooien. De markt is al behoorlijk verzadigd wat supplementen etc. betreft.

Wens je desalniettemin succes in je laatste jaar en hoop wel dat je een baanbrekende ontdekking op het gebied van kwark/yoghurt doet :thumb:
 
ingevuld.
ik zelf gebruik altijd flavdrops van myprotein en dit bevalt me meer dan goed en hierdoor is je kwark/yoghurt nooit saai
 
Super bedankt voor deze snelle feedback! Het valt ons op dat de alternatieven wel alle gevuld en/of gesuikerd worden met onnatuurlijke producten zonder enige (positieve) gewenste voedingswaarde. Het idee is echt om een no-nonsense natuurlijk product te maken met gewenste voedingswaardes voor de gewichtheffers onder ons.
 
Super bedankt voor deze snelle feedback! Het valt ons op dat de alternatieven wel alle gevuld en/of gesuikerd worden met onnatuurlijke producten zonder enige (positieve) gewenste voedingswaarde. Het idee is echt om een no-nonsense natuurlijk product te maken met gewenste voedingswaardes voor de gewichtheffers onder ons.

Wat is er mis met fruit door de blender?
 
Want van aspartaam ga je dood he?
Er zijn via PubMed uiteenlopende onderzoeken te vinden over de effecten van Aspartaam. Zowel positieve als negatieve. Door de wisselende conclusies kan ik (wij) niet volledig achter deze grondstof staan.

Wat is er mis met fruit door de blender?
Daar is helemaal niks mis mee. Het is alleen relatief prijzig en een beste schoonmaak klus elke keer.

Suiker, kan echt niet
Hoe kom je hierbij?
 
Ik wil deze survey tot aan het einde van volgende week online laten staan. Indien gewenst, kan ik de resultaten hier posten. Ik wil jullie graag nogmaals bedanken voor jullie input.
 
Er zijn via PubMed uiteenlopende onderzoeken te vinden over de effecten van Aspartaam. Zowel positieve als negatieve. Door de wisselende conclusies kan ik (wij) niet volledig achter deze grondstof staan.
Er zijn geen wisselende conclusies over aspartaam. Er zijn alleen verkeerde interpretaties door leken en wat bangmakerij. Ik zou geen enkel ander voedingsmiddel kunnen bedenken wat zo'n uitstekend veiligheidsprofiel heeft in de literatuur als aspartaam. Als je daar niet achter kunt staan, dan ben ik benieuwd waar je wel achter kunt staan.
 
Back
Naar boven