MuscleMeat

Nederlandse podcasts

Bezoekers in dit topic

fikky

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 sep 2012
Berichten
847
Waardering
228
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
joo guys,

Omdat ik veel reis voor mijn werk en niet altijd zin heb in muziem onderweg ben ik opzoek naar goede nederlandstalige podcasts via soundcloud of iets dergelijks. Via youtube kijk ik regelmatig maar dat kost me onderweg te veel MB’s.

Dus als jullie hier linkjes zouden willen droppen ben ik jullie heel dankbaar:cool:
 
Qua podcasts bedoel ik over voeding, training, de levensstijl en tips & tricks omtrent bodybuilding
 
Hoezo per se Nederlandstalig? Jwdoetookmee heeft in elk geval wel leuke vlogjes
 
Kom eens mijn vlogs chekken? Niet altijd even informatief, maar soms leuk mss om naar te kijken, geen idee eigenlijk
 
joo guys,

Omdat ik veel reis voor mijn werk en niet altijd zin heb in muziem onderweg ben ik opzoek naar goede nederlandstalige podcasts via soundcloud of iets dergelijks. Via youtube kijk ik regelmatig maar dat kost me onderweg te veel MB’s.

Dus als jullie hier linkjes zouden willen droppen ben ik jullie heel dankbaar:cool:


Download je gewoon: tubemate, dat is exact het zelfde als Youtube alleen zit er een download button op met mps, av, video en andere files waarin je het gedownloade bestand kan converte. Alles doet hij zelf je hoeft alleen te downloaden en het bestand wat je wil aan te klikken. Zo heb ik meer dan 2000 tracks op me sd kaart staan door deze programma van nederlandsezooi tot protughese music. Kijk maar this echt een fijn programma voor muziek te downloaden. Zo kun je de muziek van andere media websites ook downloaden in combinatie met de betaalde versie van Poweramp, fading, cut silence, versterkers, gain is dit de perfecte music ding love it
Heb je enkele fotos erbij gedaan

Screenshot_2019-02-03-17-42-57.png


Screenshot_2019-02-03-17-42-45.png


Screenshot_2019-02-03-17-42-20.png
 
Back
Naar boven