MuscleMeat

Eens in de week alcohol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eens. Over dat gesproken... als ik aardig wat biertjes naar binnen werk en t vervolgens 4 uur duurt voordat ik de auto in stap, is dat nog wel verantwoordelijk toch? Vraag het alvast voor zaterdag :D. Ben in die tussentijd van 4 uur wel van plan om ook goed wat water naar binnen te werken.

60-90 minuten per glas.
 
60-90 minuten per glas.

Telt dat gewoon op dan? Want denk dat er wel wat meer dan 4 in gaan zaterdag. Al zit er natuurlijk tussen het eerste en laatste glas ook tijd tussen he..
 
Ja dat telt gewoon op. En dat kan je niet versnellen, ook niet met water en koffie. Als je meer dan 3 biertjes wil drinken zou ik ander vervoer regelen.

https://www.alcoholinfo.nl/publiek/werking/afbraak-van-alcohol

Hmm ja.. enige probleem is... wie wilt mij en mijn vriend om 2:30 ophalen.. maar goed, oplossing is eigenlijk heel simpel: niet drinken, maar dat wordt toch lastig haha. Maar wat ik bedoel: het eerste biertje gaat er om 15:30 in en het laaste zo rond 22 uur denk ik, dus die eerste biertjes zijn tegen die tijd al 'onschadelijk' en hebben tegen 2:30 snachts niet meer heel veel invloed denk ik dan.
 
Hmm ja.. enige probleem is... wie wilt mij en mijn vriend om 2:30 ophalen.. maar goed, oplossing is eigenlijk heel simpel: niet drinken, maar dat wordt toch lastig haha. Maar wat ik bedoel: het eerste biertje gaat er om 15:30 in en het laaste zo rond 22 uur denk ik, dus die eerste biertjes zijn tegen die tijd al 'onschadelijk' en hebben tegen 2:30 snachts niet meer heel veel invloed denk ik dan.
Er bestaan van die voertuigen die je daarbij kunnen helpen. In sommige landen zijn ze geel, in anderen weer zwart, in NL hebben ze in ieder geval een blauw kenteken en vaak een verlicht teken op het dak. Daarnaast bestaan er veel langere voertuigen, waar een heleboel mensen tegelijk in kunnen.
 
Er bestaan van die voertuigen die je daarbij kunnen helpen. In sommige landen zijn ze geel, in anderen weer zwart, in NL hebben ze in ieder geval een blauw kenteken en vaak een verlicht teken op het dak. Daarnaast bestaan er veel langere voertuigen, waar een heleboel mensen tegelijk in kunnen.

Haha, een taxi voor n rit van 50 km kost hier in Nederland een vermogen. Ben ik serieus 200 euro kwijt ofzo. Bussen en treinen rijden niet meer om 2:30 helaas.
 
Na 5 biertjes mag je niet meer rijden, inderdaad lekker egoïstisch
 
Dat moeten we ook niet hebben :p Het blijft maximaal bij 5 biertjes, moet ook nog terugrijden namelijk. Wel buitenaf natuurlijk.. Over de grote weg zou een beetje gevaarlijk zijn :rolleyes:

Dat dit nog steeds gebeurt..

Haha, een taxi voor n rit van 50 km kost hier in Nederland een vermogen. Ben ik serieus 200 euro kwijt ofzo. Bussen en treinen rijden niet meer om 2:30 helaas.

Tjah je moet er iets voor over hebben...

Weet je wat ook vervelend is?? als politie aan je deur komt vertellen dat een geliefde overleden is... oorzaak aangereden door een drankrijder..
 
Haha, een taxi voor n rit van 50 km kost hier in Nederland een vermogen. Ben ik serieus 200 euro kwijt ofzo. Bussen en treinen rijden niet meer om 2:30 helaas.
Ga dan een bed and breakfast zoeken, ben je wellicht minder kwijt en heb je gelijk een overnachting te pakken. Mocht er iets gebeuren terwijl je met drank rijdt, dan is die €200 natuurlijk een schijntje. Moest een keer vanuit Oss naar Bergen, was uit mijn hoofd €350. Van Maastricht naar Amsterdam was duurder. Anyway, part of the deal.
 
Of je blijft gewoon van alcohol af, is niet zo moeilijk toch :o
Heb al 5 jaar geen druppel alcohol meer gedronken. Je hoeft natuurlijk geen geheelonthouder te worden, maar als je situatie het niet toelaat (dus geen vervoer terug of onder invloed achter het stuur) gewoon niet drinken, klaar!
 
Tjah je moet er iets voor over hebben...

Weet je wat ook vervelend is?? als politie aan je deur komt vertellen dat een geliefde overleden is... oorzaak aangereden door een drankrijder..[/QUOTE]

Ben ik het ook helemaal mee eens, begrijp me niet verkeerd. Nog nooit met alcohol gereden. Soms, zoals zaterdag, kan het wel eens handig zijn, maar inderdaad onverantwoord. Ga gewoon wat minder drinken.
 
Wakker liggen van wat gains te missen,maar niet wakker liggen van de mogelijke gevolgen door te rijden onder invloed.

Prioriteiten stellen noemen ze dit.
 
Prioriteiten stellen noemen ze dit.
Ik geloof dat TS en later AJ dat heus wel beseffen maar het zich meer afvroegen. Mijn tante is, als gevolg van een mafketel die zijn prioriteiten niet op orde had, doodgereden. Van achteren en toen schoof ze zo in de achterkant van een vrachtwagen. Zelf had hij een schrammetje, en levenslang het besef iemand doodgereden te hebben als gevolg van alcohol.
Uitgaan tot 6u, dan heb je weer een trein.
:thumbup:
 
Ik geloof dat TS en later AJ dat heus wel beseffen maar het zich meer afvroegen.
Mijn tante is, als gevolg van een mafketel die zijn prioriteiten niet op orde had, doodgereden. Van achteren en toen schoof ze zo in de achterkant van een vrachtwagen.

Ts beseft het maar doet het toch gewoon.

Dat moeten we ook niet hebben :p Het blijft maximaal bij 5 biertjes, moet ook nog terugrijden namelijk. Wel buitenaf natuurlijk.. Over de grote weg zou een beetje gevaarlijk zijn :rolleyes:
 
Met alcohol op rondrijden. Ik las eerst rondetijden, kan me nog herinneren dat bij het klaverbladracen bij Rijswijk ZH de voertuigbeheersing altijd veel beter was met 2-3 Westmalle tripel achter de kiezen.
 
Met alcohol op rondrijden. Ik las eerst rondetijden, kan me nog herinneren dat bij het klaverbladracen bij Rijswijk ZH de voertuigbeheersing altijd veel beter was met 2-3 Westmalle tripel achter de kiezen.

Zever,gezever....
 
Met alcohol op rondrijden. Ik las eerst rondetijden, kan me nog herinneren dat bij het klaverbladracen bij Rijswijk ZH de voertuigbeheersing altijd veel beter was met 2-3 Westmalle tripel achter de kiezen.

Ook hierbij geldt.

753F87DF-5512-486C-91F0-B7DC4B84F8A5.jpeg
 
Lever eerst maar eens "bewijsmateriaal" dat jullie zelf ueberhaupt bestaan, denken valt daar i.i.g. niet onder.
 
Back
Naar boven