Fitness Seller

Serieuze vraag, insomnia en bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Blijf van de zolpidem af, was vergif voor mij, terwijl dat mn dokter zei dat het onmogelijk is.
Nam het zo'n tweemaal per maand voor drie maand, dan één keer per week, dan drie keer en op een half jaar kon ik er niet meer zonder. Werd er ook pokkedepressief van, en was al om 2u snachts weer wakker. Te weinig slaap zorgt automatisch voor depressie. Slaapmedicatie stoppen, afkicken en vast ritme aanhouden. Stevige wandeling voor het slapen doet veel, seks is nog beter.TV uit en boek lezen...

Serieus ja? Zopi's zijn voor mij juist heerlijk. Neem ze nu heel af en toe ook wel, als ik eens kan uitslapen na een lange week met minder slaap bijvoorbeeld. Lig er minimaal 8 uur van in diepe slaap, meestal zelfs makkelijk 9 uur. Grappig hoe dat verschilt van persoon tot persoon.
 
Je stresst/denkt veel te veel, daarom is dit nog geen insomnia. Je maakt gewoon jezelf gek nu.

Als je dit op test al hebt, vooral niet aan de tren of deca gaan
 
Nouja insomnia is dacht ik puur het feit dat je niet slaapt over een periode, afhankelijk van de oorzaak.

Zolpidemtart doet mij niet veel slechts heb ik het idee hoor, na een hopeloze nacht eergisteren dus gisteren weer een pilletje op, theetje er bij en melatonine ook weer eens. Heb toch sowiso 4 uur geslapen, dus das wel erg fijn. Daar kan ik mn dag op door komen in ieder geval! Vandaag dus pus training, ik kan op deze training altijd mooi zien aan de kracht wat een week met me doet, dus ben erg benieuwd of ik de boel haal vandaag.

Depressief lijk ik er niet van te worden trouwens, en denk niet dat de test de oorzaak van mn insomnia is, dan had ik dat nogmals al eerder moeten merken als ik er zoveel ellende als dit van zou krijgen daarnaast liep er eerste 3 weken zelfs op 40mg of nog dbol bij haha. Het is eerder wat mentaals omdat ik ook zit met anxiety die ik door een trauma heb opgelopen paar maanden terug, dit heb ik goed weten te battelen en was in week 4 van de kuur zelfs zowat helemaal weg! Alleen komt dat nu dus deels terug ivm die slaap. Maarja, vandaag dus weer een wat betere nacht in verhouding gehad, hopen dat ik de trend jan voortzetten :) probeer vanaf nu wat positiever te zijn!
 
Ben je voor je trauma onder behandeling?
 
Ben je voor je trauma onder behandeling?

Aangezien dat me alleen anxiety en dus even een depressie heeft nagelaten niet. Ik kan verder leven met wat er gebeurd is namelijk. En ook die dingen heb ik tot voor deze slaapeloosheid binnen 4 maanden al zowat weten te verstoten dus het ging heel goed eigenlijk was er zo goed als vanaf
 
Ja, ik heb ptss. Trauma heeft me 2 jaar later pas echt ellende gegeven.

Just for your information. Doe ermee wat je wilt
 
Hier kom je dan ook weer bovenop dus? Ik herken dit beetje met dingen ja, van die druk-maak periodes. Alleen stress ik me hier dus enorm om omdat ik de erge gevolgen weet mocht dit doorzetten. En dat helpt juist niet mee met slapen.. ellende dus :/

Probeer eens Mindfullness. zo leer je je niet steeds met je gedachtes maar altijd in mee te gaan.
Suc6
 
als je mijn mening wilt. Het zit tussen je oren dit is hetzelfde als mensen met libido problemen. Hun jongeheer werkt 1 keer niet en vervolgens gaan ze de volgende keer druk maken hopen dat die nu wel werkt. En creëren ze stress waardoor die het nooit meer gaat doen.

Dit is hetzelfde als jij met slapen je hebt 1 of 2 nachten niet kunne slapen en nu maak je je elke nacht weer druk of je wel kan slapen. Dit gaat alleen over als je je er niet meer druk over maakt.

Niet kunnen slapen op aas is vrij normaal en gaat vanzelf over. Zolang je het niet mentaal maakt
 
Ik kijk sowiso even aan hoe dit verloopt, mocht het nog meer dan 2 weken aanhouden dan denk ik dat ik al overstap op mijn cruise dose, omdat ik nu mn hoge test anders toch niet kan benutten. Dan wanneer ik stabiel ben weer met slaap gewoon weer blasten. Ik was van plan te cutten in de cruise, mss doe ik dit dan ook al wel mocht dat het worden, dan heb ik ook minder energie dat helpt ook meteen met slapen. Al heb ik dan wel minder test in mn lichaam die mn katabole niet-slapen toestand kan opvangen. Dus daar moet ik nog even over nadenken
waarom meteen al blasten/cruisen.. het is pas je eerste kuur.
 
waarom meteen al blasten/cruisen.. het is pas je eerste kuur.

Omdat ik ivm mijn plannen in de sport etc toch zal blijven kuren tot ver in de toekomst, en aangezien mijn eigen waardes al zo slecht zijn dat ik me er nauwelijks op vooruit geslepen krijg heb ik liever een b&c zegmaar! Is dus niet met het motto van snel willen opblazen oid
 
Omdat ik ivm mijn plannen in de sport etc toch zal blijven kuren tot ver in de toekomst, en aangezien mijn eigen waardes al zo slecht zijn dat ik me er nauwelijks op vooruit geslepen krijg heb ik liever een b&c zegmaar! Is dus niet met het motto van snel willen opblazen oid
Had je log voor de rest niet gelezen bedoelde meer dat het een serieuze beslissing is voor de rest van je leven
 
Had je log voor de rest niet gelezen bedoelde meer dat het een serieuze beslissing is voor de rest van je leven

Geen probleem! En dat klopt, al is on en off gaan steeds in mijn ogen ook niet bepaald gezond voor jaren aan een stuk, maar gezond is het sowiso niet haha!
 
Je denk er veel te veel en veel te serieus over na.

Nier slapen is klote, erg klote. Maar als je rustig in bed blijft liggen, je gedachten verzet en simpelweg 8 uur stil ligt zal je lichaam nog steeds rusten en ga jij nog steeds gains maken.

Dat is WORST CASE scenario.

Nu naar het goede scenario. Je slaapt niet en de enige reden is omdat je het jezelf aan praat. Een week wakker liggen is zo traumatiserend dat je nu waarschijnlijk paniek krijgt als je hoofd het kussen raakt. Dat komt omdat er in jouw hoofd zo veel vanaf hangt: slaap is cruciaal weet iedere bodybuilder. En nu net nou jij het zo hard nodig hebt lukt het niet. Morgen wil je fakking hard trainen maar hoe moet dat dan als je niet slaap? Etc. etc.

Laat. Het. Gaan.

Download de app ‘headspace’ of ‘breeth’ of wat voor meditatie app en ga savonds voor je gaat slapen lekker even 20 minuutjes mediteren. Lees rustig een boek. Maar vooral: geef je over aan het niet slapen. Stel je gewoon hier op in: je gaat 10 weken niet slapen. Gewoon helemaal niet. Alleen een beetje chillen in je nest. Zorg dat je lekker ligt, iets leuks hebt om over na te denken, en chill ze.

Als je dat niet wilt doen bestel je online een doosje zopiclone en slik je het even 2 weekjes zodat je weer normaal ritme hebt. Door dat slaap gebrek ga je irritationeel worden waardoor je angst om niet te slapen de overhand neemt. Even 2 weken overbruggen op zopiclone is een optie.

Ik ken je gevoel goed. Heel veel mensen kennen dat gevoel. En zodra je je er aan over geeft ga je slapen als een baby.
 
Waarom is deze sport zo belangrijk voor je en wat denk je binnen afzienbare tijd te kunnen bereiken?

Wat zijn je dagelijkse bezigheden naast het trainen? Ik heb ook jarenlang slaapproblemen gehad, maar nu ik twee kleine kinderen heb val ik als een blok in slaap op de spaarzame momenten die ik kan slapen.
 
Je denk er veel te veel en veel te serieus over na.

Nier slapen is klote, erg klote. Maar als je rustig in bed blijft liggen, je gedachten verzet en simpelweg 8 uur stil ligt zal je lichaam nog steeds rusten en ga jij nog steeds gains maken.

Dat is WORST CASE scenario.

Nu naar het goede scenario. Je slaapt niet en de enige reden is omdat je het jezelf aan praat. Een week wakker liggen is zo traumatiserend dat je nu waarschijnlijk paniek krijgt als je hoofd het kussen raakt. Dat komt omdat er in jouw hoofd zo veel vanaf hangt: slaap is cruciaal weet iedere bodybuilder. En nu net nou jij het zo hard nodig hebt lukt het niet. Morgen wil je fakking hard trainen maar hoe moet dat dan als je niet slaap? Etc. etc.

Laat. Het. Gaan.

Download de app ‘headspace’ of ‘breeth’ of wat voor meditatie app en ga savonds voor je gaat slapen lekker even 20 minuutjes mediteren. Lees rustig een boek. Maar vooral: geef je over aan het niet slapen. Stel je gewoon hier op in: je gaat 10 weken niet slapen. Gewoon helemaal niet. Alleen een beetje chillen in je nest. Zorg dat je lekker ligt, iets leuks hebt om over na te denken, en chill ze.

Als je dat niet wilt doen bestel je online een doosje zopiclone en slik je het even 2 weekjes zodat je weer normaal ritme hebt. Door dat slaap gebrek ga je irritationeel worden waardoor je angst om niet te slapen de overhand neemt. Even 2 weken overbruggen op zopiclone is een optie.

Ik ken je gevoel goed. Heel veel mensen kennen dat gevoel. En zodra je je er aan over geeft ga je slapen als een baby.


Je hebt helemaal gelijk, ik probeer mezelf nu ook mentaal gewoon even recht te trekken. Dat gaat niet in een dagje natuurlijk maar zal in de loop der tijd wel lukken. Helaas moet ik in de nacht vaak eruit om te pissen, en als ik dan eens in slaap was gevallen slaap ik mss wel gewoon door tot de ochtend maar na dat pissen kom ik sws niet meer in slaap, beetje kut dus maarja haha
 
Waarom is deze sport zo belangrijk voor je en wat denk je binnen afzienbare tijd te kunnen bereiken?

Wat zijn je dagelijkse bezigheden naast het trainen? Ik heb ook jarenlang slaapproblemen gehad, maar nu ik twee kleine kinderen heb val ik als een blok in slaap op de spaarzame momenten die ik kan slapen.

Ik werk als koerier maar zit ook veel thuis hoor, echter was dit nooit een probleem voor me in het verleden.

Ik wil shows gaan draaien in de toekomst, genetisch ben ik geen massa monster of aestethic freak maar heb wel enig potentie, daar ben ik wel eerlijk in. Daarnaast is dit gewoon echt mijn passie, ik laat het mijn sociale leven en andere hobbys ook niet in de weg zitten en wil niet sterven zonder te hebben gedaan wat ik altijd wou! Anders zal ik er elke dag naar verlangen mezelf kennende en mezelf voor mn kop slaal later als ik t niet gedaan heb! Het proces is al leuk zat namelijk
 
Als het proces al leuk zat is, waarom is het dan niet mogelijk om het (tijdelijk) zonder AAS te doen?
 
Als het proces al leuk zat is, waarom is het dan niet mogelijk om het (tijdelijk) zonder AAS te doen?

Omdat ik dit al jaren gedaan heb ;) en het tijd is voor vooruitgang weer toch sowiso ivm mijn doelen die ik behalen wil. Daarnaast heb ik mij er goed in verdiept en wilik het gedurende hele weg verstandig aanpakken. Niet lukraak zooi injecteren dus.
 
Je moet het maar willen hoor. Jezelf jaar in jaar uit elke week (meerdere keren) lek prikken.
 
Je moet het maar willen hoor. Jezelf jaar in jaar uit elke week (meerdere keren) lek prikken.

Achja ik heb er niet zoveel moeite mee hoor. Er zijn ergere dingen in het leven! En anders had ik grij vroeg wss toch al aan de trt gezeten vanwege mijn lage eigen waardes, waar ik dus zowat niet eens op kon functioneren
 
Back
Naar boven