XXL Nutrition

Serieuze vraag, insomnia en bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Je maakt je te druk, denkt teveel na.
Als je een drukke dag gewerkt hebt avonds geen telefoon voor 't slapen / boek of Donald duck. Als je gaat slapen aan een zwart gat denken en je spieren in je hoofd proberen te ontspannen

De 4-7-8 slaap truc
  • Neem een comfortabele positie aan.
  • Plaats het puntje van je tong tegen de achterkant van de boventanden tijdens de oefening
  • Adem 4 seconden in door de neus met de mond gesloten
  • Houd de adem 7 seconden vast
  • Adem volledig uit door de mond met een sssshhh geluid
  • Herhaal deze cyclus 4 keer in totaal
Werkt perfect bij mij
uhu
 
Achja ik heb er niet zoveel moeite mee hoor. Er zijn ergere dingen in het leven! En anders had ik grij vroeg wss toch al aan de trt gezeten vanwege mijn lage eigen waardes, waar ik dus zowat niet eens op kon functioneren
Hoeveel nmol test had je, als ik vragen mag?
 
Hoeveel nmol test had je, als ik vragen mag?

Dan moet ik straks die test er eens bijzoeken, maar zowel vrije test als andere waarden net onder laagste punt. Maar ook al zaten ze wat hoger. Ik functioneerde er totaal niet op dat had ik al jaren.
 
wat zijn je stats nu? en probeer anders low dose mithazepine 7.5mg ofzo.
 
Slapen gaat al wel wat beter, nu zowat anderhallve week weer enigszins normaal geslapen. Alleen afgelopen 2 nachten is het random weer raak. Maar maak me er gwn niet druk om. Wie weet val ik dan weer sneller in mn ritme terug
 
Hgh naast je tren. Masturberen en een shotje GBL. :)
 
Dat het 100% tussen de oren zit moge duidelijk zijn, maar zoals je zegt is je probleem daarmee niet opgelost. Ik heb een collega met nagenoeg hetzelfde alleen al zijn halve leven,... hij pakt nu een paar druppels thc olie een half uurtje voor het slapen gaan en heeft nooit zo goed geslapen! Hij koopt het echter niet in de winkel, en nee ik verkoop het niet, maar als je aan aas kunt komen lijkt me dit ook niet onoverkomelijk moeilijk.
 
Back
Naar boven