AndroidHealthClinic

Op vakantie naar Turkije en AAS

Bezoekers in dit topic

Karon

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2013
Berichten
1.105
Waardering
35
Ik ga binnenkort op vakantie naar Turkije en vroeg mij af of ik gewoon een vial Test-e en wat spuiten kan meenemen zonder de rest van leven in turkse cel door te brengen gezien ik vaak hoor dat je het daar ook gewoon in de apotheek kan kopen.
 
Ik ga binnenkort op vakantie naar Turkije en vroeg mij af of ik gewoon een vial Test-e en wat spuiten kan meenemen zonder de rest van leven in turkse cel door te brengen gezien ik vaak hoor dat je het daar ook gewoon in de apotheek kan kopen.

...dus waarom risico nemen? Gewoon daar naar de apotheek gaan
 
Ik ga binnenkort op vakantie naar Turkije en vroeg mij af of ik gewoon een vial Test-e en wat spuiten kan meenemen zonder de rest van leven in turkse cel door te brengen gezien ik vaak hoor dat je het daar ook gewoon in de apotheek kan kopen.
In een Turkse cel voor een test e vial? In welke eeuw leef jij? En waarom meenemen wanneer je ginder zelf wat kan halen bij de apotheek.
 
Wat is je bedoeling eigenlijk? Wil je test e ter beschikking hebben om je kuur niet te onderbreken?

Indien dat het geval is, zet dan voor je reis gewoon wat extra test e, zodat je een week of twee verder kan. Probleem opgelost en je neemt geen onnodige risico's.
 
Col_inc die was laatst in Turkse apotheken kan je vast antwoorden
 
Ja, je kan het meenemen.

Ja, je kan het ook daar kopen.

Gewoon daar kopen, geen risico
 
Dus je kan het daar legaal kopen maar als je het zelf mee neemt dan mag het niet?
 
Heel simpel. Wil je weten of je het mag meenemen, moet je contact opnemen met de Turkse Ambassade.
 
Dus je kan het daar legaal kopen maar als je het zelf mee neemt dan mag het niet?
Indien het UG is, is het best mogelijk dat dit verboden is. Medicatie van buiten de EU mag hier soms ook niet binnen indien het gemaakt is door een lab dat niet erkend is door de EU. Maar je moet niet bang zijn dat je daarvoor in de cel vliegt. Je spullen kwijt en een boete.
 
In een Turkse cel voor een test e vial? In welke eeuw leef jij? En waarom meenemen wanneer je ginder zelf wat kan halen bij de apotheek.
Ze belanden daar voor een stuk minder in de gevangenis tegenwoordig (een tweet kan al genoeg zijn).
 
Ik heb ze pas ook meegenomen vanuit turkije ze maken daar geen probleem alleen het probleem is pas als je hier bent hopen dat ze je niet aanhouden voor controle..... zoja word het afgepakt en kans op een boete maar meestal als je zegt voor eigen gebruik en weinig hoeveelheden nemen ze het alleen in beslag, en met aas mag je zelfs door als je geluk hebt.

Tip als je voor genotropin pen gaat haal ze uit de verpakking en doe ze in je toillettas.
 
Ze belanden daar voor een stuk minder in de gevangenis tegenwoordig (een tweet kan al genoeg zijn).
Voor die zaken wel natuurlijk, vrije meningsuiting kennen ze daar niet meer.
 
Je hoeft niet de cel in maar je kan wel 50 stok slagen krijgen
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
zelf ook gekocht een meegenomen geen problemen gehad...
 
Recept op naam bij de desbetreffende apotheek vragen en je zit goed
 
Back
Naar boven