Fitness Seller

Log: LGD4033 + RAD140 + S4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ok boys,

Ik zal hier vrij gering even loggen wat mijn eerste sarm cycle met me gaat doen.

Ik heb een verleden van kuurtje prohormonen (s1+, 14 jaar geleden) en winny only kuurtje kleine 8 weken op 50 mg/dag 8 jaar geleden.

Afgelopen jaren altijd tussen de 85 en 90 kg gewogen, prima buffel shape. Afgelopen jaar 2 x 2 maanden niet kunnen sporten en in die tijd healthfreak lifestyle aangenomen. Veel groenten enzo, stuk minder eten.

Ben in die tijd afgevallen naar 76 kg met wasbordje. Fucking slap geworden. Krijg daar heel veel positieve reacties op en merk dat ik veel beter lig bij de meiden. Maar toch kriebelt het om weer wat gains te maken.

2 weken geleden begonnen flink meer te eten, 3500 kcals. Dat een week gedaan maar ik vind het niet chill om zo veel te eten, dus ben gezakt naar 3250 kcals deze week. Kleine 2 kg aangekomen door het extra eten.

Voeding over het algemeen 40% vet, 30% eiwit & 30% carbs. Track calorien met myfitnesspal.

Ik heb op dit moment sixpack, aders op de bovenkant van mijn onderarmen, sta er gewoon netjes bij. Wil zeker niet te veel vet aankomen.

Afgelopen maandag de 8e begonnen met de sarms, neem in de ochtend 11 mg LGD4033 en 20 mg RAD140, tabletten van het merk (kan je wel raden met 11 mg tabs).

Kuur zal er zo uit zien:
LGD4033 11 mg/dag wk 1 -12
RAD140 20 mg/dag wk 1 -12
S4 - 2 x 25 mg/dag wk 6-12
Mk-677 - 20 mg/dag wk 6-12

Wat clomid after

Ik train 4 x per week, UB/LB max/repetition.

Begin stats (geen haat ik ben weak af en ik weet het):
Benchpress: 3 x 3 x 85
Deadlift: 3 x 3 x 160
Squat: 3 x 8 x 90

Dit is dus mijn eerste week. Vandaag merkte ik dat ik lekkere UB training had. Niet helemaal zeker of het door de extra kcals of sarms komt.

Alright, we gaan het zien.
 
Laatst bewerkt:
Ok we zijn een week in. Twee weken geleden 76 kg, vorige week maandag was ik 77 kg, vanmorgen 79,8 kg. Gisteren balans dag gehad en niet zo veel gegeten. Mijn armen en benen zijn nog goed veiny. Denk dat de spullen al wel wat effect hebben.
 
Ben toch altijd even benieuwd, De clomid vind je dit persoonlijk echt een aanrader of niet ik heb lgd op 10 mg gedaan zonder pct. hoor allemaal verhalen over wel of niet een pct maar zie soms wel de clomid dosis voor een anabolen kuur en dat begrijp ik niet. Verder ben ik benieuwd hoeveel gainz je hier uit gaat halen!
 
Ik volg...ben benieuwd :)
 
Ben toch altijd even benieuwd, De clomid vind je dit persoonlijk echt een aanrader of niet ik heb lgd op 10 mg gedaan zonder pct. hoor allemaal verhalen over wel of niet een pct maar zie soms wel de clomid dosis voor een anabolen kuur en dat begrijp ik niet. Verder ben ik benieuwd hoeveel gainz je hier uit gaat halen!

Om eerlijk te zeggen doe ik maar gewoon wat ik lees dat anderen ook doen. Maarrr ik denk de het risico van niets nemen groter is dan dat van iets nemen wat eigenlijk niet helemaal nodig was. Vandaar dat ik gewoon 50/50/25/25 ga doen onder het motto baat het niet dan schaadt het niet.
 
Ik volg. Ben benieuwd.
 
Vandaag upper body workout en ik zie er overduidelijk pumped uit. Goede vasculariteit, goede kracht en pomp. Wel halve scoop pre workout genomen wat ik vrij lang niet genomen heb.

Libido lijkt iets te zijn verbeterd.

Ik ben natuurlijk nu ook vanuit een aardig tekort weer gaan bulken dus ik snap dat dit niet echt een goede vergelijking is. Maar ik denk dat ik wel wat goede gains ga maken.

Gewicht nog steeds kleine 80 kg. Zeker niet vetter geworden.

Goed volgens myfitnesspal zou ik sowieso deze gewichttoename hebben ivm calorie overschot. Maar het komt er zeker niet bij mijn buik bij.
 
Voeding nog steeds 3250 kcals.

40 / 30 / 30 - vet / eiwit / kh’s

Bulken gaat wel niet altijd even makkelijk. Merk dat ik echt al blij ben als ik mct olie en kokos olie neem dat het sneller gaat met de kcals.

Af en toe savonds nog wat chocola nemen om aan de 3250 te komen. Ik ben toch niet echt een goede eter.
 
Om eerlijk te zeggen doe ik maar gewoon wat ik lees dat anderen ook doen. Maarrr ik denk de het risico van niets nemen groter is dan dat van iets nemen wat eigenlijk niet helemaal nodig was. Vandaar dat ik gewoon 50/50/25/25 ga doen onder het motto baat het niet dan schaadt het niet.
Denk dat de enige goede manier is om te kijken hoeveel test, lh en fsh je nog aanmaakt. Als je niet volledig onderdrukt bent dan kun je ook wel zonder nakuur. Clomid is in de meeste mensen die ik ken niet bepaald een feel good drug ofzo.
 
Denk dat de enige goede manier is om te kijken hoeveel test, lh en fsh je nog aanmaakt. Als je niet volledig onderdrukt bent dan kun je ook wel zonder nakuur. Clomid is in de meeste mensen die ik ken niet bepaald een feel good drug ofzo.

Baat het niet dan schaad het niet :)
 
Baat het niet dan schaad het niet :)
Ja dan schaad het mogelijk je gemoedstoestand dus. Hoe zijn jouw ervaringen met clomid johny?

Aan de andere kant denk ik dat je testo met een stack als deze wel rock bottom zit op een gegeven moment dus dan moet je sws nakuren.
 
In, ben benieuwd wat je ervaring hiervan is t.o.v. je clomid only kuur.
 
Ik weet dat met de winny only ik zo in week 3 a 4 pas echt goed begon te zien wat mijn lichaam voor verandering door maakte. Als deze sarms in de komende weken op die manier door gaan pakken zullen de resultaten er denk ik niet voor onder doen.

Valt me nu vooral op dat ik vrij veiny onderarmen en kuiten heb, een look die ik wel vet vind. Nog seeds 79,8 kg dus geen kilo’s er meer bij deze week. Mogelijk eet ik niet genoeg. Look is gewoon goed, vooral in de ochtend.
 
Bodyweight 81.6 kg

Gisteren triples gemaakt op deadlift waar dat 2 weken geleden nog met 160 kg ging, ging dat gisteren met 180.

De gain train is lekker onderweg.
 
Nog geen bijwerkingen oid? Van de s4 bijvoorbeeld?
 
Nog geen bijwerkingen oid? Van de s4 bijvoorbeeld?

Ben de S4 nog niet aan het nemen. Dat heb ik voor 6 weken en de planning is dat de laatste 6 weken te nemen.

Ik heb geen bijwerkingen, ik voel me lekker, gemotiveerd om naar de gym te gaan. Iets hoger libido, wat ik wel chill vind want dat was niet al te best van te voren. Ik ben zeer tevreden op dit moment.

Vandaag triple gebankdrukt op 3 x 92,5 en dat was 3 weken geleden nog 3 x 85.

Nogmaals ik weet dat ik van pussy weights kwam was erg slap geworden dus deze gains zijn makkelijk. Maar bankdrukken is nooit mijn ding geweest dus als ik weer triples boven de 100 maak ben ik erg content. Ik denk niet dat dat heel lang gaat duren.
 
Back
Naar boven